Hoofdstuk 44

1.3K 15 1
                                    


Hi guys!

Ik zou jullie willen vragen om ook eens mijn blog te bekijken. Ik heb grootste plannen voor de toekomst dus volg me op instagram en abboneer op mijn blog wat helemaal gratis is!

Safe-blogs.com 

Alvast enorm bedankt en geniet van de rest!


22:35

Harry en ik stappen de auto uit en lopen naar de deur van het huis. Hij legt zijn arm om mijn middel en geeft me een kus op mijn wang. Hij heeft al dagen niet meer zo tegen me gedaan, maar ik verwacht dat dit daden zijn van de alcohol die door zijn aderen stroomt dan Harry zelf. Hij opent de deur en laat mij eerst het huis binnen lopen. Ik trek mijn schoenen uit en loop naar de bank. Ik laat mijzelf neervallen en sluit mijn ogen. Ik ben blij dat we weer thuis zijn. Gisteren waren Niall en Liam bij ons op bezoek en die vroegen of we vandaag mee wilde naar een restaurant. Harry had natuurlijk al ja gezegd voor ik het wist. Uiteindelijk wat het enorm leuk en hebben we een leuke tijd gehad, maar momenteel ben ik gesloopt.

'Gaat het liefste?' Vraagt Harry en tilt mijn hoofd omhoog, waardoor hij op de bank kan zitten.

Hij legt mijn hoofd op zijn schoot en begint met mijn haar te spelen. Ik knik en kijk naar het plafond. Het gaat prima met me. Ik ben alleen een beetje moe. De laatste tijd ben ik ben ik vaak moe. Ik denk omdat dit leven gewoon enorm veel energie van je vraagt. Je bent altijd bezig met anderen en met hoe je eruit moet zien voor anderen. We moesten voordat we uiteten gingen nog naar Sara toe om een outfit voor Harry op te halen en toen werd ik gelijk overspoeld met jurken die ik 'moest' passen van Sara. Voor we het wisten waren we een uur verder. Tuurlijk is het leuk om jurken te passen die er prachtig uit zien, maar het voelde meer als een verplichting op dat moment. Harry heeft uiteindelijk een jurk voor me uitgekozen, omdat ik niet kon kiezen.

'Ga maar slapen... ik zie dat je moe bent' zegt hij en ik schut mijn hoofd.

'Ik ben niet moe' zeg ik en hij begint te grijnzen.

Ik ga rechtop zitten en haal de knot uit mijn haar. Ik voel Harry's hand over mijn rug glijden, terwijl zijn andere hand op mijn bovenbeen ligt. Ik kijk naar hem en verminder de afstand tussen onze hoofden. Hij komt dichterbij en duwt zijn lippen op die van mij. Zijn hand die op mijn bovenbeen kruipt nu langzaam richting mijn slip. Ik leg mijn handen in zijn nek en trek hem nog dichter tegen me aan.

'Ik hou van je babe' zegt hij en gromend.

'Ik hou ook van jou' zeg ik en hij begint enorm te glimlachen.

'Kom we gaan naar boven, zodat je die vreselijke jurk uit kunt trekken' zegt hij en ik frons.

'Vind je mijn jurk vreselijk? Ik dacht dat je hem mooi vond?' Zeg ik teleurgesteld.

'Hij is vreselijk... geloof me... vreselijk aantrekkelijk' zegt hij 'ik kan niet eens normaal naar je kijken zonder een stijve te krijgen' gaat hij verder en ik begin te glimlachen 'wat een tease' zegt hij en ik grijns.

'Het spijt me' zeg ik en hij knikt.

'Excuses gaat op dit moment niet werken... je zult het probleem moeten oplossen waar ik al de hele avond mee loop' zegt hij en grijnst.

Hij staat op en trekt me omhoog aan mijn arm. Ik loop achter hem aan de trap op naar zijn slaapkamer en sluit de deur achter me.

'Kan je me even helpen?' Vraag ik hem en hij knikt.

Ik til mijn haar op, zodat Harry mijn rits van mijn jurk kan openen. Zijn koude handen raken mijn open rug en ik krijg er rillingen van over mijn hele lichaam. Hij draait me om met zijn handen op mijn heupen en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Ik glimlach en kijk naar hem terwijl ik mijn jurk op de grond laat vallen. Ik zie zijn ogen mijn lichaam verkennen en mijn nieuwe lingerie set die ik van Sara heb gekregen. Het is een rode bralette met een bij passende string.  Hij gaat zitten op het bed en wijst naar de grond.

"Op je knieën"

Ik doe wat hij zegt en ga op mijn knieen recht voor hem zitten.

'Eindelijk heb ik je voor mijzelf' kreunt hij en pakt met zijn hand mijn haren vast.

Hij duwt mijn hoofd richting zijn broek en ik begin hem kusjes te geven op zijn buik. Met mijn handen maak ik zijn gulp los en trek ik met moeite zijn broek naar beneden. Ik leg mijn hand op de grote bult die nu door zijn onderbroek heen komt en kijk hem verlangend aan. Hij bijt op zijn lip en laat zijn hoofd naar achteren vallen als ik met mijn hand masseer.

Becoming the one - Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu