'Hey Lieverd, kom alsjeblieft terug naar huis. Ik wil met je praten' ik verstuur het berichtje en hij wordt binnen een paar seconde gelezen. Ik sluit mijn telefoon om Harry wat tijd te gunnen met reageren. Ik wacht een paar minuutjes, maar ik krijg geen bericht terug. Ik leg mijn telefoon neer en leg mijn hoofd in mijn handen. Ik heb David zojuist de logeerkamer laten zien, omdat hij te dronken was om nog te gaan rijden. Ik voel me ook goed dronken, dus misschien moet ik gewoon naar bed gaan. Als Harry niet wilt reageren dan doet hij dat toch lekker niet. Ik vind het helemaal prima.
'Lekker naar bed' zeg ik tegen mezelf met een dubbele tong.
Ik sta op van de bank en loop al sloffend de trap op. Ik kan niet geloven dat Harry me heeft zien roken. Hij heeft dus gewoon alsnog de camera beelden bekeken toen we in Engeland waren. Het was stom van me om überhaupt te gaan roken en om dan ook nog in te breken in zijn kantoor en sigaretten te stelen. Ik snap dat dat te ver gaat, maar waarom heeft Harry dit nooit tegen me verteld?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Een harde knal ontwaakt me uit mijn slaap. Ik spring overeind en loop direct de slaapkamer uit en de trap af naar beneden. Bij elke trede voel ik mijn hoofd steeds zwaarder worden. Op de bank liggen witte lakens en kussens. David zal vannacht wel op de bank hebben geslapen, aangezien het bed in de logeerkamer ligt als een harde houten plank. Ik loop de keuken in en zie tot mijn verbazing Harry zachtjes een pan op het vuur zetten. Hij schrikt op en kijkt me verschrikt aan.
'Sorry. Ik liet de pan vallen' zegt hij zachtjes en ik schud mijn hoofd.
'Geeft niet... heb je vannacht hier op de bank geslapen?' Vraag ik en hij kijkt op zijn horloge.
'ja' zegt hij stug en ik sluit mijn ogen.
'Hoe voel je je vandaag?' Vraagt hij lief en ik haal mijn schouders op.
'Gaat wel' antwoord ik.
Harry doet verbazingwekkend lief tegen me vandaag. Zal me verbazen als hij gisteren net zo dronken was als ik. Zoals ik me kan herinneren reageerde hij veel te vel op het roken.
'Laten we gewoon even ontbijten samen daarna zien we wel verder goed?' Zegt hij formeel en alsof hij de verwarring op mijn gezicht kan lezen.
Ik ga zitten aan de gedekte eet tafel en krijg een glas water en een warme kop koffie samen met 2 aspirientjes. Ik bedank Harry en gooi de pilletjes achterover samen met een slok water. Hij zet een pan met gebakken eitjes op tafel en een mandje afgebakken brood. Sinds dat we een relatie hebben heeft Harry dit nog nooit gedaan, dus ik ben benieuwd wat de aanleiding hiervan is. Hij gaat zitten en legt een van de broodjes op mijn bord. Zou hij spijt hebben van zijn reactie van gisteravond? ik dacht dat ik degene zou zijn die spijt moest betuigen.
'Heb je lekker geslapen? David is een paar uur geleden al vertrokken.' zegt hij en doorbreekt de stilte.
'Een beetje' zeg ik zachtjes en neem een hap van mijn broodje.
'Hoe laat was je thuis?' Vraag ik en hij haalt zijn schouders op.
'Geen idee... laat' zegt hij.
'Ohh' zeg ik droog en neem nog een hap van mijn broodjes
Ik pak een van de tijdschriften op de tafel die iedere ochtend in onze brievenbus worden geleverd en begin te lezen. Ik lees het voorblad en stoot van schrik mijn koffie om. Harry trekt het tijdschrift uit mijn handen, maar het is te laat. Ik heb het voorblad al gezien en gelezen.
'Liv... laat me het uitleggen' zegt hij en ik sta op.
Ik probeer met mijn handen de hete koffie van mijn broek te vegen, maar maak de vlek alleen maar erger. Harry staat op en loopt om de tafel heen. Hij pakt me bij mijn bovenarm en probeert me naar hem toe te trekken.
'Hoeft niet Harry ik begrijp het' zeg ik en trek mijn arm los. Ik loop richting de trap maar wordt tegengehouden door twee grote handen om mijn middel.
'Liv alsjeblieft laat me het uitleggen' zegt hij en versterkt zijn grip op mijn heupen.
'Blijf van me af Harry' zeg ik boos en probeer mezelf los te wurmen.
'Schat we hebben alleen gepraat' zegt hij en laat me los.
Ik loop boos de trap op.
'Daar lijkt het anders niet op klootzak!' Roep ik en sla de slaapkamer deur achter me dicht.
Ik kan niet geloven dat Harry zoiets zou doen. Hoe haalt hij het in zijn hoofd om dit te gaan doen. Er zijn betere mensen om mee om te gaan praten. Als ik het niet had gelezen, dan had ik het nooit geweten. Hij had het never nooit aan mij verteld. Mijn woede en ongeloof stijgen naar mijn hoofd. Ik ga op het bed zitten en probeer mezelf te kalmeren. De foto van Harry en zijn Ex stond vol op de voorpagina. Wat moeten mijn ouders hiervan denken? en mijn vrienden en vriendinnen? wat gaat de wereld hierover denken? Het ergste nog wat het allemaal erger maakt is dat onder de foto een tekst stond "Harry Styles betrapt met zijn ex Casey Cooper en heeft de fotograaf voor duizenden euro's proberen om te kopen om de foto's te laten verwijderen, wat zal zijn nieuwe vriendin Liv hiervan vinden?". Na alles wat Casey hem heeft aangedaan doet hij dit alsnog, laat me bijna denken dat ze allebei net zo gestoord zijn. Geen wonder dat ze het zo lang met elkaar uit konden houden.
walgelijk.... wal-ge-lijk
Ik weet niet waarom, maar ik vind mezelf met mijn koffer in mijn handen. Ik denk dat het tijd is om te gaan. Om er even tussenuit te gaan, om alles te laten bezinken en vooral om na te denken. Is onze relatie het waard? Is het het waard om een relatie te hebben met een popster die zijn handen niet thuis kan houden en die liegt. Is mijn leven het waard om op te geven aan dit soort praktijken? Ik pak verschillende soorten kleding stukken en gooi zo snel mogelijk mijn koffer vol. Ik trek mijn met koffie doorweekte pyjama broek uit en trek een joggingbroek aan en veel te grote trui van Harry. Ik weet nog niet waar ik heen ga, maar ik weet wel dat het ver weg is van hier. Ergens waar niemand me zal vinden of zal storen.
Hi lezer!
Excuses voor het lange wachten maar eindelijk is hier dan het volgende hoofdstuk! Vergeet niet te stemmen en te reageren want dat zorgt ervoor dat ik meer ga schrijven! laat me ook vooral weten waar je op dit moment aan het lezen bent! Ben je lekker op vakantie of ben je druk aan het werk? Ik ben nieuwsgierig! Binnenkort nieuwe hoofdstukken!
Enjoy!
JE LEEST
Becoming the one - Harry Styles
Fanfic"Als hij nog eens in de buurt komt dan sla ik hem het ziekenhuis in!" Schreeuwt Harry. Harry geeft een show in Amsterdam waarbij hij een meisje genaamd Liv leert kennen. Ze heeft veel talent dus vraagt Harry haar op het podium. Liv wordt binnen een...