WOW! Lieve lezers het is onwijs gaaf dat het boek op nummer #1 staat in categorie 'Styles'! Dit komt ook dankzij jullie en daarom wil ik jullie ook even bedanken voor het lezen en het stemmen! Geniet van een extra lang hoofdstuk!
POV Harry:
Vandaag was een fijne dag. Liv had een aantal afspraken en tijdens de middag hebben we geluncht bij een van de restaurantjes langs de grachten van Amsterdam. Na de lunch hadden er een aantal mensen zich verzameld voor het restaurant en hebben we een hele hoop foto's gemaakt. Liv was na de lunch uitgeput en viel onderweg naar Schiphol in slaap. Het is fijn dat we hebben gepraat over alles wat er is gebeurd. Ik snap dat het voor haar moeilijk is en dat het allemaal zo snel gaat, daarom hebben David en ik wat leuks bedacht. De ochtend voordat Liv zomaar vertrok en ik op de bank had geslapen was David al vroeg wakker en hebben we een gesprek gehad. We hebben vooral gepraat over hoe ik het probleem met haar kon oplossen en het was een goed gesprek. Ik heb hem mijn idee verteld over Liv haar verjaardagsfeest, aangezien ze volgende week 18 wordt. David stemde mee in en heeft me overgehaald om hem te laten helpen. Hopelijk wordt dat niet mijn ondergang...
"Liefje, we zijn er" zeg ik zachtjes tegen de slapende prinses die met haar hoofd op mijn schouder ligt.
"Nu al?" zegt ze kreunend en gaat rechtop zitten. Ze wrijft met haar handen in haar gezicht en zucht, voordat ze me aankijkt.
Ik geef haar een kus op haar lippen en pak haar gezicht vast.
"Ik zie je vrijdag middag weer" zeg ik en ze knikt.
"Dus moet ik 3 nachten alleen slapen" zegt ze en ik begin te lachen.
"Je hebt Dave toch schatje" zeg ik en ze haalt haar schouders op.
"Daar ga ik toch niet naast slapen" zegt ze zielig en ik begin te lachen.
"Nou nog even genieten met Dave, ik zie je vrijdag schatje" zeg ik, terwijl Dave de deur van de zwarte Mercedes bus opengooit.
Ik geef haar nog een kus en laat haar dan achter in de bus. Bas heeft mijn koffer uit de bus gehaald en gaat met mij mee naar Engeland. Het leek Derek wel handig om een van de bodyguards mee te sturen. Het is deze week vooral producenten van andere artiesten ontmoeten en naar hun muziek luisteren. Robbie onze producent gaat mee om te kijken of we een mooie parel kunnen vinden. Ook heb ik wat nieuwe ideetjes voor wat nieuwe nummers, dus duiken Robbie en ik ook nog even de studio in. Ik heb de jongens op de hoogte gebracht dat ik weer naar Engeland kom, dus wie weet zie ik ze nog deze week. Ik zal deze week tussendoor nog een aantal dingen moeten regelen voor Liv haar verjaardag, maar daar kan David me ook goed bij ondersteunen. Hij kent Liv namelijk al een tijdje en kent waarschijnlijk al haar vrienden en familieleden. Ik zit te twijfelen om mijn eigen vrienden ook uit te nodigen. Ik denk dat Liv dat geweldig zou vinden alleen verwacht ik dan een flinke chaos aangezien we sinds jaren niet meer met zijn alle zijn geweest.
Bas neemt mijn koffer en loopt achter me aan naar de ingang waar een marechaussee groep klaar staat om ons naar het vliegveld te begeleiden. Ik hoop dat Liv het deze week zonder mij volhoudt.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
POV Liv:
Nadat we dinsdag avond thuis kwamen van Schiphol ben ik op de bank geploft samen met Dave en hebben we de hele avond Mamma Mia films gekeken. Dave was er niet al te enthousiast over en had liever een actie film gezien, maar ja aangezien ik zowat zijn leidinggevende ben bepaal ik welke film we kijken. Als gevolg dat hij zuchtend in een van de lounge stoelen ging zitten. Na een aantal minuten stond zijn mond wagenwijd open en kwam er zowat speeksel naar buiten zo gefocust was hij op de film. We hebben eten besteld bij de chinees en hebben bijna alle films afgekeken, aangezien Dave bijna in slaap viel aan het einde.
JE LEEST
Becoming the one - Harry Styles
Fanfiction"Als hij nog eens in de buurt komt dan sla ik hem het ziekenhuis in!" Schreeuwt Harry. Harry geeft een show in Amsterdam waarbij hij een meisje genaamd Liv leert kennen. Ze heeft veel talent dus vraagt Harry haar op het podium. Liv wordt binnen een...