"Ei käyny."

52 11 1
                                    

Jimin nk.
"Jos käyn sanoo mun porukoil et ei tuu mun huoneesee." Niki sanoi. "Ei tarvii. Ei sun tarvii ottaa mult suihi, mä pärjään kyl." Sanoin. "Oon aika hyvä, tai niin mul o sanottu." Hän sanoi hymyillen. "En mä sitä epäile...mä vaan tai siis ku ei kukaan oo ikin ottanu mult suihi...ni mä en tiiä mitä mun pitää tehä." Sanoin. "Ei sun tarvii tehä mitää muutaku istuu ja nauttii." Poika sanoi. "Jos se siis käy sulle. En haluu pakottaa sua." Hän jatkoi. "Et sä mua pakota mihinkää...kyl mä haluun." Sanoin. "Mitä jos sun porukat kuulee? Tai jos ne tulee tänne?" Kysyin. "Laitetaa musiikkii ja ovi lukkoo." Niki sanoi. Nyökkäsin vain.

Niki nousi ylös sängyltä ja meni laittamaan oven lukkoon. Hän yhdisti puhelimen kaiuttimeen ja laittoi musiikkia.  Istuin sängyn reunalle. Niki käveli luokseni ja meni polvilleen eteeni. Hän alkoi avaamaan housujeni vetoketjua. Juuri kun hän oli saamassa housuni auki, tunsin kun housut eivät enää kiristäneet. "Niki lopeta." Sanoin. "Okei." Niki sanoi ja nousi seisomaan. Laitoin housuni kiinni. "Anteeks." Sanoin hiljaa. "Ei mua haittaa." Niki sanoi hymyillen. Hän pussasi minua poskelle ja istui viereeni. Nousin ylös sängyltä. "Mun pitäis oikeesti alkaa lähtee." Sanoin. "Öö...okei." Niki sanoi. Nostin reppuni lattialta ja heitin olalleni. "Nähään koulus." Sanoin ja lähdin.

Nikin nk.
"Nähään..." Sanoin samalla kun ovi meni kiinni. Menin makaamaan selälleni ja huokaisin. Hitto. Ajattelin. Otin puhelimen käteeni ja laitoin musiikin pois.

Huoneen oveeni koputettiin ja sitten se avattiin. "Niki?" Äiti kysyi. Hymähdin merkiksi että kuulen hänet. "Kui Jimi lähti?" Hän kysyi. Käännyin kyljelleni. "Sen piti lähtee himaa." Vastasin. "Okei, eli teiä välil ei käyny mitää?" "Ei käyny." Sanoin. "Okei, no hyvä sit." Hän sanoi. "Tuu syömää." Hän jatkoi ja lähti sitten huoneestani.

Nousin ylös sängyltä ja kävelin keittiöön. "Oon aika väsyny nyt, ni syön myöhemmi." Sanoi. "Okei." Äiti sanoi. Lähdin takaisin huoneeseeni, suljin oven ja menin sänkyyn makaamaan. Suljin silmäni yrittäen nukahtaa

Jimin nk. Time skip
Suljin huoneeni oven ja nojauduin ovea vasten. Vittujen vittu. Ajattelin. Toi oli niin noloa. Miksen mä vaa pystynyt siihen. Ajattelin.

Ajatukseni katkesi kun huoneeni oveen koputettiin. Nousin ylös lattialta ja avasin oven ohjaajalle. "Oliko kivaa?" Ohjaaja kysyi. "Joo." Vastasin. "Hyvä. Ootko muute syöny?" Hän kysyi. Nyökkäsin, vaikka en ollut syönyt mitään. "Mä voisin mennä lepää." Sanoin. Ohjaaja nyökkäsi. "Okei." Hän sanoi ja lähti. Suljin oven ja menin sänkyyn makaamaan.
———————
Sanoja: 386

Lets be broken togetherМесто, где живут истории. Откройте их для себя