Hoofdstuk 60

1.1K 13 3
                                    

DEEL 2

Paar weken later...

Sinds een lange tijd ben ik weer op een feestje met mijn vriendinnen. Ik heb de laatste paar weken in een hotel geslapen. Weg van mijn ouders, Familie en belangrijkste Harry. Het is nu al 3 weken terug sinds ik weg ben gegaan. Jay heeft me afgezet bij een hotel in de stad, waar Harry me waarschijnlijk niet gaat vinden. Ik heb mezelf ingecheckt onder een valse naam wat Harry meestal ook doet, omdat anders de hele wereld weet in welk hotel hij verblijft. Hotel managers hebben daar een code voor en kunnen ons dan onder een valse naam in het systeem zetten. Jay heeft de laatste paar nachten bij mij geslapen, omdat Harry hem terroriseert met berichten. Mijn ouders zijn op mijn verjaardag langs geweest samen met mijn familie. We hebben het klein gevierd, omdat iedereen op de hoogte is van de gebeurtenis. Ik heb aan mijn ouders gevraagd om me even wat rust te geven, zodat ik weer tot mezelf kan komen. De afgelopen weken zijn heel stressvol geweest, dus ik vind het wel fijn om zo lang alleen te zijn. Ik kom goed tot rust en ben ook goed hersteld. De blauwe plek is weg en op mijn wenkbrauw zit alleen nog een groot litteken die ik waarschijnlijk nog wel een tijdje mee zal dragen. Mijn vriendinnen hebben me vanavond mee genomen naar de stad. Het is voor mij niet heel ver, maar ik ben blij dat ik er even uit ben. Aangezien ik nu legaal mag drinken is het veel leuker om naar een feestje te gaan. Eerst hebben we een verjaardag van een vriend van Jessica en daarna gaan we naar een club in de stad.

'Ik ga drinken halen, gaat iemand mee?' Vraagt Jessica en iedereen loopt achter haar aan naar de keuken.

Ik loop de richting de andere kant op zoek naar een toilet. Het huis van de vriend van Jessica is enorm groot en het is net een doolhof. Dronken mensen vullen het huis en de gang richting het toilet. Ik moet mezelf erdoor heen wurgen om er überhaupt te komen.

'Wat doe je hier?' Hoor ik een stem zeggen en draai me om.

Ik draai me om en kijk recht in de ogen van Jack. Ik voel gelijk een steek in mijn buik. Hij ziet er beter uit als de laatste keer dat ik hem zag. Hij ruikt niet meer naar alcohol en hij ziet er niet uit alsof hij drugs heeft genomen.

'Wat gaat jou dat aan?' Vraag ik waarnaar hij zijn schouders ophaalt.

'Niet zo gemeen. Het was alleen een vraag' Zegt hij 'Kom anders even hierheen dan kunnen we praten'.

'Je denkt toch niet dat ik samen met jou een lege kamer in ga' zeg ik en hij begint te lachen.

'Ik beloof je dat ik je niet aan zal raken' Zegt hij.

Ik volg hem de kamer in en ga op het bed zitten. Hij komt naast me zitten en kijkt verlegen naar zijn handen. Ik heb Jack nog nooit verlegen gezien, dus dit is een enorme omslag.

'Weet je dat je eigenlijk best mooi bent?' Zegt hij en legt een hand op mijn bovenbeen.

'Jack... Je zou me niet aanraken had je belooft' Zeg ik en kijk naar zijn hand.

'Oh ja sorry' zegt hij en haalt zijn hand van mijn been.

'Ik heb Harry nog niet gezien' zegt hij en ik schud mijn hoofd.

'Die komt ook niet' Zeg ik en hij komt dichter bij me zitten.

'Is het uit tussen jullie?' vraagt hij en ik haal mijn schouders op.

'Weet ik niet' zeg ik stilletjes en hij legt zijn hand op mijn been.

Het is alsof hij is veranderd. Opzich ben ik daar wel blij mee, want dat zegt dat ik een goede keuzen heb gemaakt. Op dit moment ben ik trots op mezelf dat ik naar mezelf heb geluisterd en niet naar anderen. Jack heeft van zijn fouten geleerd en is het juiste pad op gegaan. Mijn vader smeekte me zowat, omdat hij politie agent is en zeker wist dat zulke jongens nooit meer op het rechte pad terecht komen.

'Ik heb altijd van je gehouden Liv' Zegt hij en ik schrik wakker uit mijn eigen gedachtes.

Zijn hand ligt nu gevaarlijk dichtbij het uiteinde van mijn rokje. Voor ik het opgemerkt glijdt zijn hand onder mijn rok en drukt hij zijn lippen op die van mij. Ik deins naar achteren en sla zijn hand weg, maar hij komt dichterbij me zitten. Ik sta op en loop richting de deur, maar wordt bij mijn pols gepakt. Ik trek mezelf los en ren naar de deur, maar ik krijg hem niet open. Het is alsof hij op slot zit. Ik draai me om en zie Jack mijn richting op lopen. Hij heeft een sleutel in zijn hand. De sleutel van de deur.

'Jack doe dit niet' zeg ik maar ik weet ik niet tot hem door kan dringen.

Zijn ogen zijn veranderd en ook zijn houding. Hij zit weer in dezelfde trans die ik van hem gewend ben. Hij heeft me erin geluisd met zijn veranderde gedrag. Ik kan niet geloven dat ik erin ben getrapt. Ik draai me om naar de deur en sla zo hard als ik kan op de deur. Ik weet waartoe hij in staat is en ik wil niet weten wat hij van plan met me is.

"Help.....! Hee.....! Hier....!" Schreeuw ik zo hard mogelijk totdat ik aan mijn haren naar achteren wordt getrokken.

Ik ga zitten tegen het bed aan en houdt nog net mijn tranen in bedwang. Jack komt dichterbij en pakt me bij mijn keel en tilt me op bed. Ik voel een harde klap tegen mijn wang en het branderige gevoel is terug. Het voelt alsof ik terug ga in de tijd en precies hetzelfde mee maak, maar toch is het anders dit keer. De muziek staat hard en ik weet dat niemand mij kan horen. Ik probeer hem van me af te trappen en er verschijnt een grote grijns op zijn gezicht. Hij geniet hiervan. Dat kan je zien aan alles wat hij doet. Waarom zou hij het anders doen? Ik trap hem nogmaals en dit keer is het raak. Hij deinst achterover, maar komt al snel weer mijn kant op. Hij springt op het bed en komt op me zitten. Hij pakt mijn polsen vast en houdt ze met een hand boven mijn hoofd. Zijn andere hand gebruikt hij om mijn blouse te ontknopen. Ik werk hem tegen, maar het lijkt alsof het hem niks doet totdat ik weer een harde klap tegen mijn hoofd voel en dit keer is het goed raak. Ik wordt duizelig en voel me net zo licht als de vorige keer. Ik vecht tegen het gevoel, omdat ik weet dat ik niet gered wordt deze keer. Ik vecht zo hard ik kan, maar voor dat ik het weet wordt het zwart. Ik voel niks meer en mijn hele lichaam wordt zwart. De harde muziek van het feest vervaagt en ik hoor niks meer. Alleen maar geruis van de wind.

Wind? Ik hoor geruis van de wind.

Becoming the one - Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu