49.

89 7 4
                                    

Veera

Menen kotiin mutta Joel ei ole siellä. Yritän soittaa hänelle muttei hän vastaa. Mihinköhän hän on lähtenyt. Huomaan lapun pöydällä jonka luen. Jättikö Joel minut juuri?

Yritän vielä soittaa Joelille ja hän vastaa.

J: moi

V: moi. Missä sä oot?

J: ei se enää kuulu sulle

V: häh?

J: löysitkö sä sen lapun?

V: joo

J: okei. Se tarkoittaa sitä että mä haluun erota

V: mut miks?

J: Laura ei voi enää luottaa muhun ja se on mun ihan oma vika. Mä rakastan sua ja sä rakastat mua. Mutta sä rakastat enemmän Lauraa. Sen takia mä tein päätöksen että meidän on parempi erota

V: mut en mä haluu erota

J: En mäkään mut mun pitää ajatella Lauran parasta. Ja parasta Lauralle on et me erotaan.

V: mut mut...

J: mä toivon sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti sä löydät jonkun joka oikeesti kerkee olla sun ja Lauran kanssa

V: mut mut

J: Heippa Veera

Sitten Joel painaa punaista. Kyyneliä alkaa valumaan poskilleni. Laura tulee luokseni. ''Miks sä itket?'' Hän kysyy. ''Välillä on asioita joita lapsien ei tarvi tietää. Mutta minä ja Joel erottiin'' sanon. ''Mitä se tarkoittaa?'' Laura kysyy. ''Sitä ettei Joel tuu tänne enää'' Laura katsoo minua harmissaan. ''Mikä tuli?'' Kysyn. ''Onko se mun vika?'' Laura kysyy. ''Ei tietenkään. Välillä vaan käy niin eikä se oo kenenkään vika'' sanon. ''Mentäiskö kattomaan joku elokuva?'' Kysyn. ''Joo'' Laura sanoo. Nappaan hänet syliin ja menemme olohuoneeseen.

Time skip 2 vuotta

Joel

Katson edessäni olevaa todella kaunista naista. Hänellä on päällä valkoinen pitkä mekko ja huntu. ''Voitte suudella'' kuulen jolloin painan huuleni vaimoni huulille. ''Mä rakastan sua'' kuiskaan ''Mäkin sua''

Time skip

Tulee häävalssin aika. Menen vaimoni kanssa tanssimaan ja pian alkaa soimaan Konsta Hietasen jälki kappale.
''Saan kaikesta sua kiittää
Kanssas tääl on järkee jälkee piirtää
Huomataan kuinka aika kiitää
Meitä vahvemmaksi vääntää, kääntää
Ja muovailee''

Kappale loppuu. ''Mä rakastan sua'' kuiskaan. ''Mäkin sua'' Veera kuiskaa. Hymyilen hänelle.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Tää kirja on nyt loppu. Päätin etten tee 2 osaa tästä kirjasta mutta alotin uuden Joel kirjan. Jos kiinnostaa ni menkää lukee jos ei ni älkää sit.

Mut haluun kiittää teitä kaikkia että ootte lukenut tän tarinan. Ja etenkin teitä jotka ootte kommentoinut ja votennu se merkkaa mulle paljon.

Vielä kerran kiitos. ❤️❤️❤️

Meidän valmentaja varmaa saa huomenna hepulin koska nää jotkut liikuskelee ja huutaa tuol vaikka on jo hiljaisuus ettei saa huutaa tai liikuskella tuol pihalla.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 04, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mä rakastan sua//Joel Hokka  (Valmis)Where stories live. Discover now