Veera
''Onko sulla koska keikkoja tai treenejä?'' Kysyn. ''Ylihuomenna on treenit ja sit ensviikolla on kolme keikkaa tääl Suomessa mut en muista just nyt et missä'' Joel kertoo. ''Okei. Onko keikkailu kivaa?'' ''Joo. Se on välillä tosi rankkaa ja nii mut sit on myös tosi kiva nähä faneja ja laulaa niiden kanssa ja sit joskus keikan jälkee niitä pääsee tapaamaan pikasesti'' ''okei''
Välillemme tulee hetken hiljaisuus. Katselemme toisiamme silmiin pitkään. ''Saanko mä sun puhelin numeron?'' Kysyn tajutessani ettei minulla ole sitä vielä. ''Joo. Mä haluun sit sun'' Joel sanelee minulle numeronsa ja minä hänelle.
''Voitko sä soittaa jotain teidän musiikkia? Mä oon kuullut pelkästään sen Dark siden'' Pyydän. ''Joo'' Joel laittaa jonkun kappaleen. ''Tää on mun yks leppareista meidän kaikista biiseistä. Tän nimi on over my dead body'' kuuntelemme kappaleen.
''Ihan ok. Toi ei oo ihan semmosta musiikkia mitä ite kuuntelen mut ihan hyvin sinä ja se toinen laulaa'' kerron. Joelin kasvoille tulee pieni hymy. Suutelen hänen huulia.
''Huomenna ku Laura tulee tänne ni haluaisitko sä tavata sen?'' Kysyn. ''Ööö vaikka. Mä en oo mitenkään kauheen hyvä lasten kanssa'' Joel kertoo. ''No en mäkään aluks ollut. Äiti ja isi auttoi mua alussa tosi paljon. Mut jos sä et tuu toimeen jostain syystä Lauran kanssa ni sit mä en voi jatkaa tätä meidän juttua'' kerron. ''Okei. Mä ymmärrän sen. Mut mä toivon ettet ekalla kerralla sit heti tyrmää'' Joel pyytää toiveikkaana. ''En en. Mut mun kumminkin pitää ajatella Lauran parasta'' ''nii''
Time skip sunnuntaihin
Joel
Odotan Veeran luona että hän ja Laura tulee kotiin. Veera lähti noin tunti sitten hakemaan Lauraa vanhemmiltaan. Hän pyysi että jäisin kotiin koska ei vielä halua esitellä minua vanhemmilleen. Ymmärrän häntä hyvin koska en itsekkään olisi valmis esittelemään häntä vanhemmilleni.
Hetken päästä kuulen oven aukeavan. Laitan puhelimen taskuuni ja nousen ylös sohvalta. Menen eteiseen. Veera ja ilmeisesti Laura ottaa ulkovaatteitaan pois.
Laura katsoo minua ja ottaa Veeraa kädestä kiinni. Laura vilkaisee minua. ''Laura tässä on Joel. Joel on mun kaveri'' Veera kertoo. Kaveri tosi kiva.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Me lähetään reissuun mun perheen kanssa ja siel en viitti kirjottaa ku sit se ei tallena kirjoituksia mitä oon kirjoittanut jo ni en jaksa sit kirjottaa uudestaan. Lähetään huomenna ja sit ollaan yli viikko pois. Toivottavasti mahdollisimman moni jaksaa oottaa sinne asti ja sit lukee uudet luvut.Sanoja: 378
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...