"Doe je zonnebril op" zegt Harry, als we de lift uitstappen.
Ik knik en doe wat hij zegt. Harry zet zijn zwarte zonnebril op en loopt in een stevig tempo naar de deur. Hij pakt mijn hand vast en knijpt er zachtjes in. Ik ben nog steeds niet gewend dat ik al een dag lang samen met mijn idool ben. Ik heb hier zo vaak over gedroomd. Dat ik een dag lang met Harry kan doorbrengen, maar ik had nooit gedacht dat het echt zou gebeuren.
"Blijf dichtbij" zegt hij en ik knik.
Ik word bang van zijn woorden. Ik weet niet wat erbuiten staat te wachten en ik wil het ook niet weten. Harry doet de deur open en ik klem mijn handen stevig om Harry zijn gespierde arm. Ik hoor geschreeuw en als ik opkijk zie ik een hele hoop mensen staan. Er staan meer dranghekken dan gister en er zijn ook een stuk meer mensen bij gekomen. Harry loopt hard door, terwijl ik meiden hoor gillen en camera's hoor flitsen. Harry duwt ons een weg naar een zwarte auto en laat mij eerst instappen. Het is een grote zwarte bus. De ramen zijn geblindeerd en er zit een grote man in. Hij heeft een zwart pak aan en een oortje in zijn oor. Ik ga op de bank zitten tegenover de man en word gevolgd door Harry. De grootte deur gaat dicht en het geluid van buiten wordt gedempt. Harry kijkt mij bezorgt aan en geeft een knikje naar de man tegenover ons. De bus begint te rijden en langzaam wordt het geluid van de camera's en gillende meiden zachter.
"Gaat het?" Vraagt Harry en ik knik.
"Is dat altijd zo?" Vraag ik en hij knikt.
"Ja, maar je raakt er wel aan gewend, geen zorgen" zegt hij en kijkt naar zijn handen die op zijn broek liggen.
"Het is nogal intimiderend" zeg ik en hij knikt.
"Ja ze weten echt geen stoppen" zegt hij en ik frons.
"De paparazzi of de fans?" Vraag ik en hij grijnst.
"De paparazzi natuurlijk... de fans zijn geweldig" zegt hij en ik glimlach.
Ik wist dat Harry aardig was voor zijn fans. Hij is de meest aardigste persoon die ik ken. Ook al ken ik hem pas 2 dagen in het echt. Het voelt alsof ik hem al jaren ken. Ik ken Harry ook al jaren mij hij kent mij nog maar net. Ik vind het gek dat hij zich zo snel al zo thuis voelt bij me.
Na een tijdje rijden stopt de auto bij het Vondelpark in de stad. Harry doet voorzichtig de deur open en kijkt rustig om zich heen. Ik stap uit en krijg een handje van Harry. Ik bedank hem en adem de frisse lucht diep in. Dit heb ik echt gemist. Deze rust geeft me een fijn gevoel. Helaas zijn we hier niet om rust te hebben, maar om mijn carrière te beginnen. Ik weet niet precies waarom we hier zijn, want we hebben over 1 uur een afspraak in het hotel, maar ik vind het wel fijn om even weg te zijn.
"Wat gaan we doen?" Vraag ik aan Harry en hij pakt mijn hand vast.
"Kom" zegt hij en trekt mij zachtjes mee.
We lopen de grote hekken door en lopen het pad op. Het is prachtig weer. De zon schijnt, en het is best warm. Ik hoor de vogels fluiten en de eendjes in het water vermaken zich prima. Harry laat verward mijn hand los en hoest verschuldigd.
"Sorry" mompelt hij en ik glimlach
Ik beweeg mijn hand naar voren en pak die van Harry vast. Zijn handen zijn een stuk groter, maar dat maakt niet uit. Ze passen precies bij elkaar. Harry kijkt verward op en stopt dan met lopen. Ik stop ook en kijk hem aan met een grote frons. Harry stapt rustig een stap dichterbij en verlaagt de stand van zijn hoofd. Ik ga op mijn tenen staan en voor ik het weet raken mijn lippen die van hem. Hij legt zijn hand op mijn heup en leg mijn warme hand op zijn wang. Ik glimlach en voel dat hij hetzelfde doet. Zijn tong duwt zachtjes door mijn lippen en ik stap dichterbij om hem beter te kunnen zoenen. Ik knijp zachtjes in de huid van zijn wang en voel dat hij hetzelfde doet in mijn heup. Het gevoel geeft me een energie straal door mijn lichaam.
"HARRY!"
Ik deins weg van Harry en stap achter hem. Er komen 3 meiden op ons af rennen. Ik kijk verschrikt en zie dat Harry het merkt. Hij pakt mijn hand vast en knikt.
"Het zijn maar fans" zegt hij zacht en ik knik.
De meiden zijn niet verder dan 10 meter van ons vandaan en beginnen foto's te maken van mij en Harry. Een meisje komt naast mij staan en geeft me een knuffel. Ik glimlach en knuffel haar terug. Ik hoor Harry zijn grinnik door mijn oren galmen en zijn mondhoeken zijn omhoog. Een ander meisje geeft Harry een knuffel en maakt samen een foto met hem. Ik ben zo verward. Ik heb net gezoend met Harry. Ik vind hem echt heel leuk en ik denk zelfs dat ik echt verliefd ben. Elke keer als ik bij hem ben, dan voel ik een gloed over mijn lichaam dat niet is uit te leggen. Het is een geweldig gevoel.
"Mag ik met je op de foto?" Vraagt een meisje en ik knik.
"Ja tuurlijk" lach ik.
Het voelt zo raar om met iemand een foto te maken. Ze legt haar arm om mijn schouder, terwijl Harry een foto van ons maakt. Harry kijkt blij en weet precies wat hij doet. Hij geeft de telefoon terug aan het meisje en duwt mij zachtjes richting het meertje midden in het park. Ik zeg de meiden gedag en loop samen met Harry naar het meertje. Het is prachtig. De zon weerkaatst mooi en de eendjes maken een schattig geluid. Het is best druk in het park met mensen, maar het zijn veel mensen met honden. We gaan op een bankje zitten tegenover het meertje en kijken naar het uitzicht.
"Dat was.... Geweldig" zegt Harry en ik draai naar hem toe.
"Wat?" Vraag ik.
Ik weet donders goed wat hij bedoelt, maar ik wil het hem horen zeggen. Ik wil weten of we echt hebben gezoend. Of ik echt met de enige Harry Styles waar ik al jaren fan van ben heb gezoend.
"Dit" zegt hij, en leunt naar mij toe.
Ik leun dichter naar hem toe en raak zijn zachte lippen. Alweer! Ik voel zijn hand naar mijn wang gaan en zoen hem zachtjes. Ik wil ervan genieten. Ik wil genieten van dit moment en even nergens anders aan denken dan aan Harry.
JE LEEST
Becoming the one - Harry Styles
Fanfiction"Als hij nog eens in de buurt komt dan sla ik hem het ziekenhuis in!" Schreeuwt Harry. Harry geeft een show in Amsterdam waarbij hij een meisje genaamd Liv leert kennen. Ze heeft veel talent dus vraagt Harry haar op het podium. Liv wordt binnen een...