Joel
Katsomme elokuvaa läppäriltäni sängyssä. Minulla ei ole telkkaria joten sen takia pitää kaikki katsoa aina läppäriltä tai puhelimelta. Veeralla on minun paita päällä joten hän on super söpö. Itselläni on paita ja bokserit.
Elokuva loppui. Laitan läppärin pois päältä ja siirrän sen yöpöydälle. Käyn sammuttamassa valot. Huoneessa on hämärää vaikkei ole valoja. Kömmin sänkyyn peiton alle. Minun ja Veeran kasvot ovat vastakkain. ''Öitä'' Veera sanoo. ''Öitä'' jäämme kumpikin tuijottelemaan toistemme silmiä. Kumpikaan ei sulje niitä tarkoituksena nukkua. Laitan käden Veeran poskelle ja silitän sitä. Vedän Veeran kasvoja lähemmäs minua ja yhdistän huulemme.
Veera irrottautuu suudelmasta ja jäämme taas tuijottamaan toistemme silmiä. Välillämme on hiljaisuus. Ei kiusallinen vaan rauhoittava. ''Pitäskö meidän oikeesti ruveta nukkumaan?'' Veera kysyy. ''Ehkä pitäis'' vastaan. Emme kuitenkaan tee mitään edistääksemme nukkumaan menoa. Katselemme toisiamme. Olemmehan tätä tehneet jo aika pitkään.
Adhd aivoillani alkaa olla tylsää. Ne tarvitsisivat jotain tekemistä. En kumminkaan haluaisi lähteä pois tästä. Veeran silmät ovat helvetin kauniit. En ole koskaan nähnyt yhtä kauniita silmiä. Veeran silmät ovat ruskeat mutta niissä on hiukan punaisen sävyjä. (En muista oonko maininnut silmien tai hiusten väriä mut hiukset on ruskeet ja silmät kans)
''Mitä sä katot?'' Veera kuiskaa. ''Sun kauniita silmiä'' kuiskaan takaisin. Veera hymyilee pienesti ja huomaan hänen poskille nousevan hennon punan. Tuo hymy tekee hänestä vielä entistä kauniimman. Veera pussaa pikaisesti minun huulia. ''Noni nyt ruvetaan nukkumaan'' Veera sanoo haukotellessaan. ''Okei'' Veera ottaa kädestäni kiinni ja puristaa hieman.
Veera laittaa silmät kiinni. Jään tuijottamaan Veeraa. ''Älä tuijota'' Hän sanoo hymyillen. ''En mä tuijota'' sanon. Veera avaa silmät. ''Kyl mä tiiän et tuijotit'' Hän sanoo. Hän painaa silmät kiinni uudestaan. Jatkan hänen katsomista. ''Joeeel'' ''mitäää?'' Veera avaa silmät. ''Mä tiesin et sä tuijotat''
Suljen silmät nyt itsekin. Käännyn selälle koska nyt juuri haluan nukkua selällä. Hetken päästä tunnen kuinka Veera päästää kädestäni irti ja hän kömpii päälleni. Veera ottaa uudestaan kädestäni kiinni ja toisen laittaa paitani alle kyljelle. ''Voitko sä ottaa ton paidan pois?'' Veera kysyy. ''Ok'' En kyseenalaista mitään. Veera nousee hetkeksi pois päältäni ja otan t-paidan pois ja heitän sen sängyn viereen lattialle.
Menen takaisin makuulle ja Veera tulee vatsalleen päälleni. Hän ottaa taas kiinni kädestäni ja toisen hän laittaa nyt paljaalle kyljelleni. Hän rupeaa tekemään jotain kuvioita kyljelläni. Se kutittaa hieman. Pussaan Veeran otsaa ja rupean silittää Veeran selkää. Pian alkaa kuulua tuhinaa ja Veera on lopettanut kuvioiden tekemisen. Itsekin nukahdan jonkin ajan päästä.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Sanoja: 394
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...