31. ''voin mä lähteäkin''

94 10 5
                                    

Joel

Istun studion lattialla ja yritän raapustaa sanoja uuteen biisiimme. Ei tästä tule yhtään mitään. Rypistän paperin ja heitän sillä Porkoa. Hän katsoo minua huvittuneena Huokaisen syvään. ''Mitä Hokka puhkuu?'' Tommi kysyy. ''No ei näistä sanoista tuu yhtään mitään'' sanon.

Sitten oli aika mennä äänittämään minun laulu osuuksia. Mutta eihän siitä mitään tullut koska ääneni oli vähän poissa. Se taas johtui siitä kun eilen huusimme Veeran kanssa kilpaa. Tai no ei se mikään kisa ollut vaan riita. Pitäisi varmaan tänään mennä kertomaan Veeralle totuus. En kuitenkaan tiedä kuunteleeko hän minua.

''Ei tästä tuu vittu yhtään mitään'' sanon turhautuneena samalla kun tulen pois äänityshuoneesta. ''Mikä Hokkaa nyt risoo?'' Joonas kysyy. ''No ei mikään'' sanon.

Time skip 4 tuntia

Istumme studion sohvalla. ''Mikä on teidän suurin unelma?'' Niko kysyy. ''Varmaan olla maailmankuulu'' Joonas vastaa. ''Mä haluisin perheen'' Tommi toteaa. ''Mä haluisin käydä Austraaliassa'' Olli kertoo. (En tiedä onko bc ollu keikkoja Austraaliassa mut en ainakaan muistais et ois ollu) ''Mä haluisin tuottaa musiikkia mahdollisimman monelle eri artistille'' Aleksi kertoo. ''Mä haluisin kissan'' Niko kertoo.

Olen aivan hiljaa. Kaikki kääntävät katseen minuun. ''Mitä?'' Kysyn. ''Mikä on sun suurin unelma?'' Niko kysyy. ''No en mä vittu tiedä. Varmaan kuolla pois'' sanon. Kaikki katsovat minua huolestuneena. ''Mitä? Kaikkihan me kuollaan ja toiset meistä nuorempana ku toiset. Mä oisin ainakin valmis kuolemaan'' sanon. ''Onko sulla kaikki hyvin?'' Tommi kysyy. ''Joo. Miten niin?''

''No kun sä et tänään oo mitään muuta ku valittanut ja raivonnut kaikesta'' Tommi sanoo. ''Enpäs'' väitän. ''Kylläpäs. Sä esimerkiksi raivosit koska et saanut mitään sanoja kirjotettuu ja ku ette saanu äänitettyy mitään. Sit hyvä ku et lyönyt kahvinkeitintä koska et saanu sitä päälle vaikka ite olit ottanut sen johdon pois seinästä. Sit valitit ku kaaduit omiin vatteisiis jotka olit heittänyt lattialle. Sit sä oot valittanut ettet tiedä missä sun puhelin on. Sit sä valitit kuinka kova tää sohva on. Sit sitä kuinka kuuma tuol pihalla on ja täs ei oo ees kaikki'' Tommi sanoo.

''No vittu jos teitä noin paljon ärsyttää mun seura ni voin mä lähteäkin'' sanon ja nousen sohvalta ylös. Menen eteiseen ja vedän kengät jalkaan. Kuulen jätkien huutelevan jotain mutta lähden. Vittu.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
En jaksanu lukee tätä läpi.

Mul on tähän kirjaan ideoita mut ei oo yhtään motivaatiota ni se saattaa näkyä nyt tän kirjan laadussa. 

Sanoja: 377

Mä rakastan sua//Joel Hokka  (Valmis)Where stories live. Discover now