Jimin nk. Koulun jälkeen
Potkin kengät pois jalastani ja kävelin sitten yläkertaan. Näin toimistossa ohjaajan, joten menin sinne. "Moi Jimi. Oliks kiva koulupäivä?" Nainen kysyi. "Iha ok. Sopiiks jos meen tänää ulos?" Kysyin. "Jos sul o menny hyvin ja sä tiiät mitä se tarkottaa." Ohjaaja sanoi. "Etten oo viillelly." Sanoin turhautuneena. "Nii." Ohjaaja sanoi. Huokaisin. "En oo vaaraks ittelleni, voin ihan hyvin ja pärjään yksin." Sanoin ärtyneenä.Ohjaaja nousi ylös tuolilta ja meni sulkemaan toimiston oven, ettei muut laitoksen nuoret kuulisi meidän keskustelua. "Jimi sä tiedät et me ei luoteta siihen ettet sä tekis ittelles mitään." Ohjaaja sanoi rauhallisesti. "En tee, lupaan, oikeesti." Sanoin. "Nosta sun hihat ylös." Hän sanoi. Laitoin käteni selkäni taakse. "Nii. Jonkun pitää tulla sun mukaas, mut yksin sä et mee." Ohjaaja sanoi. Tuhahdin vain ja lähdin sitten toimistosta huoneeseeni, ja paiskasin huoneeni oven kiinni. Heitin repun lattialle. Vittu! Huusin päässäni.
Avasin kirjoituspöytäni laatikon ja otin sieltä askartelu puukon, laitoin sen taskuuni ja lähdin huoneestani. Kävelin alakertaan ja menin sauna tilaan. Laitoin oven lukkoon ja otin sitten askartelu puukon ja laitoin sen penkille. Istuin penkille, nostin housuni lahkeen ylös, otin askartelu puukon käteeni ja viilsin nilkkaani haavan. Katsoin haavaa mistä valui verta ja viilsin sitten nilkkaani lisää haavoja.
Laskin askartelu puukon viereeni ja katsoin haavoja nilkassa, ja aloin sitten itkemään. En itkenyt sen takia että minua sattuisi, vaan koska tiesin tämän olevan väärin. Halusin lopettaa itseni satuttamisen, mutta siitä on tullut kuin huume minulle enkä pysty lopettamaan sitä. Ajatukseni kuitenkin keskeytyi kun joku koputti oveen. "Jimi ooks sä siel?" Ohjaaja kysyi. "Joo. Hetki." Sanoin.
Pyyhin kyyneleeni pois, nousin ylös ja menin hakemaan käsipaperia, jolla pyyhin veren pois penkistä ja nilkastani. Heitin paperin roskiin ja otin sitten sideharson pois kädestäni laittaen sen nilkkani ympärille. Laskin housuni lahkeen alas, otin askartelu puukon käteeni ja laitoin sen taskuuni. Katsoin peilistä että näytänkö siltä että olisin itkenyt, mutta en onneksi näyttänyt joten lähdin. "Mitä?" Kysyin ohjaajalta. "Tuu syömää." Hän sanoi. "Mä syön mun huonees, jos ei haittaa." Sanoin. "Tuu nyt ees kerra meiän kaa syömää." Ohjaaja sanoi. Huokaisin. "Ok." Sanoin ja me lähdimme yläkertaan.
Päästyäni keittiöön, laitoin ruokaa lautaselle ja menin sitten istumaan pöydän reunimmaiselle paikalle. "Kato kuka vihdoin tuli syömää." Poika jonka kanssa olin tapellut sanoi. "Matias älä ärsytä." Ohjaaja sanoi. "No ei kai Jimi ny tost ärsyynny, vai?" Matias kysyi minulta, mutta en vastannut. Huomasin sivusilmällä kun poika alkoi ärsyyntymään. "Vastaa mulle!" Hän huusi, mutta en reagoinut. Pian tunsin kun hän otti hiuksistani kiinni. "Matias päästä irti!" Ohjaaja huusi pojalle.
Matias hymähti ja pamautti sitten pääni pöytään, jonka jälkeen hän lähti. Nostin pääni ja jatkoin syömistä, niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Pian tunsin kun päästäni alkoi valumaan verta. Ohjaaja käveli luokseni ja katsoi haavaa. "Tää tarvii tikit." Hän sanoi. "En haluu lähtee sairaalaa." Sanoin. "Nyt o pakko." Ohjaaja sanoi. Nousin ylös ja me lähdimme ohjaajan kanssa.
Nikin nk. Time skip
Kävelin hylätyn laattatehtaan portaita ylös katolle ja menin istumaan katon reunalle. Menin makaamaan selälleen ja kaivoin taskustani sitten minikrippipussin missä oli huumeita. Katsoin pillereitä ja otin sitten kolme ja söin ne.Eetun nk.
Kävelin Oliverin, Vilman, Olivian ja Emilian kanssa laattatehtaan portaita ylös katolle. Katolla näin Nikin makaamassa ja huomasin huumeet hänen vieressään. Juoksimme hänen luokse. "Hengittääks se?" Oliver kysyi. Laitoin käteni hänen nenän alle ja tunsin lämpimän ilmavirran."Niki!?" Huusin ja ravistelin häntä, ja hän yritti huitaista minua vasemmalla kädellään. Raotin hänen silmiä ja näin, että hänen silmät liikkuivat, eli hän oli tajuissaan. "Meiän pitää saada se oksentaa." Oliver sanoi. Oliver auttoi minua saamaan Nikin polvilleen ja minä työnsin sormet hänen kurkkuun pari kertaa, jolloin hän oksensi. Toistin saman pariin otteeseen, jonka jälkeen Niki huitaisi minua kädellään. "Mitä sä t-teet?!" Niki kysyi ärtyneenä. "Pelastan henkeäs, et ole hyvä vaa." Sanoin. "Olin ihan fine!" "Aijaa?! Äijä oli puoliks tajuton! Keneltä sä oot ostanu ja mitä?!" Kysyin.
Niki nousi ylös. "Vittuako se sulle kuuluu!" Hän huusi. Otin minikrippipussin katonpinnalta ja katsoin pillereitä sen sisällä. Yksi niistä oli timantinmuotoinen ja sininen. Ei helvetti. Sanoin päässäni. "Keneltä sä sait nä!?" Kysyin. "Sanoin jo ettei se kuulu sulle! Anna ne takas!" Niki huusi. "Onks toi blue punisher?" Vilma kysyi. "On." Niki vastasi. "Mistä sä sen sait?" Olivia kysyi Nikiltä.
Nikin nk.
"Varmaa samast paikast mist noi jäljet kaulaansa." Eetu sanoi. "Mun tekemiset ei kuulu sulle!" Huusin. "Haluun tietää, koska välitän susta!" Eetu huusi. "Taidat olla kuses muhu vai mikä sua noin paljo risoo se mitä mä teen!?" Kysyin. Kaikki hiljeni. Eetu käänsi katseensa vasemmalle.Käänsin muihin kysyvän katseen ja ketään heistä ei vastannut. "Et sä oo jumalauta tosissas!?" Kysyin huvittuneena. "Joo, oon ehk kuses suhu, mut mitä sit?" Eetu kysyi. "Nyt se kaikki käy järkee. Ei vittu." Sanoin. Aloin nauramaan. "Eetu, tiiäkkö mitä.....me ei voitais koskaa olla yhes, i mean oot hyvä sängys ja näin, mut en vois seurustella sun kaa." Sanoin. "Koska pelkäät sitoutuu." Eetu sanoi. "Ei tai sitäkin, mut mul ei oo tunteit sua kohtaa. Se oli pelkkä seksisuhde, eikä siin kuulu olla tunteita." Sanoin. "Sulle se oli pelkkä seksisuhde." Eetu sanoi. "C'mon Eetu, et voi olla ykspuolises suhtees." Sanoin. "Voitaisko palata siihe alkuperäsee asiaa?" Oliver kysyi. "Mistä sä sait noi?" Oliver kysyi minulta. "No jos se o noi tärkeet teil, ni yhelt Adamilt." Vastasin. "Mustakoski?" Eetu kysyi. "En tiiä." Sanoin. Otin pussin Eetulta ja lähdin.
____________
Sanoja: 868
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lets be broken together
Ficção Adolescente"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...