10. ''älä mee''

128 7 0
                                    

Joel

''Kyl mä tästä jotain haluisin. En tiiä vielä että haluunko heti mitään seurusteluu mut mä tykkään susta tosi paljon'' kerron. ''Mäkin susta. Mitä jos me tutustuttaisiin paremmin ja sit ehkä joskus tulevaisuudessa ehkä mentäis pidemmälle?'' ''Käy''

Pussaan Veeran huulia nopeasti. Veera nousee istumaan. ''Älä mee'' sanon. ''Pakko käydä vessassa'' Veera pussaa huuliani ja lähtee.

Pian Veera saapuu takaisin ja menee vaatekaapilleni. ''Mitäs oot tekemässä?'' Kysyn. ''Otan paidan'' Veera sanoo. ''Aha'' Hän vetää päälle jonkun minun paidan ja tulee takaisin sänkyyn. Hän kömpii puoliksi päälleni. Veera kuitenkin liikkuu hetken päästä kokonaan päälleni. Vedän peiton päällemme.

Silittelen Veeran selkää. Olemme vain hiljaa ja Veera pitää silmiä kiinni. Pian kuulen mahan murinaa. Veraa avaa silmät ja katsoo minua. Sitten hänen maha murisee lisää. Rupeamme molemmat nauraa. ''Onko nälkä?'' Kysyn. ''Joo'' Hän vastaa.

Nousemme ylös sängystä. Puemme vaatteet päälle. Veera saa minulta kollarit. Sitten lähdemme pieneen keittiöön jossa hyvä jos mahtuu kaksi ihmistä samaan aikaan. Avaan jääkaapin. Veera tulee viereeni. ''Ravitsevaa'' Veera sanoo katsoessaan jääkaappiin. Siellä on ketsuppia, red bullia, oivariinia ja kaljaa. Ja se appelsiinimehu jonka Veera halusi kaupasta. Katson pakkaseen. Siellä on pussillinen mustikoita ja pakastepizza. Katson kuivakaappiini. Minulla siellä on ¼ pussillista makarooni ja ehkä puoli desiä riisiä ja pussillinen sokeria ja kahvia. Sitten on vielä niitä viinirypäleitä ja suklaata.

Veera katsoo minua huvittuneena. ''Mitä? En mä osaa tehdä ruokaa'' sanon. ''Uskon'' Veera vastaa.

Päätämme laittaa pakastepizzan uuniin. Veera sanoi ettei saa käyttää ajastinta koska vaikka pakkauksessa annetaan aika se ei ole varmaa vaan pitää vahtia. Ei onnistu minulta.

Veera pistää pizzan uuniin. Otan häntä lantiolta kiinni. Veera sulkee uunin luukun ja kääntyy kasvot minua päin. Vedän Veeraa lähemmäs minua. Painan huuleni hänen huulille ja suutelemme rauhallisesti.

Veera vetäytyy suudelmasta pois. ''Mulla on jano. Missä sulla on laseja?'' Osoitan hänen Veeran takana olevaa kaappia. Veera avaa kaapin oven ja ottaa sieltä lasin. Hän menee vesihanalle ja täyttää sen vedellä. Sitten hän juo veden. Veera laskee lasin keittiön tasolle. Hän ottaa pari askelta lähemmäs minua ja halaa minua. ''Mulla on turvallista olla tässä'' Veera kuiskaa. ''Hyvä jos sulla on hyvä olla'' kuiskaan takaisin. Jäämme siihen seisomaan.

Pussaan Veeran otsaa. Veera kuitenkin irrottautuu halauksesta ja katsoo uuniin. Hän ottaa patalaput käteensä ja ottaa pizzan pois. ''Valmis'' Hän sanoo ja laskee pizzan pannunalusille.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Piti kirjottaa tää jo eilen mut sit kirjotin puolikkaan lauseen ja ajattelin et vitut ja lopetin. Sit menin kattoo tik tokkia.

Yritän joka päivä julkasta jompaa kumpaa tarinaa tätä tai oleksia. Ja sit jos kerron siellä lopussa jotain ni todennäköisesti en sitä tänne enää tuu kertoo. Eli jos mun elämä kiinnostaa (tuskin kiinnostaa ja en mä sinne paljoo oo ittestäni kertonut mut kuitenkin) ni kannattaa mennä lukee sinne. Mut mulla on vielä puoltoista tuntia aikaa tehä jotai ku isi istuu palaverissa metri musta vasemmalla. Mul loppuu kaks tuntii aikaisemmin ku isillä ni sit joudun oottaa.

Enkä mä jaksanu lukee tätä läpi.

Sanoja: 472

Mä rakastan sua//Joel Hokka  (Valmis)Where stories live. Discover now