"Harry? Harry?" Kreun ik zachtjes en wacht op een reactie.Ik draai me om, maar er is geen teken van Harry naast mij in bed. Ik kijk op de klok en zie dat het pas 2:33 is en stap het bed uit. Hij zal vast wel een glaasje water aan het drinken zijn. Ik trek mijn veel te grote trui recht en stap mijn sloffen in. Ik loop zachtjes naar de woonkamer, maar het is vrijwel helemaal verduisterd. Ik loop door naar de extra slaapkamer, maar ook daar is het donker. In mijn ooghoek zie ik licht vanuit de werkkamer komen en loop richting het licht. Ik kijk voorzichtig zonder de deur te raken door het kiertje van de deur en zie Harry zitten op een van de stoelen in de hoek. Hij heeft een gitaar op zijn schoot en is zachtjes aan het neuriën. Zijn vingers maken een rustige melodie en al snel hoor ik zijn zachte, schorre stem de kamer vullen.
'Let me go just let me go
Go and find someone who will love you and protect you until the night fall still'De melodie is geniaal en de stem van Harry past perfect bij de prachtige tekst. De manier waarop hij de woorden uit spreekt en de manier waarop de galm de gitaar verlaat veroorzaakt rillingen over mijn hele lichaam. Ik heb nog nooit zoiets moois meegemaakt en ik zou dit ook nooit willen vergeten. Mijn gedachtes zingen het stukje verder en geven zelf invulling in de tekst en voordat ik het weet ben ik het hardop aan het zingen.
'Let me go just let me go
Turn the knife because I know someone is going to drown in the river
In the river'Harry zijn gezicht springt op, terwijl zijn vingers zachtjes blijven tokkelen. Hij glimlacht en stopt met zijn gitaar. Hij pakt een pen van het tafeltje naast hem en schrijft ermee in het boekje op zijn schoot. Ik open de deur verder en ga op de stoel naast hem zitten.
"Liv... dat was... doe het nog eens" zegt hij en ik knik.
'Let me go just let me go
Go and find someone who will love you and protect you until the night fall still
Let me go just let me go
Turn the knife because I know someone is going to drown in the river
In the river'Mijn stem en die van Harry hebben beide een andere toonsoort, waardoor we ongewild meerstemmig zingen. Het klinkt meedogenloos en eigenlijk hoop ik dat dit nooit eindigt. Ookal is het diep in de nacht en zijn we pas net wakker. Het voelt alsof we hier al dagen samen zitten en zou dat ook zo kunnen doen. Ik heb Harry nog nooit op zo'n moment gezien en eigenlijk word ik er opgewonden van. Zijn haar zo warrig en zijn gespierde lichaam achter zo'n schattige gitaar. Zijn handen en vingers die bewegen om een melodie uit de gitaar te krijgen en zijn ogen zo klein als een liniaal.
'You can't teach me how to be a good man, but you should give me the reasons why I would' zingt Harry.
'Don't make a fight of the smallest thing in de world, rather choose to be good' zing ik.
De glimlach op zijn gezicht wordt als maar groter, terwijl ik het schriften van zijn knie afpak. Ik pak de pen en duw hem tussen mijn vingers. Ik schrijf de zinnen op die we net uit het niets hebben bedacht en lees dan de rest van de tekst. Er staan zinnen doorgekrast met verschillende kleuren inkt. Ik blader door het boekje en zie prachtige zinnen en quotes staan die mij meer inspiratie op doen. Als ik twee weken geleden zou hebben geweten dat Harry zo'n boekje zou hebben had ik er een moord voor gedaan om het te lezen en nu heb ik het in mijn handen. Hier in een klein kantoortje naast de enige echte Harry Styles. Ik kan het nog steeds niet geloven dat dit nu mijn leven is. Samen met Harry. Ik leg het boekje op het tafeltje en pak de gitaar van zijn schoot. Ik leg de gitaar neer en ga daarna op zijn schoot zitten. De warmte van zijn lichaam geeft me rillingen en verbazen me. Hij zit hier waarschijnlijk al een tijd en toch is hij nog zo warm. Mijn blote benen hebben kippenvel van de kou, terwijl een hij warme bruingebakken kip is. Ik wrijf met mijn handen in zijn haar en voel zijn handen op mijn kont. Ik geef hem kusjes op zijn voorhoofd en ga dan langzaam naar beneden richting zijn nek. Ik hoor hem kreunen en zuig aan de huid net onder zijn oor. Ik blijf hem kusjes geven totdat ik bij zijn lippen ben. Ik zoen hem vol passie en vol dat hij zich aan mij overgeeft. Zijn handen gaan van mijn kont naar mijn zij en ik voel onder mij iets hard worden. Ik laat mijn handen naar beneden glijden en open zijn broek. Hij pakt mijn trui vast en trekt hem binnen een seconden van mijn lijf. Hij schrikt even wanneer hij ziet dat dat het enige was dat ik aanhad samen met mijn string. Hij tilt me van zich af en staat op. Ik ga op mijn hurken zitten en trek langzaam zijn broek van zijn heupen. Ik kan al voelen hoe hard hij is geworden, maar ik strek mijn knieën en kom weer staan. Ik pak hem bij zijn nek, zodat hij zijn hoofd buigt en ik hem kan zoenen. De smaak van zijn mond is net zoals zijn lichaam ruikt. Fris en bijna de smaak van mint. Hij aarzelt niet en duwt zijn tong bij me naar binnen. Hij tilt me op en loopt de kamer uit. Ik stop met zoenen en geef hem kusjes in zijn nek.
"Liv" kreunt hij en ik begin te glimlachen.
Had je dat ooit gedacht? Harry Fucking Styles die mijn naam kreunt? Dit is echt een droom die waar wordt. Hij zet me op de keukentafel en geeft me kusjes in mijn hals over mijn borst en dan naar beneden. Hij legt me zachtjes op de tafel neer en trekt me dan nog wat naar zich toe. Ik voel zijn hardheid en kreun zachtjes als hij rond mijn navel kust. Fuck wat heb ik dit vaak gedroomd zeg.
JE LEEST
Becoming the one - Harry Styles
Fanfiction"Als hij nog eens in de buurt komt dan sla ik hem het ziekenhuis in!" Schreeuwt Harry. Harry geeft een show in Amsterdam waarbij hij een meisje genaamd Liv leert kennen. Ze heeft veel talent dus vraagt Harry haar op het podium. Liv wordt binnen een...