Het is nog niet eens 8 uur in de ochtend en ik ben al onze tassen aan het inpakken. Harry en ik gaan deze maand niet op tour. De hele tour is afgeblazen omdat er geen vergunningen zijn geregeld en de gemeentes van de landen kunnen niet last-minute vergunningen regelen. Het was een ingewikkeld verhaal, maar om het verhaal kort te maken: Er wordt iemand ontslagen. Harry heeft sinds vanmorgen vroeg al contact opgenomen met alle instanties die zouden meewerken aan de tour en wie er verantwoordelijk was voor het regelen van de vergunningen. Blijkt dat degene die de vergunningen zou regelen nooit te horen had gekregen dat hij dat zou moeten doen, dus er is een grote miscommunicatie geweest tijdens de vergaderingen en nu heeft iedereen een groot probleem. Je zou zeggen dat zulke dingen niet bij grote artiesten zou gebeuren, maar dit is het bewijst van wel.
Ik ben de tassen aan het inpakken, omdat Harry en ik alsnog vandaag vertrekken. We gaan namelijk naar Londen. We gaan de aankomende maanden in Harry zijn huis wonen, zodat we dichtbij de studio zijn in Londen, zodat we aan een gezamenlijk album kunnen werken. Het plan was om dit na de tour te gaan doen, maar aangezien de tour is gecanceld gaan we het plan omdraaien. We gaan eerst aan het album werken, waardoor de medewerkers van Harry's management de vergunningen kan regelen zodat we misschien over 2 maanden alsnog op tour kunnen. We hebben vanavond een interview in Brentwood dus we moeten daarvoor een vliegtuig richting London hebben. Harry regelt de vliegtickets en ik pak de tassen in. We moeten ook nog langs mijn ouders hun huis om wat spulletjes op te halen en om mijn ouders het te vertellen. Mijn moeder was niet heel blij met dat we op tour zouden gaan, omdat ze liever hadden gewild dat ik het eerder had gezegd, maar nu ga ik ze vertellen dat we niet op tour gaan en dat ze ons gewoon in Londen kunnen opzoeken wanneer ze maar willen. Ik ben blij dat we eindelijk weer even in een huis gaan slapen en geen hotel. Ik voel me de laatste tijd gewoon niet zo lekker en wil zelf eten kunnen koken, want ik ben wel een beetje klaar met dat restaurant eten. Harry is nog steeds erg gestrest over alles en dat is begrijpelijk. Het gaat opeens allemaal heel snel. We hebben ook maar een uurtje om mijn ouders te zien, omdat we om 13:46 op het vliegveld moeten zijn.
Ik rits de laatste tas dicht en neem hem mee naar de hal ik zet hem bij de andere tassen die ik er had neergezet en loop dan richting de keuken waar Harry staat.
"Is het gelukt?" zeg ik en hij knikt.
"Ben je ready om te gaan?" vraagt hij en ik knik.
Hij geeft me een flesje water en loopt dan richting de deur. Derek staat op van de bank en loopt met ons mee de deur uit. Dave en Paul staan op de gang tegen de muur en Jay komt net de lift uit gelopen. Ik loop achter Harry aan richting de lift en zie dat de tassen mee worden genomen door de manager van het hotel. We stappen de lift in en ik voel Harry zijn arm om me heen. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en trekt zich dicht tegen me aan. Ik sla mijn arm om hem heen en leg mijn hoofd even op zijn borst. Ik ruik de zachte geur van zijn parfum en adem even diep in en uit. Ik verwacht dat het hele plein beneden weer vol staat met fans en paparazzi 's en pak Harry's hand vast als de lift deuren opengaan. Het is verassend rustig buiten en we kunnen gelijk door lopen richting de auto's. Ik laat zijn hand los en kalmeer mezelf. Ik had me al op een chaos voorbereid dus het is fijn dat het mee valt. Het is ook nog maar half 8 in de ochtend en het is maandag. We stappen de auto in en rijden al gauw de straat uit richting velden het dorpje waar ik ben opgegroeid. Mijn moeder zal wel blij zijn met het nieuws. Mijn vader die wilde gisteren niet ophouden met praten over hoe mooi alle landen waren waar we heen zouden gaan en wilde dat ik alle monumenten wilde opzoeken en fotograferen. Ik ben blij dat mijn ouders een keer positief zijn over iets wat ik graag wil. Mijn moeder had ook zo haar bedenkingen over het concert van Harry. Ik wilde eerst met wat vriendinnen heen gaan, maar mijn moeder vond dat onverantwoordelijk en wilde dat ik met een volwassenen meeging. Ik heb toen mijn vriendinnen afgezegd en ben met mijn moeder gegaan omdat mijn moeder graag met haar dochter "quality time" wilde. Als ik mijn vriendinnen had verteld dat er een volwassenen mee moest dan zouden ze me echt uitlachen.
Roger parkeert de auto op de oprit voor mijn huis en loopt dan om de auto heen op de deur open te doen voor mij en Harry. We stappen de auto uit en lopen de oprit op richting de voordeur. Mijn moeder doet al open en komt hysterisch naar me toe huppelen. Ze geeft me een knuffel en loopt dan naar harry toe. Harry kijkt verward al mijn moeder ook hem een knuffel geeft. Ik moet lachen van de blik op zijn gezicht en loop richting de deur. Mijn vader staat al in de deur opening en geeft me ook een knuffel als ik naar binnen wil lopen. Ik denk dat ze blij zullen zijn met het nieuws wat ik ze ga vertellen.
JE LEEST
Becoming the one - Harry Styles
Fanfiction"Als hij nog eens in de buurt komt dan sla ik hem het ziekenhuis in!" Schreeuwt Harry. Harry geeft een show in Amsterdam waarbij hij een meisje genaamd Liv leert kennen. Ze heeft veel talent dus vraagt Harry haar op het podium. Liv wordt binnen een...