Hoofdstuk 51

990 12 4
                                    


'Wil je een kopje thee voor me maken?' Vraag ik Harry lief en hij knikt.

'Is goed baby' zegt hij en geeft me een knipoog.

Hij loopt de slaapkamer uit en ik stap het bed uit. Ik trek snel een slip aan en trek hetzelfde aan wat Harry zojuist van mijn lichaam af trok. Ik loop achter hem aan naar beneden en ga in de woonkamer op de bank zitten. Na een paar minuutjes loopt harry de woonkamer binnen en komt naast me zitten op de bank. Hij geeft een kopje in mijn handen en geeft een kus op mijn wang. Ik heb nog niet eens een slok genomen van mijn thee of mijn kopje wordt weer uit mijn handen gepakt. Hij zet het kopje op tafel en duwt mij dan met mijn rug op de bank. Hij kijkt mij verlangend aan en komt op me liggen. Ik kan zijn warme adem tegen mijn huid aan voelen en zijn geur word steeds sterker. Harry zijn ketting in een vorm van een kruis komt bijna tegen mijn lippen aan, voordat hij mijn nek begint te kussen. Hij verplaatst zijn lippen langzaam naar mijn lippen en hij legt zijn hand op mijn wang. Zijn tong speelt met die van mij als zijn andere hand via mijn heup steeds meer naar beneden zakt.
Zijn knieën duwen mijn benen steeds meer uit elkaar en zijn hand glijd tussen mijn benen. Hij wrijft zachtjes over mijn broek wat mij laat kreunen. Ik duw mijn heupen steeds verder omhoog, zodat ik steeds dichter bij Harry kom. Hij knoopt mijn broek los en laat de rits langzaam opengaan. Ik kreun als hij het plekje onder mij oor kust en hij grijnst. Hij weet donders goed dat het plekje mij geil maakt. Hij laat zijn hand in mijn broek glijden en speelt met zijn vingers op de rand van mijn onderbroek. Ik kus zijn lippen en laat mijn hoofd naar achter vallen. Harry kust mijn hals en laat zijn hand in mijn onderbroek in glijden. Ik kreun als hij zijn vinger in mij duwt en doe mijn ogen dicht van plezier. Ik trek met mijn handen Harry shirt uit en gooi hem op de stoel naast mij. Ik trek mijn shirt ook uit en gooi hem op die van hem. Ik beweeg mijn handen naar zijn broek en voel een onwijze bobbel. Ik knoop zijn broek los, terwijl hij zijn vinger zachtjes in en uit mijn laat glijden. Hij doet met zijn overige hand zijn broek uit en gooit hem op de stoel. Ik kan zijn bobbel door zijn Calvin klein onderbroek heen zien en wrijf mijn hand eroverheen.

"Draai je om" zegt hij en haalt zijn hand uit mij.

Ik draai mijzelf snel om en trek mijn broek uit. Ik gooi hem op de stoel en ga liggen op de bank. Harry zijn hand wrijft over mijn kont, als hij mijn onderbroek langzaam uit doet. Hij gooit hem op de stoel naast ons en gaat over mij heen hangen. Ik kreun als ik hem zachtjes in mij voel glijden en laat mijn hoofd in het kussen vallen. Ik geniet van het gevoel en kreun zachtjes.

"Harry" kreun ik en hij gromt.

"Ik hou zoveel van je" kreunt hij en ik antwoord met een hardere kreun.

Ik voel zijn handen op mijn heupen en hij laat zich uit mij glijden. Hij draait mij snel om en laat zich zachtjes weer in mij glijden. Hij legt zijn hoofd op mijn schouders en bijt op de huid in mijn hals. Ik wrijf met mijn handen door zijn haar en trek zachtjes aan zijn haar. Ik hoor hem kreunen en ik trek harder. Hij gaat sneller in en uit mij en ik voel dat ik steeds meer plezier beleef. Het gevoel wat hij mij geeft is heerlijk en ik kom steeds dichter bij mijn grens. Ik merk dat hij ook steeds meer naar zijn grens gaat en ik trek harder aan zijn haar.

"Liv.." kreunt hij en ik bijt op mijn lip.

Ik hou mijzelf in, maar het lukt niet meer. Ik beweeg mijn handen naar zijn rug en kom klaar me hem nog in mij. Hij kreunt en laat zichzelf zachtjes uit mij glijden. Hij gaat liggen naast mij op de grote bank en ademt snel in en uit. Ik kom rustig op adem en geef hem dan een kus op zijn kaak.

"Dankjewel" zeg ik en hij doet zijn ogen open.

"Ik hou van je" zegt hij en ik glimlach.

"Ik ook van jou" zeg ik en leun mijn hoofd op zijn borst.

Becoming the one - Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu