Joel
''Mites sulla ja sillä naisella menee?'' Tommi kysyy. ''Ai siis mulla ja Veeralla?'' Varmistan. ''Nii'' Tommi sanoo. ''Ihan hyvin. Nyt kuitenkin joudutaan olee erossa'' sanon. ''Nii'' Tommi sanoo. ''Mut onneks on puhelimet keksitty'' sanon. ''Totta''
Time skip viikko
Veera
Minulla on kauhea ikävä Joelia. Olemme viestitelleet ja soitelleet joka päivä mutta ei se auta. Mutta kai tähänkin pitää tottua koska Joel on bändinsä kanssa rundilla ilmeisesti aika paljon.
''Koska Joel tulee?'' Laura kysyy. ''3 viikon päästä'' sanon. ''Niin pitkä aika'' Laura valittaa. ''No ei se oo ees pitkä aika'' sanon vaikka tiedän että se on todella pitkä aika.
''Soitettaisko Joelille?'' Kysyn. ''Jooo'' Laura hihkaisee. Soitan Joelille videopuhelun. Pian hän vastaakin. ''Moi'' Joel sanoo. ''Moi'' Laura sanoo. ''No moi'' Joel sanoo. ''Koska sä tuut kotiin?'' Laura kysyy. ''3 viikon päästä'' Joel vastaa. ''Niin pitkä aika'' Laura sanoo. ''Mä oon ihan pian sielä'' Joel sanoo.
''Missä sä oot tällä hetkellä?'' Kysyn. ''Hotellissa Saksassa'' Joel vastaa. ''Kenen kanssa sä oot sielä?'' Laura kysyy. Varmaan siksi että sieltä kuului jotain ääntä. ''Joonaksen. Mun bändikaverin'' Joel sanoo. Joonas ilmaantui melkein heti kameraan. ''Näyttääpä tyhmältä'' Laura sanoo. ''Laura'' sanon hieman moittivasti. ''Anteeks'' Laura sanoo Joonakselle. ''Saat'' Joonas sanoo. Laura lähtee leikkimään ja Joonaskin ilmeisesti lähtee jonnekin. Jäämme Joelin kanssa kahdestaan.
''Mulla on sua ihan kauhee ikävä'' sanon. ''Mullakin sua'' Joel sanoo. ''Miten teillä menee?'' Joel kysyy. ''No ei kummallisesti. Mä oon töissä ja Laura päikyssä'' sanon. ''Okei'' Joel sanoo.
''Minne se sun kaveris meni?'' Kysyn. ''Se tais lähtee Aleksin ja Nikon huoneeseen'' Joel sanoo. ''Okei'' sanon.
Juttelemme hetken mutta sitten minun on aika aloittaa Lauran kanssa iltapuuhat. Ensin laitan hänelle iltapalaa ja Laura syö sen. Sitten menemme laittamaan yöpuvun. Menemme vessaan ja harjaan Lauran hampaat ja hiukset. Hiukset laitan letille.
Menemme Lauran huoneeseen. Laura kiipeää sänkyynsä. ''Mitä kirjaa luetaan?'' Kysyn. ''Barbi'' Laura sanoo. Otan barbi kirjan esille ja jatkan siitä mihin jäimme viimeksi. (Ketkä kaikki on kattonu niitä barbi elokuvia? Ite oon ja jotkut tosi monta kertaa. Mun lemppareita on 3 muskettisoturia, siipien salaisuus, muodin taikaa ja prinsessakoulu. Ne oon kattonu varmaa 20 kertaa jokaisen ja muistan ne vieläki melkein kokonaan ulkoo)
Silittelen hetken Lauran kasvoja koska tiedän sen rauhoittavan häntä. Sitten lähden pois tietäen että Laura osaa nukahtaa itsenäisesti.
Menen tekemään itselleni iltapalaa. Teen kaakaota ja leipää. Syön iltapalaa ja kuuntelen pihalta tulevaa linnunlaulua.
Saan syötyä ja lähden vessaan jossa sijaitsee myös suihku. Otan vaatteeni pois ja heitän ne pyykkikoriin. Astelen suihkun puolelle ja laitan suihkun päälle. Suht viileä vesi raikastaa oloani. Tänään on ollut todella lämmin päivä.
Tulen pois suihkusta ja kiedon ympärilleni pyyhkeen. Haluaisin kylpytakin koska en omista sellaista mutta en ole löytänyt sellaista kuin haluaisin. En halua semmoista aamutakkia joka on pehmeä vaan haluan oikean kylpytakin jonka voi laittaa suihkun jälkeen päälle.
Menen sohvalle ja alan katsoa elokuvaa.
Elokuva loppuu ja menen harjaamaan hampaat. Sitten menen sänkyyn ja laitan Joelille viestin. ''Hyvää yötä rakas'' kirjoitan. Melkein heti tulee vastaus. ''Hyvää yötä❤️❤️❤️'' alan hymyillä. Laitan puhelimen pois ja painan pään tyynyyn. Nukahdan todella nopeasti.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Ens lukuun tulee time skip.Lauantaina käytiin kattoo äitin kaa se after everything ja voin oikeesti suositella after elokuva sarjaa. Älkää välittäkö kriitikoiden mielipiteistä. Mun mielestä kriitikot on aina väärässä.
Sit mun oleksi kirjassa oon jakanut jotain biisien pätkiä mistä oon tykänny ja nyt ku en kirjota enää oleksii ni jatkan sitä täällä.
Nyt vaarallista ois polulta eksyy
Pitää oppii tuntemaan nää maat
Paamme panssarimme pois
Ei niist oo hyötyy
Ne mitä tänne on kylvetty
Pakko on paikantaa
Kuljetaan elämää
Selkee on määränpää
Kuullaan kuinka ympäril räjähtääOn miinat valmiit aina laukeemaan
Henkiin jää jos on valmis vaarat kohtaamaanKonsta Hietanen -Miinat
Ite ymmärrän tosta niin että on vaarallista olla erilainen ku muut ku kaikki sit päättelee liikaa ulkonäön perusteella.
Sanoja: 817
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...