11. ''pystynkö auttaa jotenkin?''

124 5 11
                                    

Joel

Leikkaan pizzaa saksilla koska en omista pizzaleikkuri hommelia. Otan meille molemmille lautasille palat ja menemme istumaan pöydän ääreen vastakkain. Juomme appelsiini mehua.

''Kerro sun perheestä'' Veera sanoo. ''No mul on äiti ja isä jotka asuu Oulussa. Sit isosisko Julia. Se asuu Australiassa. Sit on viel isoveli Johannes joka asuu Vantaalla'' kerron. ''Okei'' Veera sanoo. ''Entä sulla?'' Kysyn. ''No mulla on isä ja äiti. Taino äiti ei oo oikee äiti vaan äitipuoli. Mun oikee äiti jätti isän, mut ja veljet melkein heti mun syntymän jälkeen. Sit iskä löys uuden ku mä olin vähän päälle 2 vuotta ja Maria on aina tuntunut äidiltä ja se on ollut mun elämässä aina ku mä vaan muista ni sen takia mä pidän sitä äitinä. Sit mul on 4 isveljee. 2 asuu Amerikassa, yks Barceloonassa ja yks Sveitsissä'' kerron. ''Onko sun veljet sulle läheisiä?'' Kysyn. ''On. Me puhutaan suht usein videopuhelua ja nii. Ja ne on aina ollut semmosia ylisuojelevia isoveljiä. Mä kumminkin synnyin niin että mun isoveljet oli silloin 9-15 vuotiaita'' Veera sanoo. Nyökytän päätäni.

''Minkä ikänen sä oot?'' Kysyn. ''26. Sä?'' ''29'' ''ainii mä unohdin mainita mun tytön Lauran'' Veera sanoo hätääntyneesti. Hänen poskille alkaa valua kyyneliä. Veera painaa päänsä käsiinsä. Kuulen nyyhkytystä. Nousen ylös ja menen Veeran luo. ''Mikä tuli?'' Kysyn lasken käden Veeran olkapäälle. Veeran kietoo kätensä ympärilleni. ''Kaikki on ihan varmasti hyvin. Pystynkö mä auttaa jotenkin?''

Veera rauhoittuu hyvin pian ja jatkamme syömistä. ''Haluutko sä kertoo mikä sulle tuli?'' Kysyn. ''No ku mä unohdin kokonaan mainita Lauran. Sit ku mä muistin sen ni en muistanut et se on isällä ja äidillä ja luulin et oon unohtanut sen päiväkotiin'' Veera sanoo hiljaa. ''Okei. Mut kaikki on nyt hyvin?'' ''Joo''

Veera nousee tuoliltaan ylös ja tulee luokseni. Hän pussaa huuliani. ''Mä haluun sun syliin'' Veera mutisee. Liikun penkilläni taaksepäin ja Veera tulee syliini. Istumme hiljaa penkillä Veera sylissäni. Silitän hänen tummia paksuja hiuksia. Pussaan Veeran poskea. ''Haluutko sä mennä nukkumaan tai suihkuun tai kattoo jotain elokuvaa'' Kysyn. ''No eka suihkuun sit elokuva ja sit nukkuu. Käyks?'' ''Käy''

Veera nousee sylistäni pois. ''Mennääkö me samaan aikaan vai eri aikaan?'' Kysyn. Veera painaa huulensa huulilleni ja suutelee intohimoisesti. ''Saitko selville?'' Veera kysyy. ''Pikkasen jäi epäselväks'' sanon virnistäen. Veera painaa huulensa takaisin huulilleni. Suudelma on pitkä ja tulinen. ''Entä nyt?'' Veera kysyi. ''Sain just ja just selvää''

Menemme vessaan jossa myös on suihku. Riisumme vaatteet ja menemme suihkun alle. Katson Veeran alastonta vartaloa. Vittu hän on todella seksikäs. Kohta varmaan saan stondiksen.

Veera ottaa kiinni leuastani ja kääntää päätäni ylöspäin. Hän virnistää. ''Mun silmät on täällä'' Hän sanoo.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
Hyvää juhannusta jo valmiiks. Älkää juoko liikaa alkoholi juomia. Tai sit ainakaan menkö uimaan ja hukkuko koska en haluu menettää yhtäkään tän kirjan lukijaa.

En tiiä onko muut huomannu mut bc:n ig:ssä on kuvia aina 998 tai 999. Tai mulla ei ainakaan näy enempää. Ja vaikka ne julkasis uuden kuvan ni silti se on alle 1000. Et poistaakohan ne niitä kuvia?

Sanoja: 487


Mä rakastan sua//Joel Hokka  (Valmis)Where stories live. Discover now