Nikin nk.
Istuin sänkyni reunalla ja katsoin minun ja Eetun viestejä. Laitoin hänelle viestiä.-Viestit-
Poika ei tietenkään vastannut viesteihini. Huokaisin turhautuneena. Menin selälleni makaamaan.
Eetun nk.
Kävelimme Oliverin kanssa pitkin Turun katuja. Pian kuulin joidenkin puhuvan, joten jäin kuuntelemaan. "Siis sil oli kuristamisen jälkii?" Joku poika kysyi. "Joo. Ihan vitun kuvottavaa tollane." Joku toinen sanoi nauraen."No tappeliks Niki vastaa?" Joku kysyi. "Vittu se homo ei varmaa ees osaa tapella. Ainut mitä se osaa, ni levittää jalkansa." Joku nauroi. Kävelimme poikien luokse. "Hei!" Huusin, jolloin he kääntyivät meitä päin. Löin toista heistä pesäpallomailalla mahaan, jolloin hän kaatui maahan. Oliver meni toisen pojan kimppuun. "Haluuks sä sanoo viel jotai Nikistä?" Kysyin. "Ooks sä sen p-poikaystävä?" Poika maassa kysyi. "Se asia ei kuulu sulle." Sanoin.
Laitoin jalkani hänen kaulalle. "Jos mä nään viel yhenki mustelman tai ruhjeen Nikin kehossa, ni sä ja sun kaveris ootte mennyttä. Onks selvä?" Kysyin. Poika ei vastannut. Painoin hänen kaulaa jalallani. "Onks selvä?!" Kysyin ja poika nyökkäsi parhaansamukaan. Otin jalkani pois hänen kaulalta.
Hän nousi ylös maasta pidelleen kättään kaulallaan. Puristin käteni nyrkkiin ja löin häntä naamaan, jonka jälkeen minä ja Oliver lähdimme juosten pois.
Time skip
Istuimme Oliverin kanssa hänen sohvalla. Olin vähän aikaa sitten vetänyt pari viivaa ja piikittänyt itseäni ainakin kaksi kertaa. Otin puhelimen taskustani ja laitoin Nikille viestiä.-viestit-
Huokaisin ja laitoin puhelimen sitten taskuuni.
"No?" Oliver kysyi. "Niki suuttu mul, koska haluun seksiä." Kerroin. "Te panitte eile." Oliver sanoi. "Entä sitte?" Kysyin. "Mitä Niki on sul?" Hän kysyi.
Aloin miettimään asiaa. Emme me seurustelleet, olimme vain seksisuhteessa. "Öööö seksikumppani?" Sanoin kysyvästi. "Onks Niki samaa mielt?" "En tiiä. Ei se oo ikinä mitää tunteist sanonu." "Selvä. No jos kerra panettaa ni mee panee jotai toista." "Nii." Sanoin.
Jimin nk.
Katsoimme Leon kanssa elokuvaa. Haavani alkoivat kutittamaan, mutta en viitsinyt alkamaan raapimaan niitä, koska sitten Leo kysyisi jotain."Meen käymää vessas." Sanoin ja lähdin Leon huoneesta. Laitoin vessanoven lukkoon ja nostin sitten hihani ylös. Huomasin haavojen vuotavan verta. Otin vessapaperia ja aloin pyyhkimään verta pois. Hitto. Ajattelin. Heitin paperin pönttöön. Avasin vesihanan ja laitoin käteni sen alle.
Katsoin kun veri valui veden mukana viemäriin. Aloin etsimään katseellani sideharsoa, mutta sitten muistin ettei Leolla ollut sideharsoja.
Otin vessapaperia, kiedoin sen haavojeni päälle ja laskin hihani alas. Sammutin hanana ja lähdin vessasta. Menin istumaan Leon viereen. "Kaikki ok?" Hän kysyi. Hymyilin tekohymyäni. "Joo on." Vastasin.
—————————
Sanoja: 391
DU LIEST GERADE
Lets be broken together
Jugendliteratur"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...