"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?!" Bana dik dik bakarken yumruklarını sıkarak dişlerini gıcırdatıyor."Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," yalvarıyorum gözyaşları yanaklarımdan yavaşça süzülüyor ve ondan uzaklaşıyordum.
"Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın!"
Kalbim mideme kadar iniyor. Hızla yükselen öfke, yakında pişman olacağım iki kelimeyi söylememe neden oldu.
"Siktir git!" diye azarladım.
"Az önce ne dedin?" diye homurdandı siyah gözleri sanki daha da karardı.
Onun bana yaklaşmasını izlerken sırtım duvara çarptığında nefesim kesildi.
Yana doğru eğilmeye çalışıyorum ama o her iki kolunu da uzatarak beni anında kapatıyor. Elleri sıkıca duvara yaslanmıştı.
Ne bekleyeceğimi bilmeden ona endişeyle bakarken korkuyla kıvranıyorum.
"Bana söylediğini tekrar et Jimin," diye mırıldandı ve benimkine kilitlendi gözleri.
"Jungkook lütfen" diye mırıldandım.
"Bana itaat etmeyi öğreneceksin!" diyor zehirli nefesi kulağımın yanındaki tenime çarpıyordu.
Aniden büyük eli boynumu kavradı ve beni sıkıca boğdu. Her iki elim de onun eline tutunarak kendimi onun elinden kurtarmaya çalışıyorum.
Nefes almaya çalışırken "P-pl," demekte zorlanıyorum. İçimdeki hayatın yavaş yavaş kaybolduğunu hissedebiliyorum. Görüşüm bulanıklaşmaya ve odak dışına çıkmaya başlıyor.
Jungkook aniden boynumu bırakdi ve ben çaresizce yere düşdüm ve bir balığın su için nefes alması gibi nefes nefese kalıyordum.
Hayatımın bu yakışıklı katilin elinde sona erebileceğini fark ettiğimde gözyaşlarımın yanaklarımdan aşağı süzüldüğünü hissedebiliyorum.
Tamamen suskun kalıyorum. Saf korkudan titreyen bedenim onu tekrar üzebilecek bir şey söylemekten korkuyordu.
Jungkook arkasını dönerek odadan dışarı çıktı ve kapıyı dışarıdan kilitledi, az önce olanlar karşısında beni şok içinde bıraktı.
"Ben kendimi neyin içine soktum?"
Uyari! YETİŞKİN, KÜFÜR VE AÇIK İÇERİK. 18+ okuyucuya önerilir. Kendi takdirinize göre okuyun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Action"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"