Nikin nk. 2vk myöhemmin
Vedin pari viivaa koulun vessassa. Korjasin tavarat pois ja laitoin minikrippipussiin, ja laitoin sen sitten reppuuni, jonka jälkeen lähdin vessasta. Pyyhkäisin nenääni hupparini hihaan.Kävelin maantiedon luokkaan ja istuin luokan perälle. Huomasin blondin pojan kävelevän luokkaan kavereidensa kanssa. Siirsin reppuni pöydältä lattialle ja vedin viereisen tuolini taakse päin. Jimin kaveri kuiskasi pojalle jotain, josta poika punastui. Jimi käveli luokseni ja istui viereeni. Hymyilin hänelle. "Huomenta." Sanoin. "Huomenta." Hän sanoi hymyillen pienesti.
Jimin nk.
Huomasin Nikin tarjoavan kättänsä. Käänsin katseeni Heikkiin ja Leo;n ja he näyttivät peukkua. Otin epäröiden pojan kädestä kiinni. Hän puristi kättäni hellästi ja huomasin kun hymy hänen huulilla kasvoi. Opettaja tuli luokkaan ja aloitti oppitunnin.45min myöhemmin
"Okei, pidetään 15minuutin tauko." Opettaja sanoi ja lähti luokasta. Kaikki muut oppilaat lähti luokasta, paitsi minä ja Niki. Tummatukkainen poika päästi irti kädestäni ja alkoi kaivamaan repustaan jotain. Katsoin sivusilmällä mitä poika otti repustaan ja huomasin minikrippipussin missä oli pillereitä. Poika otti pussista kolme pilleriä ja söi ne, jonka jälkeen hän laittoi pussin takaisin reppuunsa."Mitä teet tänää?" Hän kysyi ja kääntyi minua päin. "En mitää." Vastasin. "Tuun mun luo." Hän sanoi. Ennen kuin ehtisin sanomaan mitään hän jatkoi. "Tai voidaan mennä sunki luo, mul o iha sama.". "Mennää sun luo." Sanoin hiljaa. En halunnut Nikin tietävän että asuin laitoksessa, en ainakaan vielä. "Voidaanko puhuu tunnin jälkee?" Kysyin. "Tottakai." Niki sanoi. "Kiva." Sanoin. Nousin ylös tuolilta ja lähdin vessaan, sillä minua alkoi ahdistamaan hiukan.
Tunnin jälkeen
Pakkasin reppuni ja lähdin sitten Nikin kanssa pois luokasta. "Voidaanko mennä ulos? Tarviin röökin." Niki sanoi. Nyökkäsin. Lähdimme Nikin kanssa ulos ja menimme tupakka paikalle. Poika sytytti tupakan ja kääntyi sitten minua päin. "Mist halusit puhuu?" Hän kysyi. "Mä.....tota.." Sain sanottua jotain epämääräistä. "Rentoudu." Niki sanoi."Mä oon ihan rento." Sanoin. Valhehan se oli. En ollut rento, olin ahdistunut ja Niki huomasi sen. "Kuule, ei sun tarvii kertoo mul jos se o noin va-." Keskeytin hänet. "Mä tykkään susta...okei, noin mä sanoin sen." Sanoin. Nikin tupakka tippui maahan. "Oikeesti?" Hän kysyi. "Joo." Sanoin. "Ooks varma ettet kuseta mua?" Hän kysyi epäillen. Kävelin lähemmäs poikaa, otin hänen paidankauluksesta kiinni ja vedin suudelmaan. Niki vastasi suudelmaan epäröiden.
Erkaannuin suudelmasta hapenpuutteen takia. Huomasin Nikin huulilla pienen virneen. Tunsin lämmön nousevan poskiini. Päästi irti pojan paidasta ja otin yhden askeleen kauemmas. "Haluuks jatkaa?" Hän kysyi virnuillen ja tuli lähemmäs minua. "Häh?" Kysyin ihmeissäni. "Kyl sä tiiät." Hän sanoi ja huomasin kun hänen katse kävi haaravälissäni. Tönäisin Nikin kauemmas. "M-Mä....mä en oo valmis." Sanoin häpeissään. "Ei sun tarvii hävetä sitä." Hän sanoi. "Enhän mä häpeekkää..." Sanoin. "Sanoit sen silleen et häpeisit." Niki sanoi. "Anteeks..." Sanoin ja laskin katseeni alas. Niki naurahti. Hän otti leuastani kiinni ja nosti katseeni ylös. "Ei tarvii pyytää anteeks. Ei mua haittaa vaiks et oliskaa valmis viel." Hän sanoi ja pussasi minua poskelle. "Nähää tunnil." Hän sanoi ja lähti.
"No?" Kuulin yhtäkkiä Heikin kysyvän, josta pelästyin. "Kaua te ootte ollu sii?" Kysyin pojilta. "Tarpeeks kaua et kuultii kaikki ja nähtiin." Leo vastasi. Punastuin. "Kerrot kaikki jos teiä välil tapahtuu jotain muutaki ku vaa pussailuu." Leo sanoi hymyillen. "Pääkii...en oo ees valmis mihinkää tollasee." Sanoin. "Nii nii." Leo sanoi. "Kumpaa sä veikkaat et on pääl?" Heikki kysyi Leolta. "Vaikee sanoo, se vois olla kumpi vaa." Leo sanoi. "Lopettakaa tollanen." Sanoin ja lähdin takaisin sisälle.
————————
Sanoja: 548
YOU ARE READING
Lets be broken together
Teen Fiction"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...