Nikin nk. Time skip
Istuin eteisen lattialla ja otin kenkiä pois, joka oli hyvin vaivalloista, ottaen huomioon minkälaisessa kunnossa olin. Pian kuulin askeleita jotka tulivat eteiseen päin ja hetken päästä äiti seisoi edessäni. "Niki." Hän sanoi pettyneenä. "Anteeks." Sanoin. Äiti auttoi minua ottamaan kenkiä pois ja jäi sitten istumaan eteisen lattialle kanssani. "Miks?" Hän kysyi."Kerroin mun tunteist sil pojal ja nyt se ei varmaa haluu olla missää tekemisis mun kaa." Sammalsin. "Miks ei halusi?" Äiti kysyi. "Koska en tiiä tykkääkö se pojista, mitä jos sitä ällöttää ajatus samansukupuolisen kaa seurustelu." Sanoin. Äiti huokaisi. "Niki, älä ajattele sitä liikaa. Ehkä se vaa on ujo ja tarvii hetken aikaa miettii asioita." "Niin kai. Vittu miks mä menin kertoo sil." "Se o hyvä ku kerroit, koska mitä jos et oliskaa kertonu ja sillä oliski tunteita sua kohtaa." "Totta." Sanoin.
Nousin äidin avustuksella ylös lattialta ja sitten hän talutti minut huoneeseeni. "Koita nyt nukkuu." Hän sanoi ja lähti. Avasin farkkujeni napin ja otin en pois jalastani heittäen ne lattialle. Vedin peiton päälleni ja suljin silmäni.
Jimin nk.
Istuin sängylläni ja tuijotin puhelimen ruudullani olevaa Nikin kuvaa. Olin taas päätynyt stalkkaamaan tuon tummatukkaisen pojan instagram profiilia. Miten se o noin kuuma. Mietin.Selatessani alaemmas kuvia, vastaan tuli kuva Nikistä missä hän näytti kieltänsä.
Tämä kuva oli tullut aikaisemminkin vastaan.
Kuva oli jo aiemmin aiheuttanut minussa jonkin laisen tunteen, mutta nyt se oli vahvempi. Jokin siin miten hänen kielensä oli hänen sormien välissä, kiihotti minua. Ajatus siitä mitä hän sillä pystyi tekemään mi-.
Hetkinen, mitä?! Ei ei ei! Ajattelin. Hyvä että keskeytin ajatukseni, sillä kuka tietää kuinka pitkälle ajatukseni olivat valmiina viemään asiat. En kuitenkaan päässyt ihan kokonaan eroon ajatuksesta, sillä tunsin housujen etumuksen kiristyvän. Käänsin katseeni haaroihini ja siinä oli kohouma. Hitto! Huusin pääni sisällä. Mitä minun muka pitäisi tehdä nyt. Asuin laitoksessa, en voinut vain kävellä vessaan ja vetää tumppuun. Mutta pakkohan minun on tehtävä jotain, sillä tämä alkaa käymään kivuliaaksi.
Nousin ylös sängyltä, laitoin kännykän housujen taskuun ja katsoin, että hupparini oli tarpeeksi pitkä peittääkseen ylimääräisen kohouman housuissani, mutta se ei peittänyt. Mietin hetken mitä voisin tehdä kunnes muistin, että minun pitäisi tänään käydä suihkussa ja minähän kävin aina alakerrassa suihkussa, sillä sinne ei tullut kukaan. Otin pyyhkeen ja kaikki suihku tavarat, laskin käteni sen verran alas, että pyyhe peitti epämääräisen muodon housuissani, ja lähdin sitten huoneesta. "Meen suihkuu." Ilmoitin ohjaajalle ja kävelin alakertaan.
Laitoin suihkutilan oven lukkoon, laskin tavarat käsistäni penkille ja aloin sitten riisumaan. Kävelin suihkun alle, laitoin sen päälle ja käänsin kylmälle. Kun kylmä vesi osui iholleni sain kylmiäväreitä. Katsoin haaroihini ja ongelma oli edelleen sielä. Otin sen käteeni ja purin toista kättäni, vaientaakseni itseni. Aloin liikuttamaan kättäni. Yhtäkkiä mieleeni tuli Niki. Kuvittelin hänen tekevän tämän minulle, jolloin nopeutin käteni liikettä.
—————————
Sanoja: 452En ajatellu et tähän tulis ees 2,01k lukioit, mut pääsitte taas yllättää.
Vaiks verrattuna muihin mun kirjoihin, tää ei oo yht suosittu, mut oon enemmän ku kiitollinen et tätä lukee jotkut❤️
ESTÁS LEYENDO
Lets be broken together
Novela Juvenil"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...