Riita

43 9 0
                                    

Nikin nk. Time skip
Kävelin huoneeseeni ja laitoin oven kiinni. Laitoin kavereille viestiä.

Tyhjensin koulurepun kaikista koulutavaroista ja niitähän oli paljon, eli yksi kynä ja joku moniste

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tyhjensin koulurepun kaikista koulutavaroista ja niitähän oli paljon, eli yksi kynä ja joku moniste.

En ole mikään tunnollinen opiskelija ja minulta häviää aina kaikki, tai menee rikki.

Avasin lipaston laatikon ja otin sieltä kolme Vergi pulloa, ja laitoin reppuun. Suljin laatikon ja kävelin sitten sänkyni luokse. Menin polvilleni lattialle ja otin sängyn alta rasian missä on kannabis setit. Laitoin sen reppuun ja suljin sitten repun.

Lähdin eteiseen laittamaan kenkiä jalkaan. "Mihi sä meet?" Äiti kysyi. "Ulos." Vastasin. "Tekee mitä?" Hän kysyi. Huokaisin ärtyneenä. "Vaikka vittu potkii mummoi." Vastasin ärtyneenä. "Okei, sä et lähe mihinkää." Hän sanoi. "Täh?" Sanoin. "Sä et lähe mihinkää tänää." Hän toisti. "Sä et oo tosissas." Sanoin. Äiti otti repun pois minulta. "Sä jäät kotiin, ni sä et voi ryyppää." Hän sanoi. Huokaisin ja aloin sitten hymyilemään. "Anna se takas." Sanoin. "En. Tää on sun omaks parhaaks." Hän sanoi.

Puristin käteni nyrkkiin. "Anna se reppu takas!" Huusin ja otin askeleen lähemmäs äitiä. Nainen säpsähti ja otti askeleen taaemmas. "Niki mä ajattelen sun hyvinvointia." Hän sanoi. "Ihan vitun sama! Anna se helvetin reppu!" Huusin. Äiti laittoi repun selkänsä taakse. "Rauhotu." Hän sanoi. "Anna se reppu ni mä rauhotun!" "Sä et vedä enempää kamaa." Hän sanoi.

Jokin ääni pääni sisällä käski minua satuttamaan äitiäni, sillä pystyisin siihen. Hän ei kuitenkaan pystyisi laittamaan minulle vastaan, mutta en halunnut satuttaa ketään.

Löin seinää ja siihen tuli lommo. "Helvetti!" Huusin. Olin vihainen, sillä halusin huumeita ja alkoholia. Minun oli pakko saada alkoholia verenkiertooni ja huumeita.

Otin eteisen lipastolta maljakon ja heitin sen lattialle, jolloin se hajosi miljoonaan pieneen osaan. Äippä ja Noora tulivat eteiseen. "Niki!" Äippä huusi ja käveli luokseni. Hän otti kädestäni kiinni, mutta riuhdoin itseni irti. "Älä koske muhun!" Huusin. "Nyt sä siivoot ton." Äippä sanoi tiukasti, mikä ärsytti minua vain enemmän. Puristin käteni tiukemmin nyrkkiin. "Pää kiinni!" Huusin äipälle.

"N-Niki?" Noora kysyi hiljaa. Otin repun äitiltä, mutta äippä otti siitä myös kiinni. "Päästä irti!" Huusin. "En! Sä et oo menos ryyppää ja vetää suonee ties mitä!" Äippä huusi. "Mä sanoin et päästä irti!" Huusin.
————————
Sanoja: 349

Lets be broken togetherWhere stories live. Discover now