Hoofdstuk 74

148 5 4
                                    

Nadat we een aantal minuten in elkaars armen hebben gelegen doorbreek ik de stilte.

"Hoe laat vertrek je morgen en waarheen?"

"Engeland, rond een uur of 4 s 'middags" antwoord hij

"Wat ga je in de tussentijd doen?"

"Naar jou kijken terwijl je interviews doet en misschien neem ik je dan mee voor een uitgebreide lunch" zegt hij en ik begin te grijnzen.

"Hmm... dat moet je eerst maar eens zien te verdienen meneertje" zeg ik streng.

"Ohja? Ik moet het eerst verdienen en mag daarna betalen ook, dat klinkt niet als een eerlijke deal" zegt hij lachend

"Wie zegt dat ik van de eerlijke deals ben?" zijn handen liggen op mijn heupen en beginnen me te kietelen, waardoor ik als een spastische worm begin te bewegen.

"Stop Harry... Stop!" gil ik lachend. Het is heerlijk om hem weer speels te zien. Die grote grijns op zijn gezicht en zijn armen om me heen. Het is een veilig gevoel. Ik ben blij dat we erover hebben gepraat en dat we afspraken hebben gemaakt. Ik voel nog een soort van leegte in mijn lichaam, maar ik denk dat dit met de tijd vervaagt. Op dit moment geniet ik van het samen zijn.

"Harry!" schreeuw ik nog een keer uit en weet mezelf los te wurmen uit zijn grip, totdat we de bel horen en hij me direct loslaat.

"Dat is de pizza. Kom je mee naar beneden? Jij zult vast wel trek hebben" zegt hij terwijl hij uit bed springt en me aan mijn benen naar de rand van het bed trekt. Ik giechel en volg hem zonder enig gemaar naar beneden. Natuurlijk heb ik trek, maar dat wil ik niet laten merken aan. De hongerstaking van deze week is wat uitgebreid omdat dat een teken van eigenmacht leek. Harry bepaalde alles de afgelopen week dus was dit het enige wat ik zelf kon behalen, maar nu we weer maatjes zijn kan een stuk pizza geen kwaad. Dave heeft de pizza's al aangenomen en heeft ze op de bijzettafel bij de bank gezet. De tv staat aan en er staan blikken bier naast de dozen. Boven in bed was Harry aardig handtastelijk en dat zou het bier wel hebben veroorzaakt. Hij kon met zijn handen niet van mijn heupen af blijven en mijn billen waren ook erg interessant. Ik probeer hem een beetje op afstand te houden, aangezien ik niet gebruikt wil worden net zoals in Italië. Ik kan nog steeds niet geloven wat er allemaal is gebeurd de afgelopen tijd en eerlijk gezegd gaat het zo snel dat ik er niet eens bij stil kan staan.

Tijdens het tv kijken slagen we erin om alle 3 de pizza's op te eten. Ik zat na 3 stukken al vol, maar Harry en Dave hebben de klus weten te klaren. Zodra we allemaal uitgegeten zijn ga ik naar boven om me klaar te maken om naar bed te gaan. Harry en Dave blijven beneden; bier drinken en tv kijken. De wekker gaat morgen om half acht dus ik vind het wel tijd om naar bed te gaan.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ik open mijn ogen als ik het vervelende geluid van mijn wekker hoor. Ik pak mijn telefoon, zet de wekker uit en ga weer liggen. Na wat voelt als een aantal minuten komt Harry de kamer in gelopen.

"Schat je moet nu echt je bed uitkomen" zegt hij en ik schud mijn hoofd. Ik trek aan de dekens en verberg mijn gezicht.

"Lieverd. Ik moet om 4 uur weg, dus hoe eerder je het bed uit komt hoe langer we samen de tijd hebben" met een ruk haal ik mijn gezicht onder de dekens vandaan en kijk hem recht in zijn ogen aan.

"En jij denkt dat ik daarom eerder mijn bed uit kom?" zeg ik grijnzend.

Hij trekt de dekens van me af en legt zijn volledige en koude lichaam op dat van mij. Hij pakt mijn polsen en spreid mijn armen naast mijn hoofd.

"Ik wist niet dat ochtendprinsesjes zulke goede grappen konden maken" zegt hij speels en zet een van zijn knieën tussen mijn benen.

Ik huiver van zijn aanraking. Hij merkt het en beweegt zijn knie, waardoor er een ligt gevoel van genot vrijkomt. Ik kreun zachtjes, maar hard genoeg zodat hij het kan horen. Hij geeft me een kus in mijn nek en ik voel zijn tong tegen mijn huid. Een tinteling verschijnt tussen mijn benen. Hij laat mijn polsen los en trekt mijn shirt langzaam omhoog, waardoor mijn blote huid rustig verschijnt. Op het moment dat hij mijn blote borsten ziet hapt hij naar adem. Hij trekt het shirt over mijn hoofd, maar trekt het dan strak bij mijn polsen, waardoor ze geen kant op kunnen. Hij maakt er een knoop in, zodat mijn polsen bij elkaar blijven en duwt mijn armen dan langs mijn gezicht en op het bed boven mijn hoofd.

"Daar hou je ze" zegt hij streng maar zachtjes.

Ik knik en geniet dan van de zachte kusjes in mijn nek. Ik kreun van genot en laat hem zijn gang gaan. Ik til mijn armen op om mijn vingers door zijn haren te wrijven, maar hij houdt me tegen stopt met het kussen van mijn nek.

"Nog een keer en ik draai je om" zegt hij.

Opnieuw legt hij mijn armen boven mijn hoofd en gaat verder met waar hij mee bezig was. Ik weet wat hij gaat doen, zodra ik mijn handen niet hier hou, dus ik hou mijn gedachten op mijn armen gericht. Ik kan niet geloven dat ik dit toe laat, maar het is zo lekker. Hij geeft me een goed gevoel, dus waarom zou ik dat mezelf afnemen? Hij geeft me langzaam kusjes naar beneden, tot hij bij mijn borsten is. Hij neemt een van mijn tepels tussen zijn tanden en bijt waardoor ik hem in een reflex met handen vastpak en aan zijn haren bij mijn borsten vandaan trek. Hij pakt grijnzend mijn armen vast, maakt mijn polsen los en draait me zonder enige moeite om, waardoor ik op mijn buik lig.

"Dat is niet eerlijk" zeg ik terwijl ik mezelf probeer om te draaien.

"Nee schatje, zo is het nou eenmaal. Had je maar moeten luisteren" zegt hij stug en pakt mijn polsen vast. Hij brengt ze bij elkaar op mijn rug en bindt ze vast met het shirt. Ik probeer het hem moeilijk te maken door mijn kracht te gebruiken, maar veel moeilijker maak ik het hem niet. Hij heeft binnen no-time de knoop gemaakt en brengt zijn hoofd dicht bij mijn oor.

"Je weet wat er nu gaat gebeuren toch?" zegt hij en ik sluit mijn ogen terwijl ik een zichtbaar knikje geef.

"Je weet ook dat je het had kunnen voorkomen toch?" zegt hij.

"Niet! Want jij speelde vals" zeg ik en voel een klap op mijn billen. Ik gil het uit van de onverwachtse beweging en hap naar adem. In mijn ooghoek zie ik een brede grijns op zijn gezicht.

"Had je nog wat te zeggen babe?"

"Dat je een valsspeler bent" Sis ik en heb er direct spijt van als ik zijn hand op mijn andere bil voel. Ik kreun en probeer mezelf op adem te laten komen. Het tintelende gevoel doet pijn, maar neemt langzamerhand steeds meer af.

"Niet heel slim om me uit te lokken, dat weet je nu toch wel Liv" zegt hij zachtjes. Hij drukt zijn lichaam tegen me aan, waardoor ik zijn stijve door zijn broek heen voel drukken. Zijn hand glijdt over mijn rug richting mijn billen. De elektriciteit die hij hierdoor door mijn lichaam weet te leiden geeft me tintelingen over mijn gehele lijf. Zijn hand verdwijnt tussen mijn benen en raakt het plekje aan wat al die tijd al naar zijn aanraking verlangt. Hij spreid met zijn knie mijn benen en trekt met zijn vrije hand mijn slip aan de kant, terwijl zijn vinger mijn gevoelige clit masseert. Ik kreun en probeer mijn polsen los te wringen. Zijn vinger verlaat mijn clit en dringt zichzelf binnen in mijn lichaam. Een harde kreun verlaat mijn lichaam en voel dat mijn polsen steeds losser komen te zitten. Harry zijn beweging is zacht, maar hij weet precies welke plek hij ermee moet raken. Ik kreun nog eens en verberg mijn gezicht in het bed. Mijn polsen zijn zo goed als los, dus probeer ik ze voorzichtig en ongezien los te halen.

"Denk je nou echt dat ik dit niet zou zien?" zegt hij en haalt zijn vinger uit me.

Ik trek snel mijn polsen omhoog. Harry pakt me bij mijn middel en draait me weer op mijn rug. Hij trekt mijn slipje uit en duwt mijn benen de lucht in. Hij pakt mijn polsen vast en duwt ze het bed in, terwijl hij met zijn hoofd gevaarlijk dichtbij mijn hete plek ligt. Zonder enige waarschuwing voel ik zijn tong tegen mijn clit. Door de hoeveelheid spanning in mijn lichaam kan ik de mezelf niet beheersen. Ik kreun hard en heb moeite om mijn benen in de lucht te houden. Harry laat mijn polsen los en duwt met zijn handen mijn benen omlaag, maar nog steeds gespreid op het bed. Ik voel zijn vinger langzaam bij me naar binnen drukken. Ik hap naar adem, grijp met mijn handen naar de dekens en adem uit met een zachte kreun. Zijn tong en vinger werken samen om me helemaal wild te maken. Ik voel de spanning in mijn lichaam steeds meer toe nemen. Mijn gekreun en ongecontroleerde bewegingen en ademhalingen worden steeds erger, waardoor hij een tweede vinger toevoegt en harder begint te bewegen. Ik kan de spanning niet langer vasthouden en laat het aan mijn lichaam over. Ik kreun en voel de gloed over me heen slippen. Gedurende een paar tellen voel ik schokken in mijn lichaam die steeds meer afnemen. Harry stopt zijn bewegingen en komt rustig naast me liggen. Mijn benen trillen en mijn ademhaling en hartslag zijn nog niet op het juiste ritme, maar de serotonine in mijn lichaam geeft me een heerlijk gevoel. Wat een ongelofelijk goed begin van de dag.


Becoming the one - Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu