40. fanilauma

77 6 0
                                    

Time skip

Veera

Joel tulee tänään kotiin. Ihanaa. He kuulemma alkavat tehdä uutta levyä parin viikon loman jälkeen.

''Laura. Lähetää mummolle ja papalle'' Huudan. Laura tulee eteiseen. Autan Lauralle kengät jalkaan. Otan vielä repun jossa on Lauran tavarat. Laura jää vanhemmilleni yöksi.

Pääsemme lähtemään. ''Miks mun pitää mennä mummolle ja papalle? Mä haluisin olla kotona ja nähdä Joelin'' Laura kysyy. ''No koska minä ja Joel haluttais olla kahdestaan. Ja sähän tykkäät olla mummolla ja papalla'' sanon. ''Nii tykkäänki'' Laura sanoo iloisena.

Parkeeraan auton vanhempieni pihaan. Nousen autosta ylös. Avaan Lauran oven. Se on lapsilukossa joten hän ei saa sitä itse auki.

Otan Lauran tavarat ja menemme sisälle. ''Moi'' huudahdan. Pian äiti on eteisessä. ''Moi'' Hän sanoo. ''Moi. Siellä pitäs olla kaikki tavarat'' sanon kun äiti ottaa reppua. ''Joo. Tuleeko Joel siis tänään?'' Äiti kysyy. ''Joo. Mä lähen lentokentälle vastaan'' sanon. ''Okei. Mä en pidättele sua sit enempää'' Äiti sanoo. ''Okei. Heippa'' sanon ennenkuin poistun.

Pysäköin auton lentokentän parkkipaikalle. Nousen autosta ylös ja lähden sisälle. Huomaan Joelin ja muut bändin jäsenet fanilauman ympäröimänä. Jään sivummalle koska en halua julkisuuteen. Joel taitaa huomata minut koska katsoo minuun. Sitten hän alkaa kävellä luokseni mutta se on vaikeaa koska hänen ympärillä on varmaan 100 fania.

On mennyt varmaan 20 min. Joelin ympärillä on todella paljon faneja vieläkin. Huomaan jonkun kävelevän sivummalla jonka paidassa lukee Blind Channel crew. Menen hänen luo. ''Moi'' sanon. ''Moi?'' henkilö sanoo kysyvään sävyyn. ''Kauankohan menee että Joel pääsee tuolta?'' Kysyn. ''Ootko sä Veera?'' Mies kysyy. ''Juu'' sanon. ''Okei. Joel on puhunut susta paljon. Mut tossa saattaa mennä viel parikymmentä minuuttia'' mies sanoo. ''Jos sä et haluu mennä ton fanilauman ympäröitäväks ni mä voin käydä sanomassa Joelille'' Mies sanoo ja on lähdössä. ''Kiitos'' sanon. Mies lähtee Joelin luo.

Hetki menee ja Joel tulee luokseni. ''Moi'' sanon. Joel kaappaa minut haliin. Seisomme keskellä lentokenttää halauksessa. Huomaan noin 15 vuotiaan tytön Joelin vieressä. Hänellä on Blind Channel paita päällä. Huomaan myös että hän itkee ja että hänellä on viiltoja käsissä. Irrottaudun halauksesta ja nyökkään päälläni tytön suuntaan. Joel katsoo tyttöä. ''Moi'' Joel sanoo. ''Moi. Saanko mä nimmarin?'' Tyttö kysyy. ''Joo. Mihin?'' Joel kysyy. ''Tähän paitaan'' tyttö sanoo ja antaa Joelille tussin. Hän kääntyy ympäri ja Joel kirjoittaa nimmarinsa paidan selkään.

''Voidaako ottaa kuva?'' Tyttö kysyy. ''Joo'' Joel sanoo. ''Te ootte auttanut mua tosi paljon vaikeina aikoina'' tyttö sanoo. ''Kiva jos ollaan pystytty auttaa'' Joel sanoo. ''Saanko mä vielä halin?'' Tyttö kysyy. ''Juu'' Joel sanoo ja he halaavat. ''Te ootte maailman paras bändi'' tyttö sanoo. ''Toivottavasti moni muukin ajattelee noin'' Joel sanoo. ''Mut nyt mun on pakko mennä'' Joel sanoo. ''Heippa'' tyttö sanoo.

Joel ottaa kädestäni kiinni. ''Joel. Meetkö sä ton kyydillä kotiin?'' Joku kysyy. Katsomme taakse ja siinä taitaa olla Joonas. ''Joo. Ainakin mä toivon niin'' Joel sanoo. ''Etkö sä tuukaan mun luo?'' Kysyn. ''Joo mut mä haluun viiä likaset vaatteet kotii ja ottaa uusia puhtaita mukaan'' Joel sanoo. ''Pääsenkö mä teidän kyydillä?'' Joonas kysyy. Joel katsoo minua. ''Joo'' sanon.

Lähden johdattamaan meitä autolleni. Joonas ja Joel laittaa tavaransa takakonttiin. Joel menee apukuskin paikalle ja minä kuskin. Joonas menee takapenkille.

Katson Joelia silmiin ja painan huuleni Joelin huulille. ''Älkää pliis alkako panemaan ku mäki oon täällä'' Joonas sanoo takapenkiltä. Ainiin unohdin jo hänet.

''Missä sä asut?'' Kysyn ja katson Joonasta peruutuspeilistä. ''Joelin naapurissa. Voit jättää mut samaan paikkaa ku Joelinkin'' Joonas sanoo. ''Okei'' sanon. Lähden ajamaan Joelille.

Time skip Veeralle.

Avaan oven avaimella. Joel tiputtaa tavaransa eteiseen ja työntää minut seinää vasten. Hän painaa huulensa kaulaani. ''Mmhh'' huokaisen. Joel alkaa imemään kaulaani fritsua. ''Aaah''

Joel nostaa minut syliini. ''Täällä on aika lämmin ni mennääkö suihkuun?'' Joel kysyy. ''Joo'' sanon. Joel kantaa meidät suihkuun. Hän laskee minut alas ja vetää paitani pois. Vedän Joelin paidan pois. Katson Joelin paljasta yläkroppaa. Tunnen kuinka Joel avaa farkkushortsieni vetoketjun.

Joel työntää kätensä housuihini. ''Mmmh'' huokaisen. ''Onko sulla puhelin taskussa?'' Joel kysyy. ''Ei'' sanon. ''Hyvä'' Joel sanoo ja työntää minut suihkuun. Hän laittaa suihkun päälle ja kastumme molemmat. ''Tyhmä'' sanon. ''Mitä?'' Joel sanoo. ''No meidän housut kastu'' sanon. ''No onneks ne voi ottaa pois'' Joel sanoo ja virnistää.

Joel laittaa kätensä selälleni ja avaa rintsikoideni hakasen. Avaan Joelin vyön ja riisun hänen housut jonka jälkeen Joel riisuu minut.

Joel työntää minut seinää vasten. Normaalisti se on hieman viileä mutta nyt se on lämmin koska on kesä.

''Meil ei oo kortsuu'' Joel sanoo. ''Ei haittaa. Mul on pillerit'' sanon. ''Varmasti'' Nyökkään. Samantien Joel alkaa työntyä sisääni. ''Mmmh'' huokaisen. Joel alkaa liikkumaan.

Time skip

Makaan sängyssäni Joelin päällä. Hän silittää paljasta selkääni. ''Mulla oli sua kauhee ikävä'' sanon. ''Mullakin sua'' Joel sanoo. ''Ihana olla kahestaan'' Joel kuiskaa. ''Nii onkin'' sanon ja alan piirrellä sormellani Joelin rintaan. ''Mulla on kauhee nälkä'' sanon. ''Tilataanko ruokaa?'' Joel kysyy. ''Vaikka'' sanon.

Joel hakee puhelimensa. ''Mitä sä haluut?'' Joel kysyy. ''En mä tiedä. Kaikki käy ni sä voit päättää'' sanon. ''Sushia?'' Joel kysyy. ''En mä tykkää'' sanon. ''No kiinalaista?'' ''Ei'' ''hampparia?'' ''Ei'' ''pitsaa?'' ''Ei'' ''mitä sä haluut?'' Joel kysyy. ''No en mä oikeen tiiä'' sanon. ''Mulle käy kaikki. Ihan oikeesti kelpaa kaikki ni sä saat päättää'' Joel sanoo. ''No tota ööö. En mä tiedä'' sanon. ''Mun ei tee mitään mieli'' sanon.

Mahani alkaa murista. ''Sano nyt mitä sä haluut syödä'' Joel sanoo. ''No ku mä en tiedä'' sanon. ''No ootas'' sanon. Otan puhelimen Joelin kädestä ja alan katsomaan ruokapaikkaa. Päädyn mäkkäriin. Tilaan sieltä itselleni ruuat ja annan sitten puhelimen Joelille. Hän tekee itsekin tilauksen. ''Menee noin 40 minuuttia'' Hän sanoo. ''Okei'' sanon.

Alan suudella ja imeä Joelin kaulaa. ''Mmmh'' liu'utan kättäni Joelin keholla hänen jalkoväliin aiheuttaen Joelille ongelman. ''Mmmh''

Time skip 35 min

Ruokamme saapuivat vihdoin. Menen sohvalle Joelin kainaloon. Alan syödä ranskalaisia tyytyväisenä.

Alamme katsomaan jotain elokuvaa. Joel silittää hiuksiani. Hän sai syötyä jo. Minulla on jäljellä melkein kokonainen limu puolet hampurilaisesta ja 3/4 ranskalaisista. ''Miten sä söit noin nopee?'' Kysyn. ''No mä en jääny kattelemaan ku sä syöt'' Joel sanoo naurahtaen. Tunnen punastuvani ja käännän katseen käsiini. ''Oot sulonen'' Joel sanoo ja pussaa poskeani saaden minut punastumaan entisestään.

Loppu ilta katsoimme telkkaria minä Joelin sylissä.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Sanoja: 995

Mä rakastan sua//Joel Hokka  (Valmis)Where stories live. Discover now