Hoofdstuk 7

2.2K 53 8
                                    

Liv POV:

Ik word wakker van een vel licht dat in mijn ogen schijnt. Ik doe mijn ogen open en de gordijnen staan open. De zon schijnt vol door de ramen, waardoor ik me ogen amper open kan houden. Ik ga rechtop zitten en leun tegen mijn kussen aan. Waar ben ik? Langzaam komen de herinneringen van gisteravond. Dus het was echt geen droom? Denk ik bij mezelf.

Ik gooi de deken van mij af en schrik dan op. Er ligt iemand naast me. Degen die naast mij ligt draait zich om en ik weet niet wat ik moet zeggen. Het is Harry. Ik heb zojuist in hetzelfde ben geslapen als Harry Styles. Mijn vriendinnen gaan me vermoorden. Zijn haar zit alle kanten op en zijn ogen zijn piepklein.

"Goedemorgen, lekker geslapen?" Vraagt hij met een schorre stem en ik knik.

"Goedemorgen" weet ik uit te brengen en kijk verrast.

"Sorry... Derek had de bank al in beslag genomen, dus er was geen andere plek. Vind je het erg?" verontschuldigt hij zichzelf.

"Oh... Nee hoor. Ik slaap toch niet zo breed" zeg ik verlegen.

"Ik ga koffie maken. Wil je ook?" vraagt hij en ik knik.

"Graag" zeg ik en hij staat op.

Ik merk nu pas dat ik vannacht naast een half naakte Harry Styles heb gelegen. Ik denk dat ik maar alvast kan beginnen met rennen, want als mijn vriendinnen erachter komen dan zwaait er wat. Ik grinnik in mezelf en probeer niet naar Harry zijn lichaam te kijken. Hij draagt alleen een zwarte Calvin klein onderbroek en voor de rest niks. Zijn tattoos zijn duidelijk te zien en zijn zo ongelofelijk sexy. Ik kan niet geloven dat ik ze nu in het echt zie. Meestal staar ik er een paar uur naar wanneer ik op Pinterest zit te kijken, maar nu zijn ze echt. Ik kan ze nu ook aanraken als ik wil, maar ik denk dat dat een beetje raar is. Harry loopt de kamer uit en ik sta op van het bed. Ik maak het bed op en loop dan richting de keuken. Harry staat bij het koffiezetapparaat en draait zich om wanneer hij de slaapkamerdeur hoort opengaan.

"Wat gaan we vandaag doen?" Vraag ik en ga zitten op een van de bar krukken.

"Ik wou wat leuks gaan doen, maar we hebben afspraken staan bij de platen maatschappij" zegt hij en ik knik.

"12:00 toch?" Vraag ik en hij knikt.

Hij schuift een koffiemok naar mij toe en ik knik. Harry ziet er goed uit wanneer hij net wakker is. Ik hoop dat dit niet de laatste keer zal zijn dat ik hem heb wakker zien worden. Ik heb überhaupt nog nooit met een jongen in bed geslapen laat staan met een man van 25 jaar oud. Mijn vader gaat me vermoorden als hij hoort dat we samen in een bed hebben geslapen. We schelen 8 jaar van elkaar, wat onwijs veel lijkt. Mijn ouders schelen ook 8 jaar van elkaar, dus eigenlijk maakt het niet uit. Als mijn vader erachter komt doe ik dus niks fout en zeg ik gewoon dat hij even naar zichzelf moet kijken. Mijn vader is wel een beschermend iemand. Hij heeft in het verleden wel eens een vriendje van mij afgekeurd en hij is toen bijna huilend naar huis gefietst. Arme Rens. Gelukkig konden we daarna nog wel gewoon vrienden zijn en heeft mijn vader niemands boten gebroken. Ik denk dat Harry zichzelf wel kan redden en anders heeft hij genoeg bodyguards die hem beschermen. Krijg ik ook bodyguards? Ik hoop het niet. Volgens mij heb je dan 0.0% privacy. Zullen ze met je meegaan naar de wc? Wat lijkt me dat vreselijk. Mijn vader zal het heel fijn vinden zeker nu er zoveel mensen naar me toe komen aangezien ik met Harry bevriend ben. Hij is nog sexier dan op video's en op foto's. Zeker in zijn onderbroek. Ik kijk snel naar mijn koffie, zodat hij niet door heeft dat ik naar hem staar. Mijn ogen hebben alle delen van zijn lichaam onderzocht en ik ben best onder de indruk. Door zijn onderbroek heen is genoeg te zien. OMG waarom denk ik hierover na. Hij zal wel doorhebben dat ik naar hem gestaart heb. Ik probeer mijn gezicht zo wit mogelijk te houden, maar volgens mij ben ik net een tomaat. Wat zal hij wel niet van mij denken.

"Waar hou je eigenlijk van?" vraagt hij en ik bijt op mijn lip.

"Ik vind het leuk om gitaar te spelen en piano, ik hou van boeken lezen en taarten bakken en jij?" vraag ik en hij grinnikt.

"Ik wist het..." zegt hij zacht "Ik hou ook van boeken lezen" zegt hij en neemt een slok van zijn koffie.

"Ik zal zo trouwens even mijn ouders bellen. Ik heb mijn moeder nog niet eens verteld over de afspraak van vandaag"

"Hoeft niet" zegt hij en ik kijk verbaast op.

"Wat?" Vraag ik verbaast.

"Je hoeft ze niet te bellen" zegt Harry blij.

Becoming the one - Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu