Valhe

77 9 1
                                    

Jimin nk. Time skip
Potkin kengät pois jaloistani ja kävelin yläkertaan. "Moi. Oliks kiva koulupäivä?" Ohjaaja kysyi nähdessään minut. "Joo. Meen tekee nyt läksyi." Sanoin ja menin huoneeseeni, sulkien oven perässäni. Heitin reppuni lattialle ja menin sänkyyn makaamaan.

En jostain syystä jaksanut tehdä mitään. Halusin vain maata sängyssä ja nukkua kaikki päivät, mutta en voi tehdä niin. Arvosanani ovat jo laskeneet hiukan ja minun on pakko saada ne nostettua. Vedin peiton päälleni ja suljin silmäni.

Nikin nk.
Paiskasin huoneeni oven kiinni, heitin reppuni lattialle ja romahdin sitten lattialle itkemään. "Helvetti!" Huusin. Minulla oli niin likainen olo ja jostain syystä myös syyllinen.

Katsoin itseäni peilistä ja minua kuvotti. Minua ällötti olla minä. Otin tyhjän viinipullon lattialta ja heitin sen peiliä päin, jolloin  ne molemmat hajosivat.

Nousin ylös lattialta, kävelin lipaston luokse, avasin keskimmäisen laatikon ja otin sieltä Vergi pullon. Avasin sen ja join sen melkein ykkösellä tyhjäksi. Juotuani sen, avasin toisen samanlaisen ja join sen.

Time skip
Hoipertelin kavereideni luokse ja istuin sitten Oliverin viereen sohvalle. Kaaduin häntä päin. "Äijä o vähä kännis." Oliver sanoi nauraen. Aloin myös nauramaan. "Alottelin jo vähä himas." Sanoin sammaltaen. "Ei sul sattuis olee mitää piristävää?" Kysyin Oliverilta.

Hän kaivoi taskustaan minikrippipussin missä oli jauhetta. Aloin hymyilemään. Otin minikrippipussin häneltä, avasin sen ja kaadoin vähän olohuoneenpöydälle. Tein pari viivaa jonkun pankkikortilla ja vedin ne sitten nenääni. "Onhan sul kaikki hyvi?" Olivia kysyi minulta. "On on. Kuin ni?" Kysyin. "Käyttäydyt eritaval." Vilma sanoi. "Oon vaa ottanu vähä liikaa, ei muuta." Sanoin. Nostin hihani ylös, laitoin vyön käsivarteeni ja otin huumeneulan käteeni. "Löiks ne sua taas?" Eetu kysyi yhtäkkiä. Katsoin häntä kysyvästi. "No?" Hän kysyi. "Ei." Sanoin hiljaa.

Eetu huokaisi ärtyneenä. "Kato noit vitu mustelmii sun käsis. Ne kävi suhu käsiks, eikö?" Eetu kysyi ärtyneenä. En vastannut hänelle mitään. En halunnut kertoa koulun tapahtumista kenellekään.

Tunsin aineen virtaavan verisuonisaani. Otin vyön pois kädestäni ja laskin hihani alas. "Vastaa Niki!" Eetu huusi minulle. Nousin ylös sohvalta ja kävelin Eetun luokse. Puristin käteni nyrkkiin ja löin Eetua naamaan. "Pidä jo se pää kiinni!" Huusin. Eetu pyyhki veren paitansa helmaan. Hän nousi ylös lattialta ja löi minua nyrkillä naamaan. "Jätkät lopettakaa!" Oliver huusi.

Nousin ylös lattialta. Olin lyömässä Eetua uudestaan, mutta Oliver esti sen. "Nyt sä Niki rauhotut." Oliver sanoi. Tuhahdin vain. "Mitä siel koulus tapahtu?" Eetu kysyi. Voi vittu. Ajattelin. "Ne hakkas mut, okei." Valehtelin. "Noni. Oliks vaikeet kertoo?" Eetu kysyi. En vastannut hänelle mitään. "Mä lähen kotii." Sanoin. Kävelin eteiseen, laitoin kengät jalkaan ja lähdin.
—————————-
Sanoja: 406

Lets be broken togetherTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang