Joel
''Haluisitko sä muuttaa tänne?'' Veera kysyy. Käännän katseeni häneen. ''Oikeesti?'' Kysyn. ''Joo. Mä kysyin Lauralta ja sillekin kävis'' Veera sanoo. ''Joo haluan'' sanon. ''Eka jos kuitenkin tehtäisiin niin että sä olisit täälä viikon putkeen ni sit me saadaan tietää et onko se molemmille ihan ok'' Veera ehdottaa. ''Joo se ois varmaan ihan fiksua'' Sanon. Veera jatkaa hiuksieni räpeltämistä jonka hetki sitten lopetti.
''Sä oot ihana'' kuiskaan. ''Kiva'' Veera sanoo. ''Pitäskö mennä nukkumaan?'' Kysyn. ''Joo. Mennään vaan'' Veera vastaa. Menemme iltapalalle ja sen jälkeen pesemään hampaat. Puhelimeen tulee viesti. Otan sen taskusta.
''Ootko sä nähnyt jo sen uutisen?'' Luen Nikon viestin ääneen. ''Minkä uutisen?'' Veera kysyy. ''En mä tiedä'' sanon. ''Minkä uutisen?'' Kysyn Nikolta. Pian tulee linkki ja avaan sen. Näköjään seiska tehnyt uutisen. Huomaan Veeran katsovan puhelimen näyttöäni ja lukevan uutista.
Uutisessa spekuloitiin seurustelenko minä koska minut on nähty ulkona Veeran kanssa. Uutisessa oli myös kuva jossa oli Veera ja Laura mutta onneksi heidän kasvot oli sumennettu.
''Haittaako tää uutinen sua?'' Kysyn. ''No ei. Mut jos Laura joutuu julkisuuteen ni se sit haittaa'' Veera sanoo.
Saamme hampaat pestyä ja menemme sänkyyn. Huomaan ig:ssä olevan tullut paljon viestejä joissa kysytään seurustelenko. ''Nyt nää fanit kysyy ig:ssä et seurustelenko'' sanon. ''Mitä jos sä kertoisit et sä seurustelet. Sit lehdet ei kirjottelis mistään suhdehuhuista'' Veera sanoo. ''Ai et joku kuva meistä vai et mä vaan kertoisin et mä seurustelen?'' Kysyn. ''Ihan kumpi vaan'' Veera sanoo. ''Suostuisitko sä johonki kuvaa?'' Kysyn. ''Joo. Mut sit voisko sen ottaa niin ettei mun kasvoja näy?'' Veera kysyy. ''Joo. Mut huomenna. Nyt ruvetaan nukkumaan'' sanon ja laitan puhelimen pois. Vedän Veeran kiinni minuun. ''Sä oot lämmin'' Veera sanoo. ''No täällä on aika lämmin'' sanon. ''Niimpä'' Veera sanoo. Silittelen Veeraa ja pian hän nukkuu.
Itse en saa unta. Irrottaudun Veerasta ja alan etsimään hyvää asentoa. Se ei kuitenkaan löydy hirveän helposti.
Nousen ylös sängystä ja menen vessaan. Laitan hiukset kiinni ja vähennän vaatetta. Otan pyyhkeen ja laitan sen roikkumaan astun suihkuun ja laitan sen päälle. Astun suihkun alle mutten kastele hiuksia.
En ole suihkussa hirveän pitkää kun jo astun sieltä pois ja kuivaan itseni. Laitan bokserit päälle ja menen keittiöön. Otan lasin ja otan siihen vettä. Kaivan kaapista unilääkkeen ja otan sen veden kanssa.
Menen sänkyyn. Yritän etsiä hyvää asentoa mutta se ei onnistu. Veera nukkuu ilmeisesti sikeästi koska ei ole herännyt pyörimiseeni.
Otan puhelimen käteeni ja katson kelloa. 3.56. Miten se on jo noin paljon? Huokaisen syvään. Uni ei tule vaikka otin jo sen lääkkeen.
Time skip
En ole nukkunut minuuttiakaan. Otan puhelimen käteeni. Kello on 4.45. Nousen ylös ja menen hakemaan toisen unilääkkeen jonka nielaisen veden avulla.
Menen sohvalle makaamaan. Pään osuessa tyynyyn silmäni menee kiinni ja nukahdan.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Oon tehny kuumaa fani tilin tik tokkiin. Ja en oo kertomassa sen käyttäjää täälä. Mutta Okko on kattonu mun profiilia. Ja ku näin sen ni tipuin melkein sängystäSe näkyy mulla noin.
Ja sitte tappelin eilen tik tokin kanssa ja poistin sen. Mutta tänää aamulla latasin sen uudestaan...
Ja sit selailin Kuumaan ig:tä ja siellä oli kuvia niiden vanhasta merkasta jota ei myydä enää.
Onko reilu pyyntö jos pyydän tollasta joululahjaksi vaikkei noita saa enää?
Sanoja: 519
YOU ARE READING
Mä rakastan sua//Joel Hokka (Valmis)
RomanceJoel tapaa mukavan ja kauniin naisen. Mitä jos he tapaavat uudestaan? Rakastuuko Joel naiseen? Onko tunteet yksipuolisia? Entä jos naisella onkin lapsi aiemmasta suhteesta? Miten lapsi muuttaa Joelin elämän? Kaikki selviää lukemalla. Aiemmista kirjo...