Veera
Työkaverini tulee vierelleni. ''Ootko sä ihan ok?'' Hän kysyy. ''Joo oon. Miten niin?'' Kysyn. ''Näytät vähän kalpealta. Olisko sun sittenkin parempi lähteä kotiin?'' ''Ehkä olis'' sanon. ''Okei. Kyl me taidetaan pärjätä'' ''okei. Mä lähen sit kotiin'' ''joo''
Menen henkilökunnan tiloihin ja vaihdan omat vaatteeni päälle. Lähden sitten kotiin takaovesta ettei Joel näe minua.
Time skip seuraava päivä
Pyysin Joelin kylään jotta voin kysyä häneltä mitä hän teki eilen.
Pian kuulenkin oven avautuvan ja menevän kiinni. ''Moi!'' Joel huudahtaa eteisestä. Istun sohvalla. Laura meni leikkimään naapurin lapsien kanssa joten hän ei ole kotona.
Joel istuu viereeni. Hän on vetämässä minut lähelleen mutta liikun kauemmas. ''Onko kaikki hyvin?'' Joel kysyy. ''On joo'' sanon vaikkei ole. ''Mä en usko tota'' Joel sanoo. ''Mitä sä teit eilen?'' Kysyn samalla kääntäen pään Joelin suuntaan. ''Olin treeneissä'' Joel sanoo. ''Etkö sä tehnyt muuta?'' Kysyn. ''Kävin mä illalla lenkillä'' Joel vielä lisää.
''Miten niin?'' Joel kysyy. Kaivan puhelimen taskustani ja etsin kuvan. Näytän kuvaa jossa on Joel ja joku tuntematon nainen. ''Aa joo. Kävin mä mun siskon kanssa syömässä'' Joel lisää. ''Siskon?'' Kysyn. ''Nii siskon'' Joel sanoo. ''Mä en usko'' sanon katsoen Joelia silmiin. ''miks?'' ''No koska sä et kertonut heti vaan vasta sitte ku mä näytin kuvan'' sanon hieman kiihtyneenä. ''nii koska mä muistelin et toi olis ollut toissa päivänä'' Joel sanoo tyynen rauhallisena.
''Sä valehtelet'' sanon. ''enkä'' ''no jos se olis ollut niin ni mä luulen et sä oisit ees kertonut et sun siskos on tulossa Suomeen kerran se asuu Australiassa ni sieltä ei ihan joka päivä tänne lennetä!'' Huudan. ''Mä unohdin koska mul oli niitä bändi juttuja. Joo mä olen pahoillani etten kertonut sulle että mun sisko on tulossa suomeen mutta miten se vaikuttaa meihin mitenkää?'' Joel kysyy jo hieman kiihtyneenä. ''No koska sä petit mua! Mikset sä vaan voi myöntää sitä?!'' Huudan. ''No koska mä en pettänyt! Mä rakastan sua! Mä en koskaan tekis niin!'' Joel huutaa.
''Mut jos sä et kerran luota muhun ni eiköhän tää juttu ollu sit tässä'' Joel sanoo nousee seisomaan ja lähtee. Pian kuulen oven aukenevan ja menevän kiinni.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Mulla kirjoittajana on 4 erilaista (en tiedä miks sitä kutsuis. Kirjotustilaa? En tiiä mikskä sitä vois kutsuu mut ehkä tajuutte ku selitän) Ei oo ideoita mut on motivaatiota kirjottaa. On motivaatiota mut ei ideoita. Sit et ei oo kumpaakaan. Ja sit on et on molempia mikä on ihanteellinen tilanne (mutta harvoin tapahtuva) toivottavasti ymmärsitte. Mut onks muilla tänne kirjoittavilla samanlaisia.Ja sit myös te ketkä kirjotatte tänne ni ootteko te tehny jonkun kirjallisen suunnitelman mitä te johonkin tarinaan kirjotatte? Koska ite en. Saatan saada jonkun idean ja ajattelen et tää tarina menee näin ja tiedän tasan tarkkaan miten se menee. Mut sit ku rupeen kirjottaa ni oon sillee et ei tää ookaan hyvä idea ja sit jos oon ajatellut et päähenkilöllä on 6 koiraa ja 2 marsua. Ni lopputulos on et se asuu Australiassa ja tykkää tehdä ruokaa. Eli ei olla lähelläkään sitä mitä aiemmin oon ajatellut. Et tapahtuuko teille näin?
Ja sit aina unohdan oonko maininnut jonkun hiusten ja silmien värin ja sit pitää päättää joko kokonaan uus tai yrittää ettiä joku vanha.
Ja viel yks. Kirjotatteko te sivuhenkilöiden nimet johonkin? Ite en tee sitäkään ja sit joudun ettii jostain 20 luvun päästä et minkäs niminen tää henkilö olikaan.
Sanoja: 544
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...