5. ''sä oot joku superstara''

116 8 0
                                    

Joel

''Aiotko sä tulla vielä hierottavaks vai säikytinkö mä sut kokonaan pois?'' Veera kysyy. ''Kyl mä varmaan jossain kohtaa tuun'' vastaan. ''Okei hyvä'' välillemme tulee kiusallinen hiljaisuus. ''Mä en ymmärrä miten sä voit elää noin jumissa olevien hartioiden kanssa. Mulla kun on ees pikkasen jumissa ni mul on tosi kipee pää enkä pysty tekee mitään'' Veera ihmettelee. ''No mua sattuu sillee suht usein päähän ni ei toi hartiakipu oo siihen vaikuttanut'' sanon. ''Nii tai sit just se on aiheuttanut sun päänsäryt'' Veera sanoo kääntäen katseen minuun. ''No mä taas veikkaat et se johtuu vaan stressistä'' vastaan. ''Mistä sä stressaat?'' ''Töistä'' ''mitä sä teet työksesi?'' Veera kysyy.

Käännän pään Veeraan. ''Pitäskö mun tuntea sut?'' Veera kysyy. ''En tiiä. Ehkä'' ''Sä oot joku jalkapalloilija. Mä en sit tiedä ku muutaman suomalaisen. Esimerkiksi se joku Pohjanpalo ja Pukki mut et sä oo kumpikaan niistä. Sit se maalivahti jonka nimeä en muista mut et sä oo sekään. Mä en tiedä muita jalkapalloilijoita'' Veera sanoo.

''Tai sit sä oot joku jääkiekon pelaaja. Björnine ei ku sul ei oo viiksiä. Anttila no se on liian vanha. Filppula sekin on vanhempi. Olkinuora ei. Larmi ei. Sit on se se Lammikko. Voitko sä tehä näin'' Veera arvuuttelee. Hän irvistää minulle. Teen samalla tavalla. ''Joo et sä sekään oo ku sul ei puutu etuhampaita. No sä varmaan pelaat Nhl:ssä. Sielt mä en tiedä ketään. Mut kyl sä jotenkin etäisesti näytät tutulta'' Veera sanoo. Hymyilen hänelle.

''Oikeesti sä oot joku superstara enkä mä tunnista sua. Kuka sä oot?'' ''Joel'' ''mut kuka Joel'' ''en kerro'' ''kerro pliis'' Veera ottaa käsivarrestani kiinni. Samantien perhosia ilmaantuu vatsaani. Veera kuitenkin ottaa kätensä pois hyvin pian. ''Ootko sä näyttelijä?'' ''En'' ''no joku soittaja tai laulaja?'' ''Ehkä'' Veera kaivaa puhelimen taskustaan. Katson mitä hän tekee.

Veera menee Instagramiin ja sieltä hakuun. Hän kirjoittaa sinne 'Joel' ensimmäinen vaihtoehto on joku. Toinen olen minä. Veera katsoo profiilikuvaani ja sitten minua. Hän avaa profiilini. ''Sä oot tää'' Veera sanoo ja kääntää puhelinta minun suuntaan. ''Jep'' vastaan. Hän katsoo uusimpia kuviani ja katsoo sitten profiilini tekstiä. (En tiiä mikä sen nimi on mut heti siin alussa) Hän painaa linkkiä blind channelin ig:seen ja selaa kuvia. ''Laulatko sä blind channelissa?'' Veera kysyy. ''Joo. Taidan laulaa'' vastaan hymyillen.

Aapo tulee luokseni. ''Mulla on nälkä ja kakkahätä'' Hän ilmoittaa. ''Okei. Lähetään kotiin'' sanon noustessani pystyyn. Otan Aapon kädestä kiinni. ''Moikka'' sanon vielä Veeralle. ''Heippa'' Hän sanoo. Sitten lähdemme kävelemään Aapon kanssa veljeni kodille.

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Sanoja: 402

Mä rakastan sua//Joel Hokka  (Valmis)Where stories live. Discover now