Time skip viikko
Veera
Lopetin juuri työpäivän. Pääsen vihdoin lähtemään kotiin. Tai no hakemaan Lauraa.
Pääsin päiväkodin portille ja menin sinne sisään. Näin yhden ohjaajan ja menin hänen luo. Juttelimme hetken ohjaajan kanssa ja sitten Laura juoksi luokseni. Kävimme hakemassa kassin jossa on Lauran tavarat ja vaihtovaatteet ja lähdimme kotiin.
''Haluisitko sä tänään lähteä kattomaan sen Heinähattu ja Vilttitossu elokuvan?'' Kysyn. ''Joo'' Veera hihkaisee. ''Okei. No sit pitää kotona syödä nopeesti välipala et keretään'' sanon.
Time skip seuraava päivä
Pääsin taas töistä. Oli aika rankka päivä. En kerennyt edes syödä lounasta ja kerkesin pitää vain 5 minuutin taukoja kaksi kappaletta.
Lähdin taas hakemaan Lauraa.
Pääsin kotiin ja puhelimeni alkoi soida. Isi. Vastasin tietysti puheluun.
V: moi
I: moi. Pääsetkö tänään tarjoilemaan. Mul on melkein kaikki työntekijät lomalla, kipeenä tai jostain muusta syystä pois
V: no mun pitää yrittää saada Lauralle joku vahtija jos saan ni tuun jos en ni sit mä en pääse. Mä ilmotan kohta
I: okei. Moikka
V: moikka
Sitten lopetin puhelun. ''Laura mun pitäis mennä auttamaan pappaa ravintolalle ni jos Ennille käy ni menisitkö sä sille nyt illaksi kylään'' Kysyn. ''Joo'' soitan siis naapurilleni.
E: moikka
V: moi. Iskä tarvis apua töissä ni voitko sä vahtia sen aikaa Lauraa?
E: joo tottakai. Tuunko mä sun luo?
V: joo. Monelta sä pääset tulemaan?
E: vaikka heti
V: okei jes
E: moikka
V: moikka
Meni ehkä 5 minuuttia ja ovikello soi. Menin ovelle ja avasin sen. ''Moi. Kiitti ku pääsit auttaa'' sanoin samalla kun vedin kenkiä jalkaan. ''Eipä mitään'' Enni sanoi. ''Samat säännöt ku ennenkin. Mä en tiedä koska mä pääsen pois mutta mä tuun mahdollisimman pian'' ''joo'' ''heippa'' sanoin vielä ja halasin Lauraa. ''Oo kiltisti ja tottele Enniä'' sanoin. ''Joo'' ''hyvä''
Lähdin iskäni ravintolalle. Hän siis omistaa ravintolan.
Time skip 4 tuntia
Ilta on ollut kiireinen. Vien ruokia yhteen pöytään ja huomaan Joelin syömässä. Olen menossa hänen luo mutta joku nainen tulee hänen kanssa samaan pöytään. En kiinnitä heihin sen enempää huomiota.
Menee hetki ja huomaan Joelin ja naisen nauravan paljon jollekin asialle. Kukakohan tuo nainen on? Pettääkö Joel minua?
Joku aika menee ja huomaan Joelin ja naisen olevan läheisissä tunnelmissa. Otan heistä kuvan jotta voin kysyä asiaa Joelilta. Tästä hän ei pääse helpolla.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
En jaksanu lukee läpi. Sorii.Kävin tänää kattomassa sen pieni merenneito elokuvan äitin ja veljen tyttöystävän kanssa ja se oli tosi hyvä. Suosittelen ja etenkin menemään elokuvateatteriin. Voi olla vähän eri juttu jos kattoo kotona. Mut siel ennen sitä elokuvaa pyöri niitä mainoksia ja siinä näky after everything elokuvan traileri. Haluun et se julkaistaan jo. Oon nähny ne kaikki edelliset elokuvat siitä ja haluun nähä ton vikan myös. Toi nimittäin on vika osa. Harmittaa et ne loppuu mut en myöskään haluu et siitä tulee semmosta pakolla tehtyä koska ei se oo sit hyvä. Mut sen jälkee varmaan pitää alkaa lukee niit kirjoja siitä. Suosittelen vahvasti after elokuva sarjaa kaikille jotka tykkää romanttisista elokuvista mut ei se kyl oo semmonen ällösöpö kuitenkaan.
Sanoja: 488
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...