Hoofdstuk 37

1.2K 20 1
                                    

Harry POV:

Ik ben blij met het feit dat we de tour hebben opgeschoven, maar we hebben het ergste nog niet gehad. We moeten het de fans nog gaan uitleggen. Gisteren nacht heeft het management alle kaarten gecanceld. We hebben al de hele dag een overvloed van telefoontjes van mensen met honderden vragen. Vanavond hebben Liv en ik een interview waarin we gaan uitleggen waarom de shows zijn gecanceld. We gaan vanavond ook vertellen dat de shows verplaatst worden Juli. Het is alleen maar leuker voor de fans, want ze zullen ook een voorproefje krijgen van de nummers die we gaan schrijven aankomende weken. Zo kunnen we kijken hoe het publiek op de nummers reageert en misschien nog de nummers aanpassen.

Gisteren toen Derek me belde en vertelde dat de tour was gecanceld was ik zo woest. Ik wist gewoon niet wat ik moest doen. Ik leef al weken ernaar toe en dan opeens wordt het afgekapt. De fans hebben natuurlijk precies hetzelfde. Het geeft ons wel meer tijd samen, dus het is voor onze relatie beter. We krijgen nu de kans om elkaar beter te leren kennen. Liv zal vast wel veel vragen hebben wanneer ze mijn huis ziet. Ik hou van abstracte dingen en moderne en strakke meubilair. Ik weet dat Liv houd van kleur en leven en warmte, maar ik hou maar van zwart en wit en gewoon niet te veel afleidingen.

Ik zag vanmorgen dat Liv een foto had geplaatst van ons samen. Ik weet nog precies wat ik dacht toen ik met haar op de foto ging. Ik vroeg me af of ik er wel goed uitzag en of ik geen rood gezicht had. Derek zei al in de kleedkamer dat ze mooi was, maar toen ik haar zag was ik gewoon even sprakeloos. Gelukkig had ik al de energie van het optreden in mijn lichaam en kon ik een beetje nonchalant doen, anders had ik voorschut gestaan. Ik kan niet geloven dat ik Liv heb ontmoet. Ik heb mijn hele leven naar de ware gezocht, maar uiteindelijk ben ik gestopt met zoeken. Ik wilde me focussen op mijn familie en vrienden. Precies op het moment dat alles vlekkeloos liep en ik niet meer aan "De ware" dacht kwam Liv op mijn pad. Ik hoefde er niet eens voor te zoeken. Ze stond gewoon in de gang. Als Derek haar niet had gevonden, dan had ik haar nooit ontmoet. Dan had ze zo ver gestaan in het stadion dan had ik haar niet kunnen zien en al helemaal niet horen zingen.

Ik geloofde nooit in liefde op het eerste gezicht, maar die avond... was het liefde op het eerste gezicht. Als ik Liv niet had horen zingen en als ze niet eens kon zingen dan had ik haar uitgenodigd op mijn hotel kamer en hadden we de hele avond gepraat. Dat was mijn eerste plan, maar toen ik haar hoorde zingen dacht ik "Fuck it. Of ze gaat me nu haten of ze vind me leuk" en toen heb ik haar op het podium gevraagd. Uiteindelijk was het niet mijn bedoeling om haar beroemd te maken, want wat nou als ik haar persoonlijkheid totaal niet leuk vond. Dan was Liv nu beroemd en dan hadden we een korte relatie en dan stond ik nu vol op in de roddelbladen. Ik wil daarom ook eigenlijk zoveel mogelijk op de achtergrond blijven van alle grote artiesten. Ik ben blij als Michel Obama of opera een keer de mist in gaan met hun relaties, want dan sta ik er ook een keertje niet in.

Op dit moment is mijn hoofd volgens mij de voorpagina. Liv en ik zijn het onderwerp waar alle tv shows en roddelbladen het over hebben. Liv en ik hebben natuurlijk een leeftijdsverschil en ze is nog niet eens 18 jaar dus we moeten het rustig houden. Ik ben meerdere malen pedofiel genoemd omdat liv nog minderjarig is. Gelukkig is ze over 3 weken jarig en houdt dat verhaal hopelijk op. Ik weet nog niet goed wat ik voor Liv haar verjaardag ga kopen. Ik denk dat ik haar uit eten neem en misschien dat we ergens gaan winkelen, zodat ze zelf iets mag uitkiezen wat ze wilt hebben. Het is misschien ook leuk om al haar vriendinnen uit te nodigen en haar te verassen op haar verjaardag. Dat zou ze wel heel leuk vinden denk ik. Ze was gisteren aan het vertellen hoe graag ze haar vriendinnen wilt zien, dus misschien is dat de perfect timing. Over perfect timing gesproken we komen precies over 10 minuten aan in Londen en dan hebben we nog genoeg tijd om even bij te slapen als we thuis zijn en dan vanavond het interview.

Becoming the one - Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu