"Juujuu."

66 8 0
                                    

Nikin nk. 1h myöhemmin
Kävelin koulun tupakkapaikalle, mutta kun pääsen sinne näin Eetun. Huokaisin ja lähdin kävelemään pois päin.

Eetu otti käsivarrestani kiinni ja tönäisi minut seinää päin. "Mitä sä haluut?" Kysyin. "Miks sä oot vihane mulle?" Hän kysyi. "Mä en oo vihane." Sanoin hymyillen. Työnsin Eetun kauemmas itsestäni. "Ei helvetti Niki." Eetu sanoi. "Mitä?" Kysyin. "Keneltä?" Hän kysyi. Aloin nauramaan.

"Keneltä mitä?" Kysyin. Eetu otti hupparini kauluksesta kiinni ja työnsi minut seinää päin. "Keneltä sä ostit kamaa?" Hän kysyi ärtyneenä. "No mitä helvettiä se sulle kuuluu!?" Kysyin. Eetu iski minut uudestaan seinää vasten. "Koska en haluu et sä vedät jatkettui tai vedät yliannostuksen taas!" Hän huusi. Aloin taas nauramaan. "Mä en aio vetää yliannostust. Huolehdit liikaa." Sanoin nauraen.

Eetu ei sanonut mitään. Katsoimme toisiamme hetken silmiin, kunnes Eetun katse laskeutui huulilleni. Suutelin häntä ja hän vastasi siihen. Kiedoin jalkani hänen lantiolle ja käteni käteni kaulalle. Eetu siirsi kätensä hupparinikaulukselta vyötärölleni. "Eihä kukaa nää meit?" Hän kysyi. Pudistin päätäni.

Jimin nk.
Istuin kavereideni kanssa koulun käytävällä. Heikki teki matikan läksyjä ja Leo auttoi häntä. Itse kuuntelin musiikkia kuulokkeilla ja miettisin mitä Niki oli sanonut minulle.

Havahduin pois ajatuksistani kun joku ravisti minua olkapäästä. Otin kuulokkeet pois ja käänsin katseeni kavereihini. "Miks oot noi punane?" Leo kysyi kiusoitellen.

"Enkä oo." Sanoin ja peitin kasvoni hupparini kaulukseen. Pojat alkoivat nauramaan. "Mitä mietit?" Heikki kysyi virnuillen, jolloin punastuin vain enemmän. Käänsin pääni poispäin heistä. Kuulin kun he alkoivat nauramaan vielä enemmän. "Pää kiinni. En mä mieti mitää." Sanoin. "Juujuu." Leo sanoi.
————————
Sanoja: 248

Lets be broken togetherDonde viven las historias. Descúbrelo ahora