HARRY POV:
Ik neem een slok van mijn koffie en kijk nog een aflevering van Friends. Liv is de hele dag de slaapkamer niet uit geweest. Ik maak me zorgen, want ze heeft ook niks gegeten. Ik snap dat ze boos op me is. Gisteravond heb ik gewacht tot ze sliep en ben toen naar Liam toe gegaan. Ik had al wat drankjes op thuis dus ik kon niet meer helder nadenken. Ik was egoïstische en heb echt vreselijk gehandeld. Mijn telefoon was aan het einde van de nacht leeg en ik had te veel gedronken om nog te gaan rijden, dus ben toen bij mijn moeder gaan slapen. Toen ik wakker werd vanmorgen kon ik me niks meer herinneren van de avond daarvoor en ben ik meteen naar huis gegaan. Ik was nog aardig dronken toen ik wakker werd, dus ben blij dat ik geen politie tegen kwam onderweg. Anders had ik nogal wat problemen gehad en had ik vanavond ook niet thuis geslapen. Ik hoop niet dat ze denkt dat ik iemand anders heb, want dat zou mijn hart verscheuren. Ik weet überhaupt niet wat ze denkt, want ik heb haar al de hele dag niet gesproken. Ik heb geprobeerd de slaapkamer in te komen, maar de deur heeft ze natuurlijk op slot gedaan. Ik weet niet wat ik kan doen om Liv weer kalm te krijgen. Ik heb mijn excuses al aangeboden en gezegd dat ik het nooit meer zal doen, maar niks helpt. Ik weet dat ze niet van dure cadeautjes houdt dus omkopen heeft geen zin. Dat was de tactiek die ik vroeger altijd gebruikten. Meiden vinden het leuk als je ze cadeautjes koopt en als je ze mee uiteten neemt, maar Liv is anders. Liv houdt niet van al die extraatjes.
Ik schrik op van de bel en loop richting de voordeur. Ik open de deur en tot mijn verbazing staan Liam en Niall voor de deur.
"Yo maat, Wat zie jij eruit. Nog geen douche gezien kerel?" Grapt Niall en loop terug naar de woonkamer.
"Grappig" zeg ik en rol mijn ogen.
Ik plof op de bank en neem een slok van mijn glas water. Niall komt naast me zitten en Liam verplaatst zich naar de stoel tegenover de bank.
"Waar is Liv?" Vraagt Liam en ik wijs met mijn vinger naar boven.
"Ze is al de hele dag boven en wilt niet met me praten" zeg ik en zucht.
"Oeff Styles zit je in de problemen?" Zegt Niall.
"Ik had haar niet verteld dat ik wegging gisteren, dus zij werd vanochtend natuurlijk wakker zonder mij en maakte zich zorgen" zeg ik en ik hoor ze beide lachen.
"Ja nou dan snap ik wel dat ze boos is man. Hoe stom kan je zijn?" zegt Niall en ik zucht en haal me schouders op.
"Hoezo had je het haar niet verteld? Alsof ze dan gaat zeggen dat je niet mag gaan" zegt Liam en ik haal me schouders op.
"Ik weet het niet, maar zo was Casey wel. Ik moest met haar alles bespreken en overal waar ik heen ging moest zij mee of moest ze mijn locatie hebben en wilde ze weten met wie ik was. Ik heb daar geen zin in snap je, dus dan maar stiekem om dat gezeik te voorkomen" Zeg ik.
"Ja maar Liv is Casey niet. Je moet haar vergeten man. Nu heb je Liv. De vrouw van je dromen. Geniet er nou maar van en verpest het niet, want momenteel zit Liv te bedenken hoe ze dit voortaan gaat voorkomen en ben je een Casey van haar aan het maken" zegt Niall en ik sta meteen op.
Ik ren de trap op en sla met grote stappen meerdere tredes over. Ik klop op de deur en hoor liv "Ga weg" zeggen. Ik klop nogmaals en leg mijn hoofd tegen de deur.
"Liv doe open" Zeg ik zachtjes.
"Nee ga weg Harry!" zegt ze boos.
"Prima dan ga ik weer met Liam en Niall praten" zeg ik en draai me om richting de trap.
Ik hoor de deur van het slot gaan en bedwing nog net een lachje. Ik draai me om en zie de deur zachtjes open gaan. Ze komt naar buiten en kijkt me nog altijd boos aan.
"Als Liam en Niall niet beneden zijn heb je nog een groter probleem" zegt ze en ik grinnik.
"Lieverd het spijt me. Ik had niet zomaar weg moeten gaan. Ik wilde je gewoon niet wakker maken omdat ik weet dat je moeilijk slaapt de laatste tijd. Je lag zo lekker diep te dromen dat ik heel zachtjes ben weggegaan. Sorry liefste je weet dat ik van je hou toch?" Zeg ik en en ze knikt.
Ik trek haar tegen mijn borst aan en sla mijn armen om haar heen. Ik geef haar een kus op haar hoofd en leg mijn handen dan op haar wangen.
"Je stinkt" Zegt ze en begint dan te lachen.
Ze loopt langs me heen de trap af en gilt als ik haar een harde klap op haar kont geef. Gelukkig is het mij gelukt om haar uit de slaapkamer te halen. Nu maar kijken voor hoelang het duurt. Niall heeft wel gelijk ik ben Liv nu aan het veranderen op een negatieve manier. Ze zal mij wel minder vertrouwen waardoor ze zich zo meteen net zoals mijn ex gaat gedragen. Hopelijk kunnen we dat nu nog voorkomen.
JE LEEST
Becoming the one - Harry Styles
Fanfic"Als hij nog eens in de buurt komt dan sla ik hem het ziekenhuis in!" Schreeuwt Harry. Harry geeft een show in Amsterdam waarbij hij een meisje genaamd Liv leert kennen. Ze heeft veel talent dus vraagt Harry haar op het podium. Liv wordt binnen een...