Ik doe wat hij zegt en ga zitten op de zwarte bank midden in de kamer. Het lijkt op een kleedkamer, maar er is alleen een bank en een tv, er staan ook wat eenzame stoelen opgestapeld in de hoek. Na een paar minuten gaat de deur open en lopen er 3 mannen naar binnen. Ik heb geen idee wie ze zijn, maar de 4e man komt bekent voor. Het is Harry. Ik ga rechtop zitten en veeg mijn niet porno blonde haren achter mijn oren. Hij heeft andere kleren aan als tijdens zijn optreden. Hij draagt een zwarte skinny jeans met een zwarte trui. Het staat hem geweldig, maar denk niet dat ik hier nu ben om naar Harry te staren. De mannen pakken een stoel uit de hoek en gaan voor mij zitten. Harry komt naast mij op de bank zitten en slaat zijn arm om me heen. Geluksmomentje!
"Je was echt geweldig! Hoe voel je je?" Vraagt hij zacht.
"Zenuwachtig" zeg ik en hij glimlacht.
Ik voel zijn adem in mijn nek en voel de kriebels in mijn buik. Als ik de zelfverzekerdheid had dan had ik nu op hem gesprongen en gezoend, maar helaas dat gebeurt alleen in mijn dromen. Een van de mannen heeft een laptop bij zich en zet hem op zijn schoot. Ze kijken me allemaal vol bewondering aan en Harry lijkt dat ook te doen.
"Zo Liv we hebben je optreden gezien en je was uiteraard geweldig... We willen je graag een contract aanbieden"
Mijn ogen worden groter en de man met de laptop gaat verder.
"Je krijgt een album, waarvan 1 van de nummers samen met Harry is. We willen dat jullie die samen gaan schrijven en de rest van de nummers zal Robby voor je schrijven" hij wijst naar de man naast zich.
Robby ziet eruit alsof hij weet wat hij doet en knikt naar me. Ik voel me aangekeken door iedereen hier in deze kamer, maar op een of andere manier staat het me wel aan. Robby heeft net zoals Harry een zwarte jeans aan met een zwarte trui en een zooitje ringen om zijn vingers.
"We hebben morgen om 12:00 een vergadering over de deal en willen je ouders er graag bij hebben, omdat je nog minderjarig bent. We zouden het fijn vinden als je het land niet verlaat deze twee weken" ik knik en kijk gespannen voor me uit.
"Dan spreken wij je morgen weer" zegt hij en staat op.
De mannen pakken hun stoel en stapelen ze weer op in de hoek. Ze lopen een voor een de kamer uit en sluiten de deur. Harry blijft zitten en draait zich naar mij om.
"Derek neemt je mee naar mijn hotelkamer en dan zal hij je de weg wel wijzen. Ik moet nog even hier blijven en een paar dingen regelen, dus ik zie je vanavond oké?" Harry zijn blik is serieus.
Ik kijk hem verrassend aan. Harry Styles is degene die tegen mij praat. Ik kan het niet geloven. Waarom praat hij tegen mij? Ik ben een normaal meisje geen beroemde televisiester. Helaas komt er niks uit mijn lippen en is het enige wat ik doe knikken. Hij wil mij vanavond zien en wie is Derek?
"Je moet bij mij blijven deze 2 weken, zodat we het nummer kunnen schrijven. Er zijn kamers genoeg" zegt hij als de deur opengaat. De man die mijn moeder en mij meenam staat in de deuropening.
"Dit is Derek hij neemt je mee" zegt Harry en loopt de kamer uit. Derek steekt zijn hand uit naar de deur, terwijl ik langs hem door de deur loop.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Nadat Derek mij kwam halen en richting de uitgang heeft geleid nam ik afscheid van mijn moeder. Derek vertelde mij dat er genoeg kleding was in de hotelkamer en dat ik me geen zorgen hoefde te maken over mijn tandenborsten omdat dat geregeld werd. Mijn moeder vond het niet een eng dat ik met een vreemde man meeging naar een hotel en was juist alleen maar aanmoedigend over het hele gebeuren. Mijn adrenaline gierde nog steeds door mijn lichaam en ik weet niet hoe vaak ik tegen mijn moeder heb gezegd dat ik van haar hou ookal zie ik haar morgen weer. Ik ben daarna in een auto gestapt die zelfs zwarte ramen had en nu zijn we al een paar minuten onderweg. Ik ben benieuwd hoe Harry zijn hotelkamer eruit ziet en of er een bad is.
Na nog wat minuten te hebben gereden stopt de auto voor een Hotel in hartje Amsterdam. Er staat een grote groep mensen op de stoep van het hotel en het is bijna onmogelijk om de deur te openen van de auto. Waar zouden die mensen toch op wachten? Derek stapt de auto uit en loopt om de auto heen naar mijn portier. Hij opent de auto en een walm van gillende meiden en flitsende camera's komt me tegemoet. Ze zijn toch niet op mij aan het wachten? Vraag ik mezelf af en hoor Derek over het gegil heen schreeuwen.
"Rustig blijven zitten, oké" zegt hij.
Ik knik voorzichtig en hij stapt de auto uit. Het geluid van gillende meiden wordt me bijna te veel en wankel wat voorzichtig op mijn benen. Voor mij staat Derek en links van me staat nog een brede man die mensen aan de kant probeert te duwen. Derek pakt me bij mijn pols en trekt me mee door de menigte. De camera's en het geschreeuw dringt nu pas echt tot me door. Ik hoor mijn naam in mijn linker- en rechteroor, maar ik weet niet waar het vandaan komt. Derek probeert mij zo snel mogelijk binnen in het hotel te krijgen, maar door mijn korte benen is het moeilijk om hem bij te houden. Als we de deur van het hotel hebben bereikt wordt hij geopend door een man die binnen in het hotel staat. Ik bedank hem vriendelijk en probeer achter me te kijken waar al dat geschreeuw vandaan kwam. Ik zie geen bekende gezichten dus ik weet niet hoe ze mijn naam weten. Misschien waren ze bij het optreden en hebben ze mijn naam gehoord toen Harry het zei. We staan voor de lift en voel me aangekeken door de gasten die op de bank zitten in de lobby. We stappen de lift in en Derek neemt een diepe zucht.
"Dus dit is je werk?" vraag ik ongemakkelijk en hij lacht.
"Was dat maar zo zegt hij"
Kus R.
JE LEEST
Becoming the one - Harry Styles
Fanfiction"Als hij nog eens in de buurt komt dan sla ik hem het ziekenhuis in!" Schreeuwt Harry. Harry geeft een show in Amsterdam waarbij hij een meisje genaamd Liv leert kennen. Ze heeft veel talent dus vraagt Harry haar op het podium. Liv wordt binnen een...