Ik wordt wakker van de piepende wekker en rek me uit voordat ik hem uitzet. Ik draai me om richting Harry om hem wakker te kussen maar het bed is leeg. Harry zal wel wakker zijn geworden voor dat de wekker af ging. Ik sla de dekens van me af en rek me nogmaals een keer uit. Ik trek een grijze joggingsbroek aan en stop mijn nachtjurk erin. Ik loop de trap af en zie Harry in zijn boxer met een kop koffie in zijn handen bij de keuken staan. Ik loop naar hem toe en probeer hem een kus te geven, maar hij wijkt uit.
'Waarom ben je in me kantoor geweest?' Vraagt hij argwanend en ik schrik van de woede in zijn stem.
Ik had niet verwacht dat hij het door zou hebben dat ik in zijn kantoor ben geweest. Ik heb wel wat blaadjes opgepakt maar voor de rest heb ik bijna niks aangeraakt... Behalve dan het pakje sigaretten.
'De deur was dicht en een kastje stond open. Wil je me vertellen wat je zocht?' Vraagt hij en ik schud mijn hoofd.
'Ik zocht helemaal niks babe' zeg ik snel en probeer hem bij zijn romp te pakken, maar hij verplaatst zich weer.
'Moet ik nou echt zelf gaan kijken naar de camera beelden of ga je het me vertellen?' Zegt hij en mijn hart slaat een hartslag over.
Camera beelden? Natuurlijk heeft hij overal camera's hangen. Hoe stom ben ik dat ik dat niet al eerder heb opgemerkt. In het huis hangen niet veel camera's, maar buiten hangen natuurlijk ook camera's. Ik sta er waarschijnlijk goed op tijdens het roken. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Wat moet ik nu zeggen? Harry gaat het echt niet leuk vinden dat ik van hem heb gestolen en dat ik heb gerookt. Hij zal me wel niet meer vertrouwen in de toekomst en misschien wilt hij helemaal geen vriendin die rookt.
'De deur stond open en ik zag al die blaadjes liggen dus ik wilde gewoon even kijken wat het was' zeg ik en hij knikt.
'Je kan ook gewoon aan mij vragen als je daar wil kijken. Je hoeft er niet zo geheimzinnig over te doen, afgesproken?' Vraagt hij en ik knik.
'Is goed' zeg ik stil.
'Goedzo baby' zegt hij terug en geeft me een kus op mijn voorhoofd.
Ik had verwacht dat hij me niet zou geloven en de camera beelden zou gaan bekijken. Het was een enorm stomme actie van mij. ik had die sigaret nooit moeten pakken. Hij komt naast me op de bank zitten en slaat zijn arm om me heen. Ik scroll door alle films op Netflix en klik er uiteindelijk eentje aan. Ik start de film en kruip dichterbij tegen hem op.
Na een paar minuten lig ik zowat op Harry en zit ik naar de film te kijken, terwijl ik mijn nagels aan het bijten ben. Harry heeft al een paar keer gezegd dat ik moet stoppen, maar ik wil gewoon het laatste stukje van mijn nagel er af bijten.'En nou moet je stoppen' zegt Harry en pakt mijn beide handen vast.
'Maar ik was nog niet klaar' jammer ik.
'Ja dat is jammer, je moet echt stoppen met dat bijten. Kijk eens naar je nagels, ze zijn zo kort' zegt hij boos.
Ik weet dat hij gelijk heeft, maar kan gewoon niet stoppen. Als ik nou eenmaal begin moet ik het ook afmaken. Hij heeft nog steeds mijn handen vast en na meerdere pogingen om los te komen geef ik het op. Ik ontspan mijn handen en draai mijn hoofd weer naar de televisie. Ik wacht een paar tellen en trek dan in een keer mijn handen los. Een sluwe aanval was dus het beste... die moet ik onthouden. Ik ga rechtop zitten en kijk harry met een speelse blik aan. Hij grijnst en schud zijn hoofd.
'Weet je dit zeker Liv?' Vraagt hij en ik begin te giechelen.
'Je vraagt erom' zegt hij en staat op.
Hij pakt mijn armen en gooit me zonder enige moeite op zijn schouder. Ik begin hysterisch te lachen en met mijn armen en benen te bewegen. Hij houdt me met zijn ene hand op zijn schouder en met zijn ander hand slaat hij me op mijn komt. Ik probeer hem te kietelen en hem te smeken om mij los te laten, maar hij negeert me en loopt met gemak de trap op.
'Harry! Laat me los!' Giechel ik.
'Je vroeg erom babe... dan moet je nu ook met de consequenties leven' zegt hij.
'Maar baby' jammer ik.
'Geen gemaar babygirl' zegt hij zacht en ik voel een tinteling met liefde door mijn lichaam heen gieren.
Hij noemt me 'babygirl'. Dat laat de vlindertjes in mijn buik in het dolle heen en weer vliegen. Ik ben zijn 'babygirl' en ik hoop dat ik dat blijf voor heel mijn leven. Het is gewoon veel sexier als hij dat zegt in plaats dat het op een of andere meme van Harry staat geschreven.
JE LEEST
Becoming the one - Harry Styles
Fanfiction"Als hij nog eens in de buurt komt dan sla ik hem het ziekenhuis in!" Schreeuwt Harry. Harry geeft een show in Amsterdam waarbij hij een meisje genaamd Liv leert kennen. Ze heeft veel talent dus vraagt Harry haar op het podium. Liv wordt binnen een...