Ze loopt de kamer uit en komt terug met een grote doos. Op de doos zit een grote strik en ze geeft het aan mij. Ik kijk haar verbaast aan maar neem het pakketje van haar aan. Wat zou hier nou in zitten. Ik hoop dat het warme sokken zijn, aangezien ik altijd koude voeten heb.
"Dit is voor jou, van Harry" zegt ze en geeft me het pakketje.
Ik glimlach en maak het open. Harry die voor mij een cadeautje koopt? Man volgens mij ben ik echt in de hemel. Ik denk dat Harry zometeen nog naast me ligt met een tros druiven in zijn hand en mij druiven voert. Ik open de doos en haal voorzichtig alle bescherm schuim eruit.
"Wat?" Zeg ik vol enthousiasme.
"Ik denk dat je die wel kan gebruiken" zegt ze.
Ik pak het cadeautje verder open en zie de nieuwste Macbook verschijnen in mijn handen. Mijn mond valt open. Dit is het meest dure cadeautje wat ik ooit heb gekregen. Ik heb überhaupt nog nooit zoiets duurs in mijn handen vastgehouden. Ik weet niet wat ik met dit moet doen. Dit kan ik toch niet zomaar aannemen? Is Harry helemaal gek geworden. Ik snap dat hij veel geld heeft en niet weet wat hij er mee moet doen, maar geef het dan aan een goed doel en niet aan mij.
"Is hij helemaal gek geworden. Dit kost meer dan wat er ooit op mijn bankrekening komt te staan" zeg ik en ze schut haar hoofd.
"Had je gedacht" zegt ze lachend en staat op.
Ze neemt de doos mee en loopt dan de kamer uit en laat mij alleen met de macbook. Ik durf hem niet eens aan te raken. Ik ben al onhandig en je kan mij zoiets duurs niet geven, omdat het toch wel een keer stuk gaat. Waarom zou Harry zoiets doen? Ik hoop dat hij zometeen hierheen komt, zodat ik hem kan zeggen dat ik dit niet kan aannemen. Ik zou hier echt een moord voor doen en nu hoeft dat niet eens. Had er toch liever een moord voor gedaan. Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe dat zou zijn? Zou je dan net zoveel adrenaline hebben en niks meer voelen. Wat nou als je iemand neersteekt en diegene steekt jou neer. Zou je dat dan voelen? Hmm... Ik kan altijd nog een patholoog worden. Ik kruip richting het bed einde en kruip onder de dekens. Dit was een dag om nooit te vergeten. Ik ben benieuwd wat morgen brengt. Ik kijk op mijn horloge en zie dat het al half 1 is. Ik zet het licht uit met het knopje naast mijn bed en sluit mijn ogen.
Harry POV:
"Waar is Liv?" Vraag ik aan Derek.
Ik pak een flesje water uit de koelkast en neem een slok. Het was een onwijs lange avond. Het is al half 4 en heb nog geen oog dichtgedaan. Ik ben benieuwd of Liv nog wakker is, maar die zal wel aan het slapen zijn. Na het optreden heb ik nog wat interviews moeten doen met de media. Liv is volop in het nieuws zelfs in Duitsland en in Amerika. De journalisten vroegen me van alles. Of Liv en ik elkaar al lang kenden en of we een relatie hadden. Ook vroegen ze of we samen gingen toeren wat me enorm leuk lijkt. We moeten het rustig aan doen. Eerst moeten we nog een album schrijven. Liv is een prachtige en geweldige meid, maar deze paar dagen worden zwaar. Ze moet gaan wennen aan de aandacht die ze gaat krijgen en het worden lange en uitgeputte dagen en nachten. Derek had me een appje gestuurd over alle media en fans die voor de deur van het hotel stonden toen Liv daar aan kwam. Die zal wel even geschrokken zijn. Ik ben benieuwd wat ze ervan vond en wat ze van mij vindt.
"Slaapkamer" zegt hij en ik loop de slaapkamer in.
Ik zie een iemand onder de dekens liggen en loop naar de rand van het bed. Ik kniel voor haar neer en zie dat haar haren zijn gevlochten. Ze heeft haar make-up nog op en naast het bed ligt de laptop nog ingepakt op de grond. Zal ze hem niet leuk hebben gevonden? Misschien was de zilveren toch leuker dan de roze gold. Ik sta op en loop naar de badkamer. Ik pak mijn tandenborstel uit het laatje en begin met poetsen. Wat een dag zeg en in de avond toen Liv weg was kon ik nergens meer aan denken. Het is zo'n leuke meid en haarstem is waanzinnig. In de auto onderweg naar het hotel heb ik het optreden van ons nog eens een paar keer beluisterd, maar wat was het leuk om met haar op het podium te staan. Ik had het zo nog een keer willen doen. De show ging echt geweldig en ik heb nog nooit zo'n gevoel gehad vanbinnen. Ik ken Liv eigenlijk helemaal niet en ben enorm benieuwd om haar te leren kennen. Ik heb mijn moeder een appje gestuurd en verteld over Liv. Ze heeft nog niet gereageerd, maar ze zal Liv geweldig vinden. Zal ze koken leuk vinden? Of misschien houdt ze van taarten bakken? Of misschien leest ze wel? Ze zal toch niet een motorchick zijn? Daar krijg ik toch eens de kriebels van. Bij Liv zou het wel sexy staan. Helemaal in het zwart met haar haren in twee vlechten op een knalrode motor. Hmm... het is maar beter als ik ga slapen denk ik.
JE LEEST
Becoming the one - Harry Styles
Fanfiction"Als hij nog eens in de buurt komt dan sla ik hem het ziekenhuis in!" Schreeuwt Harry. Harry geeft een show in Amsterdam waarbij hij een meisje genaamd Liv leert kennen. Ze heeft veel talent dus vraagt Harry haar op het podium. Liv wordt binnen een...