Joel
Istumme sohvalle jossa on yli 10 pehmolelua. Veera siirtää niitä sivuun. Lattialla on kirjoja, nukkeja, barbeja, autoja, dubloja ja lisää pehmoleluja. Naurahdan vähän. ''Mitä?'' Veera kysyy. ''Huomaa et täällä asuu lapsi'' sanon. ''Jep'' Veera tulee kainalooni. Alan silittää hänen hiuksia.
''Pitäs varmaan tehdä jotain ruokaa'' Veera sanoo. ''Nii varmaan'' Veera nousee ylös ja menee keittiöön. Nousen itsekin ylös ja menen Veeran perässä keittiöön. Veera on jääkaapilla. Menen hänen taakse ja laitan kädet Veeran lantiolle. Veera katsoo nopeasti minuun. ''Moi'' ''no moi'' Veera sulkee jääkaapin ja kääntyy ympäri.
Katson Veeraa silmiin. Veera nousee varpailleen ja minä kumarrun alemmas yhdistäen huulemme. Veera laittaa kätensä niskaani ja minä nostan Veeran syliini. Veera kietoo jalkansa vyötäröni ympärille.
Veera kuitenkin vetäytyy suudelmasta pois ja tiputtautuu alas. ''Meidän pitää oikeesti tehä ruokaa'' Hän toteaa ja avaa taas jääkaapin. ''Ootko sä allerginen millekkään?'' Hän kysyy. ''En'' vastaan. ''Okei hyvä. Käykö spagetti ja jauhelihakastike?'' ''Käy''
Veera alkaa paistaa jauhelihaa ja minut hän laittoi pilkkomaan salaattia, kurkkua ja tomaattia. Ei ilmeisesti luota ruualaitto kykyihini. No ihan hyvä ettei luota koska osaan juuri ja juuri keittää pastaa ja tehdä nuudelit.
Time skip syöminen
Istumme nyt sohvalla. Tai no minä istun. Veera istuu sylissäni sivuttain. Silitän hänen hiuksia ja välillä pussailen hänen poskea. ''Joel'' Veera sanoo kiinnitäekseen huomioni häneen. ''No?'' Veera kääntää katseen minuun. ''Mä haluaisin sittenkin nyt alkaa seurustelemaan sun kanssa'' Hän sanoo epävarmasti. Hän katsoo minua hieman peloissaan mitä minä vastaan.
Silitän Veeran käsivartta ja hymyilen pienesti. ''Niin mäkin sun kanssa'' vastaan. Veera näyttää jollain tapaa yllättyneeltä. ''Mä luulin et sä et haluaisi'' Hän sanoo. ''Mut mä haluun'' sanon. Veera alkaa hymyillä leveästi. Minä suutelen Veeraa ja hän vastaa suudelmaan.
Kuljetan kättäni Veeran kropalla. Hän ottaa kädestäni kiinni ja irrottautuu suudelmasta. ''Mä en haluais nyt'' Hän kertoo. ''Okei'' vastaan hieman pettyneesti. ''Haittaako se?'' Veera kysyy. ''Ei tietenkään. Pahempi mieli mulle olis tullu jos sä oisit tehny jotain pakotettuna ja sit oisit jättänyt mut'' sanon. ''Ai seurustellaanko me?'' Veera kysyy. ''No jos me molemmat halutaan seurustella ni pitäskö meidän seurustella'' ''joo'' suutelemme taas.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Mun työt on tältä päivältä tehty. Sit on viel huominen ja sit mul ei oo enää kesätöitä tänä kesänä. Hain kyl muutamaan paikkaa mut en päässy. Todennäkösesti siks ku oon liian nuori. Mut huomen oon etätöissä kotona.Nyt näiden kesätöiden aikana oon huomannu et kuinka paljon eri laisia puhelimia on. En jaksa enkä haluu selittää mitä teen mut puhelimia on ihan vitusti eri merkkisiä ja mallisia.
Sit mul on adidaksen musta valkoset släbärit ja niis on jotain ruskeeta likaa just siinä valkosella kohdalla ja mua vituttaa se.
Ainii mun vanhemmilla alkaa ens viikolla kesäloma ja kestää 4 viikkoo et en tiiä kuinka paljon silloin tulee osia.
Ja sit huomasin et joissain osissa ton otsikon tai sen mikä on ihan alussa ni jonkun numeron jälkee on piste ja jonkun ei ja sit muutamasta puuttuu se teksti hommeli enkä jaksa korjata niitä.
Sanoja: 476
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...