Time skip seuraavaan päivään
Joel
Olemme studiolla. Minua väsyttää ja lepuutankin tällä hetkellä silmiäni pitämällä niitä kiinni. Kuulen naurua vierestäni ja avaan silmät. Joonas kuvaa minua. ''Älä vittu viitti'' sanon. ''Viittin. Tää menee bc:n ig:seen'' Joonas kertoo. ''Aha'' vastaan ja nousen ylös.
Lähden kävelemään ovelle päin. Joonas juoksee perääni. ''Etkai sä suuttunut?'' Hän kysyy huolissaan. ''En en. Mä haen kahvia'' vastaan katsoen Joonasta silmiin. Hän halaa minua josta yllätyn hieman. Kiedon kuitenkin kädet Joonaksen ympärille ja alan silittää hänen selkää. ''Kaikki ok?'' ''Joo joo on'' ''hyvä'' Joonas irrottautuu halista ja lähtee pois.
Laitan kengät jalkaan ja takin päälle. Avaan oven ja lähden. Ehkä muillekin olisi kannattanut kertoa mutta ihan sama.
Studion lähellä on kiva kahvila mistä saa parhaita korvapuusteja koko maailmasta jos äitini tekemiä ei lasketa. Pullat ovat tuoreita ja yksinkertaisesti parhaita. Muutenkin hinnat eivät ole erityisen suuret. Tai no pitäähän heidänkin voittoa saada mutta ne ovat keskiluokkaa pikkuisen halvemmat minun mielestä. Ja studiolta tähän kahvilaan ei ole kuin noin 100 metriä.
Pääsen kahvilan ulko-ovelle. Avaan oven ja oven päällä oleva kello kilahtaa. Kahvilassa ei ole ketään. Ei edes myyjää. Menen tiskille ja odotan hetken. ''Ootatko ihan pienen hetken? Mä otan pullat eka pois uunista'' sieltä kuuluu. En vastaa mitään. Ehkä hieman epäkohteliasta mutta mitä siihen olisi pitänyt vastata. 'Joo' pelkästäänkö. Se olisi ollut outoa. Pian keittiöstä tulee nainen. ''Anteeks viivästys'' Hän pahoittelee. ''Ei se mitään'' Katson naista ja hän on Veera. ''Ai moi'' ''moi vaan''
''Mä voisin ottaa korvapuustin ja laten'' sanon. ''Okei'' Hän painelee koneella jotain. ''6 euroa'' Veera sanoo. Maksan ostokseni kortilla. Veera laittaa laten tulemaan ja lähtee sitten keittiöön. Pian hän ojentaa minulle laten ja korvapuustin. ''Kannattaa syödä varovaisesti se pulla. Mä otin sen just uunista'' Veera varoittaa. ''Okei. Onko sulla mitään tehtävää? Ajattelin vaan jos haluut liittyä seuraan ku täällä ei oo muita'' Kysyn Veeralta. ''No en mä tai joo vaikka'' menemme pöytään istumaan.
''Eks sä ookaan hieroja?'' Kysyn. ''Oon mut tää on äitin kahvila ja sil ei ollu työntekijää ku äiti ja sen työtekijä on molemmat kipeitä ni mä tulin auttaa'' Veera vastaa. ''Okei. Entä sun hieronta työt?'' Kysyn. ''No se mun yhtiökumppani tekee ne. Tänää oli hiljanen päivä siellä et vaa pari asiakasta'' Veera vastaa. Nyökytän päätäni. Veera katsoo silmiini ja hymyilee. Hänen silmät ovat todella kauniit ja hymy myös. Olen hieman ehkä ihastunut Veeraan.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Pelaaks kukaa hay dayta. Ite pelaan ja toi päivitys on jotenki tosi outo. En oo varma tykkäänkö. Nyt lähiaikoina siihen on tullu pari tosi isoo päivitystä.
Sit mietin et puuttuuko meillä suomenkielessä sana. Tää ei oo ehkä paras esimerkki mut ainoo minkä keksin. Eli jos ihminen viiltelee ni se voi tehdä syviä viiltoja mut mikä se toinen on. Siis en keksi mitään ei syvälle viillolle. Koska eihän se oo matala viiltokaan. Tai ei pintanaarmukaan käy koska se taas on ihan eri asia. Mut keksiköö joku teistä. Mä ainakaan en.
Sanoja: 474
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...