Hoofdstuk 14

1.8K 42 1
                                    

"Hoi, ik ben Paul en dit is Dave" zegt een van de mannen en steekt zijn hand naar mij uit.

"Liv" zeg ik en glimlach naar beide mannen.

Paul heeft een verassende hoge stem voor een breedte en lange man zoals hij. Je zou er bijna om moeten lachen, maar aangezien hij waarschijnlijk wel iemand kan vermoorden met zijn biceps hou ik me in. De man achter hem komt naar voor en geeft me een hand. Het is een knappe jonge man en hij mag er zeker zijn. Hij heeft blond haar en is ook best breed net al zijn collega. Zijn bruine ogen lijken in het licht groen, maar als hij verder naar voren stapt zie ik dat het bruin is. Hij heeft net zoals Paul een zwart pak aan en heeft aan zijn oor een oortje hangen. Ik kijk naar Paul en zie dat hij ook eentje in zijn oor heeft.

"Dat is voor de communicatie met Harry en de andere guards" zegt Paul, als hij merkt dat ik naar hun oortjes kijk.

"Oh dus als ik met Harry wil praten dan moet ik dit doen" zeg ik en klim bijna in zijn armen om dichtbij zijn oortje te komen en zeg met een lage stem "Hallo, Harry hier spreek je met Liv" en gier van het lachen.

"Wel als hij aan staat" zegt Paul lachend en mijn moeder geeft me een stomp op mijn arm.

Ik knik, en loop rustig langs de mannen naar de keuken. Ik heb een glas water nodig voordat ik de auto in stap. Het wordt me eigenlijk allemaal een beetje veel. Mijn ouders blijken het normaal te vinden dat er drie brede mannen in de woonkamer staan, maar ik vind het best intimiderend. Ik had nooit verwacht dat dit zou gaan gebeuren en als ik het had geweten had ik het misschien heel anders gedaan. Ik voel me eigenlijk best eenzaam, ookal heb ik Harry en mijn ouders om mij heen. Ik voel mee eenzaam en kan normale activiteiten niet eens meer in mijn eentje doen. Ik kan waarschijnlijk nooit meer ongestoord naar de supermarkt om een zak chips en chocolade te halen. Ze zullen me nu al helemaal aan kijken met drie van die bodyguards naast me. Ik moet lachen van de gedachte en merk dan dat mijn moeder achter me staat.

"Hoe voel je je lieverd?" vraagt ze bezorgd en slaat een arm om me heen.

"Ik weet het niet zo goed. Het is allemaal best veel om in me op te nemen. Vorige week konden we nog normaal over straat en nu in mijn hele leven veranderd... In 1 week" zeg ik bedroeft.

"Ik weet het schatje, maar er zijn ook veel positieve dingen hieraan"

"Ja mam, dat weet ik"

"Harry is een leuke jongen en ik denk echt dat hij je veel kan leren. Hij zal je beschermen en veilig houden en anders heb je genoeg bodyguards" zegt ze jaloers en port met haar vinger in mij zij.

"Wat vindt papa er eigenlijk van?" vraag ik.

"Papa is onwijs trots op je en dat ben ik ook. Dit is je droom. Hier praatten je al jaren over. Je wilde altijd beroemd worden en trouwen met Harry Styles. Misschien komt je droom nog wel eens uit" Zegt knipogend.

"Nou nou niet zo snel... Ik ken hem pas een week" Zeg ik en ze begint te lachen.

"Jij bent hier degene die de trouwerij al helemaal uit heeft gepland hoor" Zegt ze grappend en ik geef haar een stomp.

"Hup je moet naar school" zegt ze en slaat mij hard op mijn kont.

"AWW!" Gil ik en ik hoor de woonkamerdeur met een zwaai open gaan

Ik kijk snel om en voor ik het weet staan Dave en Paul voor mijn neus. Ze kijken verward en hun kaken zijn stijf van de spanning.

"Wat is er?" Vraagt Paul en ik schud mijn hoofd.

"Niks" zeg ik kort en loop de keuken uit.

Ik loop de woonkamer in om mijn vader gedag te zeggen en geef mijn moeder nog een kus. Het was fijn om weer even terug te komen in mijn oude huisje. Mijn moeder heeft al een tas met spullen klaargezet op de trap en geef hem gelijk aan Dave samen met mijn schooltas. Die bodyguard heeft dan tenminste wat nuttigs te doen. Ik zwaai nog even naar mijn ouders en loop dan achter Roger aan de voordeur uit. Ik probeer mijn oren te beschermen tegen het gegil en probeer mijn gezicht te beschermen tegen de flitsen van de camera's. Roger opent alvast de autodeur en met een drafje spring ik de auto in. Aangezien mijn benen zo kort zijn moet ik wel springen om in die hoge wagen te komen. Dave zet mijn tassen naast mij neer en sluit dan de deur zonder in te stappen. Ik zie Dave en Paul in een auto achter ons instappen en achter ons aanrijden richting de school. Onderweg krijg ik klamme handen en kriebels in mijn buik. Ik ben benieuwd wat mijn vriendinnen gaan zeggen over mijn bodyguards. Die zullen wel beginnen met flirten als ze zien hoe gespierd ze waren. Ik heb mijn vriendinnen best wel gemist. Ik weet dat alles nu anders is, maar ik hoop dat ze gewoon normaal tegen me doen. Ik ben tenslotte nog steeds hun vriendin en zal dat altijd blijven. Harry heeft me al verteld over alle fake friends die hij opeens had toen hij weer naar school ging na zijn optredens bij X-Factor. Die wilde toen opeens vrienden met hem zijn, terwijl ze nooit naar hem om keken voor dat hij bekend werd. Uiteindelijk is Harry ook gestopt met zijn school en daarom wil hij dat ik dat ook doe, maar ik vind dat best wel een grote stap. Ik ben nog niet bereid om mijn diploma op te geven voor mijn beroemdheid. 

Becoming the one - Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu