Hoofdstuk 53

897 14 1
                                    

We zijn aangekomen bij een  huisje in het dorp waar ik woon. Het huisje heb ik wel een aantal keer gezien, maar heb er nooit echt aandacht aan besteed. Harry stapt uit en pakt de koffers uit de kofferbak van de bus. Ik stap uit en kijk Harry verbaast aan.

'Welkom in ons huisje' zegt hij en mijn mond valt open.

'Hoe bedoel je ons huisje' zeg ik en hij begint te lachen.

'Ik heb dit huis gekocht. Aangezien we vaker hier zullen zijn en ik weet dat je het niet prettig vind om in een hotel te wonen heb ik een huis gekocht' zegt hij en ik geef hem een klap op zijn borst.

'Ben je gek geworden! Dit kun je toch met mij overleggen'

'Je had toch nee gezegd omdat je het te veel geld vind lieverd. Wees blij we hebben een huis' zegt hij en ik schud mijn hoofd

Harry neemt de koffers mee naar de woning en ik loop verbijsterd achter hem aan. Ik ben sprakeloos. Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden. Tuurlijk vind ik het leuk om mijn eigen woning te hebben, maar toch is het gek. Ik ben zeventien en ik weet niet of mijn ouders hiermee akkoord gaan. Ik zou überhaupt niet weten wat hun van dit hele gebeuren vinden.

Harry opent de deur van het huis en laat mij voor gaan. Ik stap het huis binnen en mijn mond valt open. Ik denk dat iemand in mijn pinterest heeft ingebroken, want dit zijn lijkt letterlijk op een van mijn pinterest pins. Ik loop door naar de keuken en kan mijn ogen niet geloven. Alles is zo mooi en precies naar mijn stijl ingericht. Ik loop de trap op naar de boven verdieping en laat mezelf nogmaals verbijsterd achter. De kamers en alle details. Sprakeloos. Alweer.

'Vind je het mooi?' Vraagt harry als ik door het raam het uitzicht bewonder.

'Het is prachtig' zeg ik en hij trekt me in zijn armen.

'Ik hoop dat je zo een plekje krijgt waar je jezelf in kan terug trekken. Voor mij is dat heel belangrijk. Dat ik een plekje heb waar ik mezelf kan zijn' zegt hij en ik leg mijn hoofd op zijn borst.

Ik kan niet geloven dat dit ons huisje is. Ookal zijn we hier voor nog niet eens een week. Ik weet zeker dat we hier een geweldige tijd gaan doorbrengen. Ik heb onwijs veel zin om mijn verjaardag te vieren. Samen met vrienden en familie. Ik heb ze gemist en kan geen beter excuus vinden om ze allemaal weer te zien.
Dit zal de eerste keer zijn dat Harry mijn hele familie ontmoet en al mijn vrienden. Hij heeft natuurlijk al een aantal van hen ontmoet, maar nog niet allemaal. Ik heb familie wonen die een eindje verderop woont, dus die zullen van vwr moeten komen. Het zal ook de eerste keer worden dat ik ga drinken in het toeziend van mijn ouders. Hopelijk zullen ze het goed vinden. Ik wordt uit mijn gedachtes gehaald door een telefoon die afgaat. Harry pakt zijn telefoon uit zijn zak en kijkt door wie hij wordt gebeld. Ik ben niet aan het kijken, maar in mijn ooghoek zie ik de naam 'casey'.
Harry laat me los en loopt de kamer uit. Mijn hart zit in mijn keel en ik heb het gevoel alsof ik ieder moment mijn eten van vanmorgen uit kan spugen. Ik ga op het bed zitten en neem een diepe hap adem. Ik kan niet geloven. Harry heeft een ander.

Hi guys,
Vergeet niet een reactie achter te laten over hoe je het boek vond en geef vooral een sterretje ol de hoofdstukken! Heb jij mijn blog al bekeken? Zo niet zou ik het echt even bekijken!

Safe-blogs.com

Kus,R

Becoming the one - Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu