19. ''tykkäätkö sä Joelista?''

110 8 0
                                    

Veera

Herään herätykseen joka soi puhelimessani. Avaan silmät ja sammutan herätyksen. Säikähdän hieman kun en huomaa Lauraa missään. Olen varma että hän tuli illalla viereeni nukkumaan.

Katson ympärilleni ja huomaan Lauran nukkuvan Joelissa kiinni. Otan heistä kuvan salaa.

Lähden pois makuuhuoneesta hiljaa ja alan tekemään omia aamu hommia. Menen vessaan, teen tarpeeni ja pesen kasvoni. Rupean harjaamaan hiuksiani ja tunnen käsien kiertyvän ympärilleni. ''Huomenta'' sanon. ''Mmmhh'' Joel mutisee. ''Miten nukuit?'' Kysyn. ''Ihan hyvin siihen asti ku Laura heräs ja rupes pomppii sängyllä'' Joel kertoo. ''Aha'' sanon. ''Joo. Sit pyysin et se nukkuis hetken ja se suostu nukkuu vaa mun kainalossa. Sit en enää kunnolla sen jälkeen saanu unta'' Joel sanoo. ''Okei'' sanon.

Lasken harjan lavuaarin viereen tasolle. Käännyn Joelin käsien välissä. Halaamme siinä hetken. Jossain kohtaa rupeamme suutelemaan ja se muuttuu intohimoiseksi. Joel puristaa kevyesti persettäni jolloin huokaisen hänen suuhun. Joel käyttää tilannetta hyväkseen ja työntää kielensä suuhuni.

Joel nostaa minut vessan tasolle ja kiedon jalat Joelin vyötärön ympärille. Joel laittaa kätensä kyljilleni paidan alle ja silittää kylkiäni. Itselläni on kädet Joelin niskassa. Joelilla ei ole muita vaatteita kuin bokserit ja minulla on paita ja alushousut.

Joelin kädet menevät vatsalleni ja siitä rinnoilleni. ''Joelh'' sanon. ''Noh?'' ''Ei me voida'' sanon. ''Ei niin'' hänkin sanoo. Joel nostaa minut pois tasolta ja antaa nopean pusun huulilleni.

Harjaamme hampaat ja sitten menemme pukemaan hiljaa huoneeseeni vaatteet. Sen jälkeen menemme tekemään aamupalaa. Yleensä syön ennen kuin Laura herää mutta tänään en kun näen hänet jo keittiön nurkalla possu pehmolelun kanssa. Hän tulee luokseni. ''Huomenta'' sanon uniselle tyttärelleni. Nostan hänet syliini koska yleensä aamulla hän haluaa hetken olla sylissäni. Joel jatkaa leivän tekoa.

Laura katsoo minua unisilla silmillään. ''Pitäskö meidän mennä pesemään hampaat ja sitten pukemaan?'' Kysyn. ''Ei'' Laura vastaa. ''Eikö?'' Kysyn. Laura pudistaa päätään ja painaa päänsä olkapäälleni. Taitaa väsyttää.

Syömme Joelin kanssa aamupalaa. Laura saa aamupalan sitten päiväkodissa. Laura istuu sylissäni koko ajan ja katselee pihalla olevaa jänistä. Hän laittaa pehmolelunsa pöydälle. Siirrän pehmolelua hieman sivummalle ettei se mene likaiseksi. ''Älä siirrä Jonia'' Laura sanoo tiukasti. ''Sori'' sanon ja annan sen Lauralle.

Saamme syötyä ja sitten vien Lauran hammaspesulle ja Joel lupautui laittamaan aamupala tarpeet jääkaappiin. Hän on todella ihana.

''Noni. Sit avaa suu'' sanon. Laura avaa suun ja alan pestä hänen hampaitaan.

''Valmis'' sanon kun olen saanut pestyä Lauran hampaat ja sitten pyyhittyä hänen suupielet. (Yleensä mä pesen sähköhammasharjalla mut sit ku pesen normi hammasharjalla ni yleensä pesen sit niin kovaa et hyvä ku ei ikenet irtoo ja sit kaikki suupielet on ihan hammastahnassa)

Menemme Lauran kanssa hänen huoneeseen ja alan laittaa Lauralle vaatteita jotka jo eilen hänelle valitsin. ''Tykkäätkö sä Joelista'' Laura kysyy. Yllätyn hieman kysymyksestä. ''Joo'' sanon. ''Kuinka paljon?'' Laura kysyy. ''Aika paljon'' sanon. ''Aha. Munkin mielestä se on ihan kiva'' Laura kertoo. ''okei'' hymy nousee huulilleni. On kiva että Laura tykkää Joelista myös.

Saan vaatteet laitettua Lauralle ja menemme olkkariin. Laura halusi katsoa lastenohjelmia joten laitoin telkkarin päälle. Menin sen jälkeen Joelin luo keittiöön. Hän oli keittänyt kahvit valmiiksi. ''Joel'' aloitan. ''No?'' Hän kysyy katsoen silmiini. ''Mä''

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Sanoja: 500

Mä rakastan sua//Joel Hokka  (Valmis)Where stories live. Discover now