Tw smut!!!
Joel
Kävelemme jollain kadulla. Täällä on jo aika pimeää. Vastaamme kävelee joukko humaltuneita miehiä. Eihän kello ole vielä edes seitsemää. Veera puristaa kättäni kovempaa ja tulee lähemmäs minua. Silitän Veeran kättä jos se rauhottaisi häntä.
Pian saavumme kerrostalon pihaan ja menemme sisään. Lähdemme kävelemään portaita ylös minun asunnolle.
Avaan kotioveni. Veera astuu sisään. Otamme takit ja kengät pois. Näytän missä on vessa ja kaikki muu tapahtuu sitten yhdessä tilassa. ''Joo ei tää kyl mikään huvila oo'' Veera sanoo naurahtaen. ''Ei ookaan. Onko sulla vielä kylmä?'' ''Ei tai ehkä vähän'' käyn hakemassa vaatekaapistani hupparin.
''Käykö tää?'' Kysyn. ''Joo'' heitän sen Veeralle. Hän pistää sen päälle. ''Tää tuoksuu ihan sulle'' Hän kertoo. ''Mä en oo käyttäny sitä pesun jälkeen kertaakaan joten ei oo mahollista'' ilmoitan. Istun Veeran viereen sängylleni/sohvalleni. Veera tulee lähemmäksi minua ja ilmeisesti haistaa minua. Sitten hän tekee saman hupparilleni. ''Joo tuoksuu ihan sulta'' Hän sanoo. ''No okei sitte'' ''mitä hajuvettä sä käytät'' ''öö mä voin hakee sen''
Lähden hakemaan vessasta hajuvettäni. Otan sen vessan kaapin ylähyllyltä. Vien sen Veeralle ja otan sen korkin pois. Veera haistaa hajuvettäni. ''Joo sä tuoksut ihan tältä'' Hän sanoo. ''Mut sä kyl tuoksut aina hyvältä'' Hän sanoo. ''En tuoksu. Sen voin oikeesti sanoo et ei pidä paikkaansa'' kerron. ''No okei. Ihan sama tuoksutko vai haisetko mut tää on ihan tosi hyvän tuoksusta'' ''pitää pistää muistiin et sä tykkäät tosta'' ''nii mut ei saa laittaa liikaa. Sit mul tulee päänsärky'' ''joo ei tietenkään liikaa''
Otan hajuveden pois Veeran kädestä ja laitan sen yöpöydälle. Veera katsoo minua. ''Mitä?'' Kysyn. ''Ei mitään'' Veera vastaa. Sitten hän vain halaa minua. ''Onko kaikki hyvin?'' ''Joo'' Veera irrottautuu halista ja samantien suutelee minua.
Suudelmat ovat todella pitkiä ja intohimoisia. Kieltäkin saattaa olla mukana. Itse asiassa Veeran kieli on tällähetkellä suussani. Veera laittaa kätensä paitani alle. Jolloin irrotaudun suudelmasta. ''Haluutko sä tätä?'' Kysyn. ''Joo'' Veera vastaa jolloin jatkan suutelua.
Otan Veeralta pois hupparini kukkapaidan ja sen valkoisen pitkähihaisen. Veera ottaa minulta pois hupparin ja t-paidan. ''Sä oot kaunis'' kuiskaan. ''Ja sä komee'' Veera kuiskaa takaisin. Veera suutelee minua ja rupeaa avaaman housujeni naruja. Huomaan kaluni nousseen jo pystyyn. Veera laskee housujani ja ottaa kiinni kalustani boksereideni päältä. Alan avaamaan Veeran farkkujen nappia ja vetoketjua.
Työnnän Veeran makuulle. Ja otan hänen farkut loppuun pois. Näen Veeran taas alusvaatteissa. Hän on todella kaunis. Veera avaa rintsikoidensa hakasen ja heittää ne lattialle. Kaluni on nyt kyllä täydessä mitassaan.
Otan omat bokserini pois ja sitten laitan kädet Veeran alushousujen resorille. Katson Veeraa silmiin. ''Ota ne pois'' Hän kuiskaa. Vedän ne samalla sekunnilla pois. Veera taputtaa paikkaa vieressään. Menen siihen polvilleni. Veera laittaa kätensä kalulleni ja alkaa runkkaamaan minua. ''Aaah'' voin sen kertoa että Veeralla on todella pehmeät kädet.
Veera alkaa hyväilemään itseään joten päätän tehdä sitä myös. Kuljetan kättäni Veeran rintoja pitkin klitorikselle. Veeran käsi on jo siellä mutta hän ottaa sen pois. Alan hieroa hänen klitorista. Veera sulkee silmänsä ja lopettaa runkkaamiseni. ''Joeeelh just siitäh'' Jatkan vielä hetken. Välillä myös kumarrun suutelemaan Veeraa.
''Voitko sä panna mua?'' Veera kysyy. ''Voin'' vastaan. Kaivan yöpöydän laatikosta kortsun ja laitan sen kalulleni. ''Valmis?'' Veera nyökkää. Työnnyn rauhallisesti sisään. ''Mmmh'' Veera huokaisee ja puristaa lakanoita nyrkkiinsä. ''Älä jooko sit kovaa. Mä en oo pitkään aikaan'' Veera pyytää. ''Sano jos haluut et mä lopetan tai hidastan'' Veera nyökkää. Kumarrun vielä suutelemaan Veeraa.
Alan työntymään. Veera alkaa huokailla. Pidän kiinni Veeran reisista ja Veera alkaa puristaa rannetta. Nopeutan hiukan vauhtia. Veera huokailee nimeäni. Hän kuulostaa ja näyttää erittäin seksikkäältä. Nopeutan hieman lisää vauhtiani. ''Äläh kovempaah'' ''okeih'' pidän tahtini samana.
Veera vetää alaselkänsä alle tyynyn. ''Aaaah joeeelh!'' Hän huokaisee. Alan hieroa hänen klitorista ja yritän löytää saman paikan kuin hetki sitten. ''JOEEELH AAAH!'' Veera huutaa. Virnistän hiukan.
Tulen ihan juuri kortsuun ja niin käykin. Vetäydyn pois mutta huomaan ettei Veera ole vielä valmis. Työnnän kaksi sormea hänen sisään. ''Aah'' alan työntämään niitä syvemmälle. ''Mmh'' toisella kädelläni puristan Veeran rintaa sillä ne ovat saaneet liian vähän huomiota tämän session aikana. ''Mmmhh''
Veera ottaa kiinni ranteestani. Vedän sormeni pois Veeran sisältä ja vien kortsun roskiin. Menen Veeran viereen selälleen mutta hän kömpii päälleni hyvin pian. ''Millanen olo?'' Kysyn. ''Ihan hyvä. Tai tosi hyvä. Sä olit äsken ihanan rauhallinen ja en mä oikeen tiiä mut semmonen otit mut huomioon'' ''no kiva jos tykkäsit''
''Mut Joel'' Veera aloittaa. ''No?'' ''Mitä sä haluut meistä? Tai et oliks tää sulle vaa yks kerta ja sit ei enää muuta vai haluaisitko sä tästä jotain muuta ja mitä muuta''
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Sanoja: 736
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...