Joel
Näen itkuisen Lauran edessäni. ''Moi. Missä äiti on?'' Kysyn ja kyykistyn Lauran tasolle. ''En mä tiedä'' Laura sanoo itkuisena. ''No tehään niin että mä soitan nyt äitille ja pyydän sen tänne'' sanon ja nousen ylös. ''Mä haluun syliin'' Laura sanoo. Nostan hänet syliin ja soitan Veeralle.
V: moi
J: moi. Onko sulla jotain kateissa?
V: no ei mitään Lauraa suurempaa
J: se on mun kanssa täällä kaupassa. Missä sä oot?
V: hedelmä osastolla
J: okei. Me tullaan sinne
V: okei
J: moikka
V: moikka
Lähden hedelmäosastolle Laura sylissäni. ''Sä pääset äitin syliin ihan pian'' sanon itkevälle Lauralle. Näen jo Veeran ja hän näkee minut.
Veera alkaa tulla luokseni. Pian olemme toistemme vieressä ja heti Laura haluaa Veeran syliin. ''Älä jooko enää ikinä katoo tolleen. Mä olin tosi huolissani'' Veera sanoo. ''En katoo. Anteeks'' Laura sanoo. ''Saat. Lähetään kotiin'' Veera sanoo.
''Kauan sulla menee viel töissä?'' Veera kysyy. ''En osaa sanoa'' sanon. ''Jätkät just kysy meit baariin. Kuulemma hommat oli saatu loppuun. Mut jos sä et haluu tulla ni sä oot nyt vapaa'' Joonas sanoo. ''En mä mihinkään baariin nyt tuu. Eli mä oon nyt vapaa'' sanon katsoen Veeraa. ''No haluutko sä nyt tulla mulle vai pitääkö sun mennä kotiin?'' Veera kysyy. ''Joel tulee meille'' Laura mutisee Veeran sylistä. ''Kyl mä nyt heti tuun teille'' sanon.
Otan Veeran kädestä kiinni kun hän on laskenut Lauran maahaan. ''Nähää ylihuomenna'' sanon. ''Joo. Heippa'' menemme Lauran ja Veeran kanssa hakemaan vielä jotain kaupasta ja menemme kassojen kautta Veeran autolle.
Time skip
Makaan Veeran päällä. Pääni on hänen rinnalla. Katsomme telkkaria. Laura on jo nukkumassa joten saamme olla ihan rauhassa.
Veeran käsi on hiusteni seassa. Hän räplää niitä. ''Mulla tulee sua ikävä'' Veera sanoo. ''Mullakin sua. Mut mä lupaan soittaa sulle joka päivä'' sanon. ''Ja onneks mä voin seurata sitä teidän menoa ig'' Veera sanoo. ''Nii voitkin'' sanon.
Laitan kädet Veeran paljaille kyljille. Hänellä on päällä vain shortsit ja urheilurintsikat. Katson ylöspäin nähdäkseni Veeran kasvot. Veera katsoo silmiini. Siirrän kädet sohvalle ja nousen niiden varaan. Möngin hieman eteenpäin ja painan huuleni Veeran huulille. Hän laittaa kätensä niskaani niin etten voisi karata tästä mihinkään. Enkä kylläkään edes haluaisi lähteä mihinkään.
Syvennän suudelman kielariksi. Suudelma on tosi pitkä ja meidän pitää ottaa happea jonkin aikaa jotta pysymme hengissä.
Isken huuleni Veeran kaulaan. ''Mmmmh'' Veera huokaisee. Alan imemään sitä kohtaa. ''Äläh teeh mulleh fritsuah'' Veera sanoo. ''En en. Montaa'' sanon. Jatkan Veeran kaulan suutelua ja laitan käteni Veeran shortsien sisään. Veera huokaisee.
Nousen istumaan sohvalle ja vedän Veeran syliini. Olemme ihan hiljaa ja paikoillaan. Katsomme vain toisiamme silmiin. Veera kuitenkin keskeyttää hetkemme suutelemalla minua. Hän laittaa kätensä t-paitani alle ja vetäisee sen pois.
Laitan käteni Veeran kyljille. Toinen käteni kuitenkin lähtee alaspäin ja sujahtaa Veeran shortsien sisään. Veera ottaa ranteestani kiinni. Katson häntä silmiin. ''Mul on menkat. Haittaako?'' Veera kysyy. ''Ei'' sanon. ''Varmasti?'' Veera varmistaa. ''Ei tietenkään haittaa'' sanon. ''Ihan varmasti?'' Veera vielä varmistaa. ''Mua ei haittaa jos sua ei haittaa'' sanon.
Veera nousee seisomaan ja ottaa kädestäni kiinni. Hän vetää minut seisomaan ja lähtee kuljettamaan meitä vessaan josta löytyy myös suihku.
Veera laittaa vessan oven lukkoon ja työnnän heti Veeran sitä vastaan. Veera alkaa laskemaan housujani. Hän vetäytyy suudelmasta ja laskee housuni kokonaan. Itse taas riisun Veeran kokonaan.
Menemme suihkun puolelle. Laitan sen päälle. ''Meet sit suoraa asiaan'' Veera sanoo. ''Selvä'' sanon. Alan työntymään Veeran sisään mutta se tuntuu oudolta. Vilkaisen nopeasti Veeran jalkojen väliin ja sieltä roikkuu joku naru. ''Onks sul jotain sun sisällä?'' Kysyn. ''Ei helvetti'' Veera sanoo. Hän pussaa huuliani ja poistuu vessan puolelle. Menee ehkä 20 sekuntia ja Veera on takaisin luonani. ''Jatketaanko?'' Hän kysyy. Nyökkään.
Veera on selkä seinää vasten ja minä alan työntyä häneen sisälle. Liikun hitaasti edes takas. Veera on sulkenut silmät. Pussaan häntä otsalle. Nopeutan vauhtiani jolloin Veera avaa silmät ja katsoo minua. ''Mmmhh'' Hän huokaisee. ''Tuntuuh ihanh helvetinh hyvältäh'' Veera sanoo. ''Mmh'' huokaisen itsekin.
Nopeutan vauhtia ja tiedän tulevani pian. ''Mäh tuunh'' sanon ja niin tulenkin. Veera ei selvästikään ole valmis joten laitan käden hänen alapäähän ja alan hyväillä häntä. ''Mmmmh'' Veera huokaisee.
Time skip
Makaan Veeran sängyllä ja Veera on päälläni. ''Millanen olo?'' Kysyn. ''Miten niin?'' Veera kysyy. ''No ku sä sanoit et sul on menkat. Ja se mitä oon ymmärtänyt ni ne voi olla kivuliaat'' sanon. ''Aaa joo. Ihan ok. Ei nyt mitään erikoista. Pikkusen maha kipee'' Veera sanoo. ''Okei. Hyvä ettei oo muuta''
''Sä oot ihana'' Veera sanoo. ''Aijaa miks?'' Kysyn. ''No esimerkiksi siks et sä suhtaudut niin hyvin menkkoihin'' Veera sanoo. ''Ai eiks kaikki reagoi sit näin hyvin?'' Kysyn. ''Ei todellakaan. Mun työkaveri oli jollekin sen kumppanille sanonu et sil on menkat ja tää kumppani oli jättänyt sen mun kaverin'' Veera kertoo. ''Okei. Outoo. Mulle on ainakin ihan sama onko sulla menkat vai ei. Kunhan sä käyttäytyisit sillee suht hyvin mua kohtaan'' sanon. ''Kyl mä ainakin yritän olla mahdollisimman kiltti. Mut aina se ei onnistu. Mut mä myös toivon et sä sit ymmärrät jos oon kiukkunen ollu tosi pitkään. Ni sit en haluu mitään muuta ku halin. Ja mä saatan olla joissain tilanteissa tosi ärsyttävä. Ni sit jos menee yli ni sano'' ''okei''
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
En jaksanu taaskaan lukee tätä läpi.Sanoja: 849
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...