Veera
Herään mutten tunne Joelia lähelläni. Avaan silmät eikä hän ole vieressäni. Nousen ylös ja katselen ympärilleni. Nousen seisomaan ja laitan vaatteet päälle.
Lähden vessaan ja teen siellä kaiken tarvittavan. Menen keittiöön ja huomaan Joelin nukkumassa sohvalla. Miksiköhän hän nukkuu siinä? No voin kysyä sitä vähän myöhemmin. Antaa hänen nyt nukkua jos hän ei ole saanut unta yöllä.
Rupean tekemään aamupalaa kun Laura tulee luokseni. ''Miks Joel nukkuu sohvalla?'' Hän kysyy. ''Mä en oo ihan varma mutta annetaan Joelin vielä nukkua'' sanon. ''Okei'' Laura sanoo. Alamme syömään aamupalaa.
Saamme syötyä ja Laura meni leikkimään. Laitan astiamme ja muut asiat pois. Sitten menen Joelin luo. Hän näyttää todella söpölle nukkuessaan. Kyykistyn Joelin vierelle ja alan leikkimään hänen hiuksilla.
Hetki menee ja Joel alkaa availla silmiään. ''Huomenta'' kuiskaan. ''Huomenta'' Joelkin kuiskaa. ''Miks sä nukuit siinä?'' Kysyn. ''En saanu unta sun vieressä ni tulin tänne etten herätä sua'' Joel sanoo. ''Ei se ois haitannut jos oisit herättäny'' sanon. ''Mut mua olis. Ei oo kivaa olla väsynyt'' Joel sanoo. ''Ei ookaan. Kiva ku ajattelit mua'' sanon. ''Tottakai. Mut nyt mä tarvin sun läheisyyttä'' Joel sanoo ja avaa kätensä.
Menen Joelin päälle makaamaan ja Joel alkaa silittämään selkääni. ''Me mennään Lauran kanssa uimaan iltapäivällä ni tuutko sä mukaan?'' Kysyn. ''Joo'' Joel sanoo. ''Hyvä koska Laura halus sut mukaan'' sanon. ''Säkö et?'' Joel kysyy. ''No tottakai mä haluun'' sanon. ''No hyvä'' Joel sanoo.
''Äitiii'' Laura sanoo. ''No mitä?'' Kysyn. ''Mennään nyt jo uimaan'' Laura sanoo. ''Okei. Mennään vaan'' sanon. ''Ni tuutko sä mukaan?'' Kysyn katsoen Joelia. ''Joo tuun mä'' Joel sanoo. Menen laittamaan Lauralle uikkaria. Joelkin taisi mennä laittamaan uikkarit päällensä.
Menen makkariini ja laitan mustat bikinini päälle. Tunnen kädet kyljilläni. Joel suutelee kaulaani. ''Sä oot seksikäs noi päällä'' Joel kuiskaa ja kuljettaa kätensä rinnoilleni. ''Kiitos. Mut ei me voida nyt'' sanon. ''Ei niin'' Joel sanoo. Ja irtautuu minusta. ''Ootko sä valmis jo?'' Kysyn. ''Joo'' Joel sanoo. Käännyn ympäri ja Joel selvästikin on valmis. ''No käytkö täyttämässä meille juomapullot?'' Kysyn. ''Joo'' Joel sanoo ja pussaa nopeasti huuliani. Sitten hän lähtee. Laitan päälleni vielä mekon.
Menen Joelin luo. Hän laittaa juomapulloja kylmälaukkuun ja laittaa sinne myös kylmäkalleja että ne pysyisi kylminä. Laura saapuu luoksemme. ''Joko mennään?'' Hän kysyy. ''Laitetaan aurinkorasvaa ensin'' sanon. ''Okei'' Laura sanoo.
Alan rasvaamaan Lauran käsiä jalkoja ja kasvoja. Rasvaan sen jälkeen omat käteni kasvoni ja jalkani. ''Tarvitko sä?'' Kysyn Joelilta. ''En'' Joel sanoo. ''Ootko sä varma?'' Kysyn. ''Joo'' Joel sanoo. ''Okei'' sanon. Laitan aurinkorasvan kuitenkin kassiin jossa on meidän pyyhkeet. ''Mennään'' sanon.
Menemme laittamaan kengät. Tai no släbärit. Menemme kävellen koska lähimmälle uimarannalle on noin 100 metriä matkaa.
Time skip
Pääsemme rannalle. Rannalla ei ole ketään muita kuin me. Jätämme tavarat rannalle ja menemme uimaan. Joudumme jäädä aika matalaan veteen koska Laura ei osaa uida ja on aika lyhyt. Puhallan vedessä ne kellukehommat jotka laitetaan käsiin.
Time skip
Joel meni jo hetki sitten rantaan ja Laura ja minä jäimme vielä uimaan. ''Mä haluun lähteä kotiin'' Laura sanoo. ''Okei. Lähetään vaan'' sanon. Nousemme pois vedestä ja menemme Joelin luo. Hän ottaa aurinkoa. ''Varo ettet pala'' sanon. ''Joo joo'' Joel sanoo väliinpitämättömästi. Otan Lauralta käsistä pois ne kellukejutut. ''Jano'' Laura sanoo. Ojennan hänelle vesipullon ja otan itsellenikin. Juomme niistä ja laitamme ne pois.
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...