Jimin nk. Time skip
Tunti loppui. Niki palautti kirjani minulle ja lähti sitten mitään sanomatta pois. Laitoin kirjan reppuuni, jonka jälkeen lähdin kavereideni kanssa ulos luokasta."Mennääks kauppaa? Meil o hyppytunti, ku mantsan ope o kipee ja sil ei saatu tuuraajaa." Heikki kertoi. Nyökkäsimme ja me kaikki lähdimme ulos.
Matkallamme kauppaan, huomasin kun Niki tappeli kahden pojan kanssa. "Jimi älä kato sinne. Kävellää vaa ohi." Leo sanoi. "Meidän pitää mennä auttaa." Sanoin ja lähdin kävelemään heitä kohti. Päästyäni lähemmäs huomasin kaverini -Danielin ja Oskarin-. "Mitä te teette?!" Kysyin pojilta ja he lopettivat. He kääntyivät minua päin. "Ai moi Jimi. Ei me mitää." Oskari sanoi. Katsoin maassa makaavaa Nikiä. "Onks sul kaikki hyvi?" Kysyin Nikiltä ja menin auttamaan hänet ylös. Poika riuhtaisi itsensä irti otteestani ja lähti.
"Miks te hakkasitte se?" Kysyin. "Alko vituttaa." Daniel vastasi. Tuhahdin vain ja lähdin sitten Heikin ja Leon kanssa kauppaan.
Nikin nk.
Istuin koulun tupakkapaikalla. Tunsin nenästäni valuvan verta, joten pyyhin sen hupparini hihaan. Kaivoin taskustani tupakka-askin, otin sieltä yhden tupakan ja sytkärin. Sytytin tupakan huulieni välissä ja laitoin sytkärin sitten takaisin askiin.Vedin myrkkyä keuhkoihini ja puhalsin ulos. Nojasin seinään ja käänsin sitten katseeni taivaaseen. Havahduin pois ajatuksistani kun kännykkäni värähti taskussani. Otin puhelimen taskustani ja katsoin kuka minua kaipasi. Olin saanut viestiä Eetulta.
-viestit-
Sammutin puhelimen ja laitoin sen takaisin taskuuni. Poltin tupakan loppuun, jonka jälkeen heitin sen maahan, astuin sen päälle ja lähdin sisälle.Kävelin poikien vessaan ja laitoin oven lukkoon. Menin istumaan lattialle, avasin reppuni ja otin sieltä koskenkorvapullon. Avasin sen ja otin siitä ison kulauksen.
Time skip
Hoipertelin liikuntasalia kohti. "Noni, nyt ku kaikki o paikal ni pelataan korist." Opettaja sanoi. Ei helvetti. Ajattelin.Jimin nk. Hetken päästä
Olimme pelanneet jonkun aikaa ja minä olin huomannut Nikin käyttäytyvän oudosti. Ei sillä että minua kiinnostaisi, toivon vain että hänellä on kaikki hyvin kuitenkin. "Jimi keskity!" Leo huusi, jolloin havahduin pois ajatuksistani. Leo heitti pallon minulle ja minä lähdin kuljettamaan sitä vastapuolen koria kohti. Pysähdyin ja heitin korin.Opettaja puhalsi pilliin ja peli loppui. "Sininen joukkue voittaa." Opettaja sanoi. Joukkueeni tuli halaamaan minua. "Jesss!" Leo huusi. "Tunti loppu. Menkää suihkuu." Opettaja sanoi. Me kaikki lähdimme kävelemään pukuhuoneisiin. Tytöt omaan ja pojat omaan.
"Mä meen suihkuu vast kotoo. Nähää ruokalas." Sanoin ja lähdin pukuhuoneesta. Kävelin ruokalaan. Otin tarjottimen, lautasen, aterimet ja mukin, jonka jälkeen aloin laittamaan ruokaa lautaselle. Kaadoin mukiin maitoa ja menin sitten istumaan ikkunan viereiseen pöytään.
—————————————
Sanoja: 39615
167cm pitkä
Jimin kaveri15
169cm pitkä
Hyvä koulussa
Jimin kaveri15
170cm pitkä
Kiusaa välillä Nikiä
Jimin kaveri15
172cm pitkä
Kiusaa välillä Nikiä
Jimin kaveriSiin o ainaki nyt neljä sivuhahmoo
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Lets be broken together
Подростковая литература"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...