Hoofdstuk 25

1.4K 27 0
                                    



"Liv alsjeblieft" smeekt Harry, maar ik schud mijn hoofd.

"Wat alsjeblieft? Wat wil je van me Harry?" Grom ik, terwijl ik de kleding kast open.

"Alsjeblieft denk erover na" smeekt hij.

"Oké" zeg ik en hij zucht.

"Prima... Ik moet zo weg maar denk er goed over na. Zondag vlieg ik naar Kopenhagen en daarna moet ik nog in Oostenrijk, Spanje, Noorwegen, Denemarken en Italië. Ik weet dat je al een besluit hebt, maar overweeg het alsjeblieft" zegt hij en stapt het bad uit.

Ik knik en laat mijn handdoek vallen. Ik trek een zwarte flair broek aan en een zwarte trui. Ik gooi een schone onderbroek richting de badkamer en haal dan de handdoek uit mijn haar. Ik snap dat hij wil dat ik meega, want het anders zie ik Harry niet voor een lange tijd en dat zal best moeilijk worden. Ik wil liever niet met school stoppen en Harry zou dat moeten begrijpen. Harry heeft zelf niet eens zijn school afgemaakt. Nadat One Direction beroemd werd keerden hij niet terug naar school. Ik zou het niet eens durven om met school te stoppen. Straks ben ik niet meer beroemd en heb ik niet eens een diploma. Ik zie dat hij de onderbroek van de vloer heeft gepakt en aan heeft getrokken.

"Ik kan geen dag zonder jou Liv. Laat staan een paar maanden. Ik weet dat het moeilijk is om je oude leven te verlaten, maar je zult dingen moeten aanpassen. Ik hou van je en dat weet je. Ik wil gewoon dat je het zeker weet" Zegt hij en loopt naar mij toe.

Hij pakt mijn wangen vast met beide handen en trekt me naar zich toe. Hij duwt mijn hoofd ophoog, zodat ik hem wel moet aankijken en kijkt me lief aan. Wat is het ook een schatje. Harry wil dat ik met hem meega op tour, maar ik kan niet zonder mijn ouders weggaan. Ik heb het land überhaupt nog nooit verlaten zonder mijn ouders. Ze zullen gek opkijken als ik zeg dat ik het land verlaat met een man die ik pas 1 week ken. Ik ga op mijn tenen staan en geef Harry een zachte kus op zijn lippen.

"Je kan maar beter gaan, voordat je te laat komt" zeg ik zachtjes en hij laat mijn wangen los.

Hij trekt snel zijn kleding aan die ik voor hem had klaargelegd en geeft me dan nog een kus op mijn wang. Ik vind het eigenlijk niet heel erg dat ik even alleen ben vandaag. Nu kan ik tenminste lekker mijn eigen ding doen en even goed tot rust komen zonder gestoord te worden. Harry loopt de kamer uit en na een paar seconden hoor ik de voordeur dichtvallen. Ik loop naar de badkamer en poets mijn tanden op mijn gemak. Ik wilde uren in bad blijven zitten, maar helaas is dat er niet van gekomen. Gelukkig zijn we hier nog tot zondag dus heb ik nog 3 dagen om gebruik te maken van het bad. Ik hoop dat school snel op een oplossing komt, zodat ik weer normaal naar school kan. Wat zou het fijn zijn om zonder bodyguards naar mijn vrienden te kunnen lopen en gewoon weer normaal de lessen te kunnen volgens. Ik draag nog net geen kogelvrijvest. Ik loop de slaapkamer in en loop naar de kleding kast. Op dit moment had ik nog gewacht. Totdat Harry weg zou gaan en ik even alleen zou zijn. Ik klim op het krukje naast de kast en til de stapel kleding op van het hoogste plankje. Onder de stapel kleding heb ik vorige week mijn sigaretten verstopt. Ik had ze meegenomen naar het concert 'Just in case', maar aangezien ik met mijn moeder meeging had ik nergens de mogelijkheid om even te roken. Ik pak een sigaret uit het pakje en leg de stapel kleding dan terug. Ik stap het krukje af en loop richting de keuken. Ik zet het gasfornuis aan en steek mijn sigaret aan. Ik loop snel naar het kookeiland op de afstandsbediening van de afzuigkap aan te zetten als ik mijn telefoon hoor ringen. Ik schrik op en neem snel een hijs van mijn sigaret. Ik loop naar de slaapkamer en pak mijn telefoon van het bed.

"David" staat er.

Ik neem op en hoor een diepe zucht aan de andere kant van de lijn.

"Ik ben blij dat je opgenomen hebt" Hoor ik hem zachtjes zeggen.

"Ik sta voor het hotel, maar de bewakers laten me niet naar binnen. Ik wil gewoon even met je praten als je het goed vindt" Zegt hij en ik neem een hijs van mijn sigaret.

"Is goed. 5 minuutjes" Zeg ik en hang op.

Ik gooi mijn telefoon weer op het bed en sta op. Ik neem nog snel een paar hijsjes van mijn sigaret voor ik hem in de gootsteen gooi en door het water laat verdwijnen. Ik trek snel mijn schoenen aan voor de deur en pak mijn hotelpasje en stop hem in mijn zak. Ik open de voordeur en gooi hem meteen achter mij dicht. Ik ben benieuwd wat David te zeggen heeft. Ik heb hem vanmorgen nog gesproken, maar toen was hij boos op me. Misschien heeft hij wel ingezien dat hij ook fout zat en wilt hij er nu over praten. Ik voel de lichtheid van de sigaret nog in mijn hoofd en loop richting naar de lift. Ik ben nog niet van plan Harry te vertellen dat ik rook. Hij zal wel een mening hebben net zoals iedereen. Ik had gedacht dat David gay zou zijn, maar blijkbaar had hij dus gewoon een crush op me. Sta ik even goed voor paal!

Becoming the one - Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu