"Heb je ze al wat drinken aangeboden?" vraagt liv en ik schud mijn hoofd.
"Wat willen jullie drinken jongens?" vraag ik en geef Liv een prik in haar zij.
"Doe maar biertje" zeggen ze bijna tegelijk.
Liv knikt en staat op van de bank leuning. Ik ben blij dat ik Liv weer even gezien heb. Ik maakte me al zorgen dat ze misschien het raam uit was gesprongen. Ze was zo stil. Ik vraag me af wat ze de hele dag heeft gedaan toen ze in de slaapkamer was. Ze zal wel honger hebben, want volgens mij lag er geen eten in de slaapkamer.
"Doe mij ook maar een biertje" roep ik de keuken in en hoor Liv zuchten.
Ze komt de woonkamer in lopen en geeft Niall en Liam beide hun drankje. Ze geeft mij een glas water en geeft me een sluwe knipoog. Niall en Liam moeten beiden lachen als ik Liv een dodelijke blik toe stuur.
"Ik hoorde dat jullie een album gaan schrijven" zegt Liam en kijkt Liv aan ze knikt en kijkt vol bewondering voor zich uit.
"Ja we hebben al een paar liedjes kunnen schrijven samen, maar er moet nog veel gebeuren" zegt ze en ik knik.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Ik neem nog een slok van mijn bier voordat hij leeg is en pak gelijk een nieuwe uit de koelkast. Ik pak er gelijk een voor Liam. In de woonkamer hoor ik Liv schreeuwen dat Niall vals speelt met tafelvoetbal.
"Hoelang heb je Casey nou al niet gezien? Ze is toch verhuisd of niet?" Vraagt Liam en ik knik.
"Denk al 2 maanden niet. Ja volgens mij ging ze weer terug naar haar ouders in Ohio" zeg ik en hij knikt.
"Heb je nog contact met haar?" Vraagt hij en ik schud mijn hoofd.
"De laatste keer was dat Liv voor het eerst weer naar school ging, dus denk 2 weken terug" zeg ik en hij knikt.
"Hoe reageerde ze op jou en Liv?" Vraagt hij en ik rol me ogen.
"Dezelfde avond dat ik Liv ontmoetten was ze het ZiggoDome binnen gekomen. Ze was toevallig in de buurt had ze gezegd" Zeg ik en neem een slok van mijn bier. "Na het optreden heb ik Liv samen met Derek naar het hotel gestuurd, zodat ik haar kon afhandelen" zeg ik en neem nog een slok.
"That chick is crazy" zegt hij lachend.
Ik neem en slok en knik. Ik hoor Niall en Liv bijna hun longen uit hun lijf schreeuwen tijdens het spelletje en loop richting de woonkamer. Liam volgt mij en ploft neer op de bank.
"Zullen we wat eten bestellen?" Vraag ik en pak mijn telefoon uit mijn broek zak.
Ik open mijn telefoon en zie een vreemd bericht tussen mijn gesprekken staan. Ik open het bericht:
Ik open het contact en kopieer het telefoonnummer wat erbij staat. Het is een buitenlands nummer, dus op internet opzoeken heeft geen nut. Ik stuur hem door naar Derek en laat het hem maar uitzoeken. Hij kent vast wel iemand die kan achterhalen van wie dit telefoonnummer is. Ik verwijder het gesprek zodra Liv dichterbij me komt zitten.
"Pizza?" Vraagt Liv en ik knik.
"Prima" hoor ik Liam zeggen.
Ik hoest de brok uit me keel en ga rechtop zitten. Liam en Niall zijn in gesprek en lijken niks op te merken. Liv komt tegen me aan zitten en legt haar hoofd op me schouder.
"Wat is er lief?" vraagt ze en ik geef haar een kus op haar voorhoofd.
"Niks liefste" zeg ik en geef haar een knipoog.
"Niet stressen schatje. Ik wil dat je een leuke tijd hebt met je vrienden" zegt ze glimlachend.
"Ja schatje, ik wil gewoon liever met jou in bed liggen" verluister ik en hoor Liv naar lucht happen. Ze haalt haar hoofd van mijn schouder en gaat rechtop zitten.
"Dan kan je lang wachten moppie" zegt ze en geeft me een speelse grijns.
Ik sta op van de bank en pak Liv vast bij haar kin.
"Wacht maar..." zeg ik en draai me om naar de mannen.
"Guys... pizza besteld, maar we moeten het ophalen. Zouden het willen ophalen, aangezien Niall maar een biertje op heeft" zeg ik en ze knikken beide. Liam neemt de laatste slok van zijn bier en staat op van de bank.
"Jullie moeten wel naar de pizzaria buiten de stad. Daar zijn de pizza's lekkerder" zeg ik en liam begint te lachen.
"Dat is letterlijk 15 minuten rijden" zegt hij en ik haal mijn schouders op.
"Wil je goeie pizza of niet?" zeg ik en geef hem een klap op zijn schouder.
"Mijn auto" zegt Niall waarnaar Liam zijn ogen rolt.
Ik begin te lachen en geef Liv het sein om alvast naar boven te gaan. Ik kan niet wachten om haar even goed te pakken te nemen. De deur valt dicht en ik sprint de trap op. Half uur is precies genoeg tijd.
JE LEEST
Becoming the one - Harry Styles
Fanfiction"Als hij nog eens in de buurt komt dan sla ik hem het ziekenhuis in!" Schreeuwt Harry. Harry geeft een show in Amsterdam waarbij hij een meisje genaamd Liv leert kennen. Ze heeft veel talent dus vraagt Harry haar op het podium. Liv wordt binnen een...