Medya: Çakır.
Soğuk ve sert bir gündü ve hava gerçekten de insanın içine işleyip, iliklerini donduracak cinstendi.
Buraya geldiğim zamandan beri de bulduğum en güzel şeyle ilgilenmekle meşgul olmak içimi şuan ayrı bir şekilde mutlu kılıyordu.
Önümdeki çiçekleri suladığım zaman bakışlarım renk renk olan çiceklerde gezdi.
Her rengin bulunmasıyla adeta bir gökkuşağı imajı veriyordu. Kışın ortasında bu çiceklerin yaşaması bir mucize olsa da asıl mucize ise Çakırın ta kendisiydi..
Çakır benim için verendanın korkuluklarına büyük ve geniş saksılar aşmıştı.
Şimdi tıpkı evimde gibi çiçeklerim ile ilgilenebiliyor ve vaktimi onlar ile harcayabiliyordum.
Bakışlarım az ilerde bahçenin ortasındaki Çakır'a döndü.
Köpeği Max'in kulübesine bakıyor ve nereden kar geçirdiğini anlamaya çalışıyordu.
Onunda bakışları bana dönerken mavi gözleri gözlerimi kesti.
Gözlerindeki hiçbir zaman eksik olmayan ışıltı ile bakarken gülümsedim.
"Ne yapıyorsun?" Diye merakla sorduğum zaman tekrar elindeki hortuma döndü ve "Arızalanmış, Max'in yuvasına kar giriyor." Dedi düşünceli bir tonla.
"Yedek kulübesi falan yok mu?" Diye sorduğum zaman "Hayır, sadece bu var." Dedi.
Daha sonra kaşlarım biraz çatıldı ve bakışlarım elimdeki eldivenlere döndü.
Elimdeki eldivenleri çıkarıp verendadan dışarı çıkmam ile üzerimdeki hırkanın uçlarını birbirine yaklaştırıp,byanına doğru adımlamaya başladım.
Bir kaç saniye sonra yanına geldiğim zaman düşünceli mavi gözleri bana döndü.
Gözlerimin içine bir kaç saniye baktıktan sonra öndündeki kulubeye geri döndü.
"Bir hata olması lazım.." Diye kısık bir sesle kendi kendine konuşurken biraz daha yaklaştı hortuma.
Bende merakla yaklaşıp onun göremediği ve büyük ihtimalle benim hiç görmeyeceğim şeyi aramaya başladım.
O düşünceli bir şekilde incelemeye devam ederken birden gelen bir su sesi ile soğuk su tenime temas etti.
Bakışlarım suyun geldiği yöne dönerken az ilerideki hortumun birden patladığını gördüm..
Fıskiyelerin hepsi birden açılırken Çakır hızla elindeki baltayı korku ile yere attı.
Fışkıran suların arasında hızla beni kendine çekip, ceketi ile kapattı. İkimizde sırılsıklam olurken istemsizce gülmeye başladık ve eve doğru koştuk.
Bakışlarım yukarı döndü ve Çakırda bitti. Onun da gülerek bana baktığını gördüm.
"Ne oldu şimdi?" Diye eve girip, kapıyı kapatmaya çalışarak konuştum.
"Ne olacak sırılsıklam aşık olduk." Diye yanıt vermesi ile gülümsemem birden durdu.
İçim aşkla dolup, taşarken onunda mavi gözleri gözlerimin içindeydi. Daha sonra yaklaşıp, ıslak dudaklarımızı birbirimize değirmesi ile anında karşılık vermeye çalıştım
Aşk ile dolu mavi gözlerine bakarken "Sana boğularak bile aşık olmaya razıyım." Dediğim zaman bana doğru yaklaştı ve beni kendine doğru bastırdı.
Hızla parmak uçlarımda yükselmeye başlamam ile beni hemen kucağına aldı ve havaya kaldırdı.
Ben onun kucağındaydım, O ise benim gözlerimin içine bakmakla meşguldü.
"Uçuyorum resmen." Dememle bakışlarım gözlerinde bitti. Onun masmavi gözleri her türlü gökyüzünden daha güzeldi..
"Uçmak güzel mi?" Diye çocuksu bir heyecanla sorduğu zaman bakışlarım hâlâ gökyüzünde, onun gözlerindeydi.
Masmavi gökyüzünde boğulacak gibi olurken göz kapaklarım yavaşça düştü ve aşkla fısıldadım.
"Çakırımın gözleri buzdan yapılma bir gökyüzü. Orada sonsuza kadar uçmak isterim."
Bakışları derinleşirken beni yavaşça indirdi ve dudaklarımızı birbirine bastırdı beni havada tutmaya devam ederken.
Daha sonra o güzel masmavi gözlerini açtı. O gözler neşe ve aşkla parlarken beni yavaşça aşağı doğru indirdi.
Elimi ıslak yüzüne ardından da sarı saçlarına gönderdim.
O benim gözlerimin içine bakıyor, huzurlu bir şekilde nefes alıyordu.
Daha sonra ayrıldık. Çünkü mavi gözleri benim bedenimi süzdü ve çenesi ile yukarıyı, yatak odasını işaret etti.
Ben yutkunup, onun mavi gözlerine bakarken kalbim heyecanla çarptı.
"Hadi, üzerimizi değiştirelim güzelim." Diye düşünceli bir tonla konuştuğu zaman kafamı usulca salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstila
RomanceÇakır, zamanında komutanlıktan tecil edilen bir adamdır. Talas ise zamanının neredeyse tamamını evinde geçiren biridir. Nereden ve nasıl geldiği belli olmayan bir zombi virüsü dünyayı ele geçirince bu iki adam yollarına beraber devam edeceklerdi. Tü...