POV HARRY:
Er staat een auto op de oprit als ik thuis kom. Ik stap uit zodra we stilstaan en loop direct de richting de deur. Ik wil mijn sleutel in de deur steken, maar er wordt al open gedaan. Een jongen van ongeveer 20 jaar staat recht voor mijn neus. In mijn huis. Liv dacht toch niet dat ze sigaretten om kon roken en ook nog eens vreemd kon gaan achter mijn rug om. Wie denkt ze wel dat ze is. Zonder dat ik er erg in hem duw ik de jongen naar achteren.'Blijf met je handen van mijn vriendin af!' Roep ik en duw de jongen tegen de deur aan. De jongen grijnst en veroerd geen spier. Ik kijk om me heen op zoek naar Liv en zie haar dan op de grond liggen. Ze ligt met hoofd op de grond en het lijkt alsof ze dood is.
'Liv!' Roep ik, maar ik krijg geen antwoord.
Roger stapt nu ook zijn auto uit en rent het huis binnen richting Liv. Ik geef de jongen een stoot in zijn gezicht en laat trap hem tegen de grond.
'Wat heb je met haar gedaan!' Schreeuw ik en hoor hem hoesten.
'Kan ik beter aan jou vragen klootzak' zegt hij en geeft mij een klap tegen mijn hoofd. Hij staat op en geeft me een trap in mijn zij. Mijn lichaam vouwt in elkaar en ik voel de pijn door mijn zenuwen lopen. Roger vliegt de jongen van achteren aan waardoor hij schrikt en richting zijn auto rent.
'Ik zou maar oppassen als ik jou was' schreeuwt hij terwijl hij in zijn auto duikt en van het terein af scheurt. Ik raap mezelf bij elkaar en stuntel naar Liv. Ze zit tegen de bank aan met haar knieën opgetrokken en haar hoofd tegen haar knieën aan. Een zacht gesnik komt bij haar vandaan. Ik ga naast haar zitten en sla mijn armen om haar heen.
'Wat heeft hij bij je gedaan?' Vraag ik zachtjes en ze kijkt op.
Een druppel bloed loopt van haar gezicht en valt op haar shirt. Haar wenkbrauw is gescheurd en daar loopt een beetje bloed uit. Het bloed valt behoorlijk mee.
'Wie was dat?' Vraag ik en ze begint harder te huilen.
Ze legt haar hoofd op mijn borst, terwijl ik met mijn hand kver haar rug wrijf.
'Jack' zegt ze zacht.
'Jack?' Zeg ik verbaast.
'Jack is mijn ex' zegt ze ik en adem even diep in en uit.
'Waarom kwam hij hier?' Vraag ik en ze haalt haar schouder op.
'Weet ik niet' huilt ze en ik geef haar en kus oo haar hoofd.
'Rustig maar we kunnen hier later over praten' zeg ik en ze knikt.
'Als jij Paul en Dave wilt bellen. We hebben extra beveiliging nodig en bel de politie' zeg ik en Liv kijkt op.
'Nee geen politie... dan wordt het alleen maar erger' huilt ze en ik knik.
'Oke geen politie' zeg ik en Roger knikt.
'Kom we gaan even schone kleding aan doen en die wond schoonmaken' zeg ik en ze knikt.
Ik sta op en voel de pijn door mijn hele lichaam. Ik geef Liv een hand en til haar zachtjes omhoog. Ze is erg onstabiel en zal ook wel duizelig zijn. Ik pak haar goed vast en loop samen met haar de trap op. Ze snikt zachtjes terwijl ik met haar richting de badkamer loop. Ik zet haar op het randje van het bad en laat de wasbak met water vol lopen. Ik pak wat washandjes en maak ze nat met het warme water. Zachtjes dep ik de wond schoon bij Liv haar wenkbrauw en houdt haar hand vast met de vrije hand die ik over heb. Het is een klein sneedje en heeft misschien alleen een hechtpleistertje nodig.
Ik open de verbanddoos in de badkamer en zoek naar de juiste hechtpleisters. Ik maak met twee pleisters het wondje dicht en geef haar dan een kus op haar wang. Ik veeg zachtjes haar tranen weg en probeer oog contact te maken, maar Liv is te ver in gedachtes. Ik berg de verbanddoos weer op in een van de kastjes en til Liv dan op. Ze toont geen emoties en lijkt het niet eens door te hebben dat ik haar op til. Ik leg haar op haar zij neer op het bed en zie dat ze haar ogen al heeft dicht gedaan. Ik loop zachtjes de kamer uit naar beneden en ga in de keuken staan. Roger zit aan tafel met een glas water in zijn handen.'Wat ga je nu doen?' Vraagt hij en ik adem diep in en uit.
'Liv zal me morgen meer vertellen, maar voor nu houden we het rustig. Morgen maak ik die Jack af' zeg ik en hij schud zijn hoofd.
'Wij maken die gozer af' zegt hij en ik knik.
'Liv zei dat het haar Ex is, maar ik vraag me af hoe hij weet dat we hier wonen' zeg ik en Roger knikt.
Hij is afgeleid door zijn telefoon.
'Jack Geverts' zegt Roger oppeens.
Geverts komt me bekend voor, maar ik weet niet waar ik het eerder heb gehoord.
'Zijn vader is makelaar' zegt hij en het kwartje valt.
Zijn vader heeft me dit huis verkocht. Dat is de reden dat Jack wist dat we hier woonden. Hij zal zijn lesje wel krijgen, maar eerst zal ik Liv moeten gerust stellen. Ik weet niet wat er vooraf is gebeurd, maar Liv lijkt wel getraumatiseerd. Ik heb haar nog nooit zo stil en zo hulpeloos gezien. Ik maak me onwijs zorgen om haar. Ik hoop dat het goed komt. Zodra Paul en Dave zijn aangekomen ga ik naar boven. Liv ligt te slapen en ziet er rustig uit. Ik loop de badkamer in en kleed me uit. In de spiegel zie ik dat mijn er een gigantische blauwe plek zit bij de zijkant van mijn ribben. Dat zal wel van die schop zijn geweest. Ik voel geen pijn, dat zal wel door de adrenaline komen die nog door mijn aderen stroomt. Ik zet de douche aan en maak mijn haren nat. Ik voel me rot dat ik naar de supermarkt toe ben gegaan. Ik heb niet eens alles op het lijstje kunnen vinden, dus Liv zal daar ook niet blij over zijn. Eerst maar eens de nacht door zien te komen, voordat we daaraan gaan denken.
JE LEEST
Becoming the one - Harry Styles
Fanfiction"Als hij nog eens in de buurt komt dan sla ik hem het ziekenhuis in!" Schreeuwt Harry. Harry geeft een show in Amsterdam waarbij hij een meisje genaamd Liv leert kennen. Ze heeft veel talent dus vraagt Harry haar op het podium. Liv wordt binnen een...