Jimin nk. Seuraavana päivänä
Kävelimme pitkin koulun käytäviä. Huomasin kun Daniel ja Oskari kävelivät meitä vastaan, joten pysähdyimme. Molempien naamat olivat ruhjeilla. "Mitä teil kävi?" Heikki kysyi. "Jotain kaks tyyppii kävi meiä kimppuu keskustas." Oskari kertoi.Olin hiukan hämmentynyt, kunnes muistin kaksi poikaa puistosta. He siis etsivät Danielia ja Oskaria. Näin kun Niki käveli ovista sisään. "Hei homo!" Oskari huusi Nikille. Oskari ja Daniel lähtivät juoksemaan Nikin perän ja Niki lähti tietenkin karkuun.
Minä jätin reppuni Heikille ja juoksin kolmen pojan perään. En voi antaa heidän satuttaa Nikiä enempää. "Mihi sä meet?!" Leo huusi perääni, mutta en vastannut tai pysähtynyt.
Löydettyäni pojat menin heidän ja Nikin väliin. "Lopettakaa!" Huusin. "Ton homon takii meiät hakattii!" Daniel huusi. "Se vasikoi meist jollekki!" Oskari huusi. "Niki ei oo tehny mitää väärää! Miks te ylipäätää kiusaatte sitä?!" Kysyin. "Koska se o kuvottava ihmis roska!" Oskari vastasi. "Koska se tykkää pojista vai?!" "Nii! Se o luonnotonta!" Daniel huusi.
"Siin ei oo mitää väärää! Niki saa tykätä pojista jos se tuntuu oikeelta! Ettekä te voi päättää sitä!" Huusin. Pojat eivät vastanneet mitään vaan lähtivät. Huokaisin syvään. Käännyin Nikiä päin. "Onks kaikki hyvi?" Kysyin. "Miks sä puolustit mua?" Hän kysyi. "Koska ketään ei saa kiusata, se on väärin." Sanoin. "Mut sä et ees tunne mua." "No mut ei kukaan ansaitse tulla kiusatuks." "Selvä sit, herra rauhanturvaaja." Hän sanoi sarkastisesti.
"Tieks toisen kiittäminen ei tekis pahaa." Huomautin. "Aha, no kiitti tai jotain." Niki sanoi ja oli jo lähtemässä, mutta otin jostain syystä hänen ranteesta kiinni. Poika käänsi kysyvän katseen minuun. "A-Anteeks.... En tiiä miks tein noi." Sanoin ja irroitin otteeni hänestä. Poika edessäni hymähti. "Tieks. Sä oot aika söpö." Hän sanoi hymyillen. "No mut nähää." Hän sanoi ja lähti.
"Täällä...sä oot." Kuulin yhtäkkiä Heikin sanovan hengästyneenä. "Miks sun posket punottaa?" Leo kysyi. Peitin poskeni käsilläni. "E-Ei syytä." Vastasin. Pojat katsoivat minua oudoksuvasti, mutta eivät sanoneet mitään. "Mennää vaa tunnil." Sanoin. Otin reppuni Heikiltä ja lähdin kävelemään sisälle kouluun.
20min myöhemmin
Istuin äidinkielen tunnilla ja yritin keskittyä oppituntiin, mutta huomasin koko ajan sivusilmällä, kun Niki tuijotti minua. Aina kun käänsin pääni hänen suuntaan hän virnisti.En tiedä miksi punastuin kun hän sanoi minua söpöksi, ehkä koska kukaan ei ole ikinä sanonut minulle niin. Eihän sen pitäisi edes vaikuttaa minuun, jos joku poika sanoo noin, mutta miksi se vaikutti.
Nikin nk.
Katselin Jimiä luokan toiseltapuolelta. Huomasin kun hän punastui. Hymähdin. Tunsin puhelimeni värähtävän taskussani, joten otin sen käteeni. Huomasin Eetun laittaneen minulle viestiä.-Viestit-
Tuijotin viestejä. Onks tää jäbä tosissaa? Mietin. Sammutin puhelimen ja laitoin sen taskuuni.
Katsoin tehtäviä äidinkielen kirjassa. Helvetti. Ajattelin. Kokeilin housujeni taskuja ja käteeni osui minikrippipussi. Avasin sen taskussani ja otin sieltä kolme pilleriä, piilottaen ne nyrkkini sisälle. Kaivoin repustani vesipullon. Laitoin pillerit suuhuni ja join vettä päälle. Laitoin vesipullon takaisin reppuuni, jonka jälkeen yritin keskittyä opiskeluun.
———————
Sanoja: 464
YOU ARE READING
Lets be broken together
Teen Fiction"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...